بازدید 3427

آیا سرمایه گذاری در پروژه نیکان مروارید شهر مطمئن است؟

پروژه نیکان یکی از بزرگ ترین پروژه های مروارید شهر است که از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است. همچنین این پروژه به دلیل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی به سایر امکانات تفریحی، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 13 November 2022

آیا سرمایه گذاری در پروژه نیکان مروارید شهر مطمئن است؟

معرفی پروژه نیکان مروارید شهر

پروژه ی نیکان مروارید شهر یکی از معتبرترین پروژه ها بوده که قادر به کسب پروانه جواز ساخت شده است. کاربری این پروژه در حال ساخت، تجاری و مسکونی است. همچنین مساحت آن 19300 متر مربع بوده که توسط تعاونی ثمین اجرای دقیق در حال ساخت می باشد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پروژه می توان به آینده درخشان آن اشاره کرد.

پروژه ی نیکان در آینده ارزش بسیار بالایی برای خریداران و مالکان خود خواهد داشت. همچنین این پروژه به دلیل موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به بزرگراه های اطراف خود، گزینه مناسبی برای خریداران و سرمایه گذاران خواهد بود. با توجه به فاصله 1 کیلومتری خطوط مترو تا مجتمع های این پروژه، ساکنین آن دغدغه ای برای رفت و آمد خود نخواهند داشت. 

مشخصات فیزیکی پروژه نیکان مروارید شهر

از جمله مشخصات این پروژه می توان به تعداد طبقات آن اشاره کرد. پروژه نیکان شامل 6 بلوک است که هر یک دارای 14 طبقه می باشد. این طبقات متشکل از 9 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی مشاعات و 4 طبقه دیگر پارکینگ و انباری است. در هر طبقه از این برج 12 واحد مسکونی طراحی شده است .

به دلیل قرار گرفتن این پروژه در مروارید شهر و رقابت بالای آن با سایر مناطق سطح شهر، از لحاظ کیفیت در مرتبه بالایی قرار خواهد داشت. با این حال متراژ هر واحد این پروژه بین 70 تا 150 متر مربع می باشد که در قرارداد میانگین 100 متر مربع برای هر واحد ذکر شده است. تعداد واحد های مسکونی این پروژه به 700 واحد می رسد.

آیا سرمایه گذاری در پروژه نیکان مروارید شهر مطمئن است؟ 

امکانات رفاهی پروژه نیکان مروارید شهر

پروژه نیکان با توجه به تجاری و مسکونی بودن آن، از امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

  • یکی از بهترین ویژگی های واحد های پروژه نیکان، وجود پارکینگ و انباری مجزا برای هر واحد است. در این صورت مالکان و مستاجران دغدغه ای برای پارک ماشین و نگهداری وسایل اضافی خود نخواهند داشت.
  • همچنین امکان خرید پارکینگ مازاد برای ساکنین مجتمع های این پروژه وجود دارد.
  • وجود آسانسور نفربر و باربر در همه بلوک ها از دیگر امکانات به شمار می آید.
  • از دیگر امکانات طراحی شده در پروژه نیکان مروارید شهر، قرار دادن محل مناسبی برای بازی کودکان است. در این صورت والدین دیگر دغدغه ای برای تایم بازی کودک خود نخواهند داشت. همچنین طراحی سالن های ورزشی برای تمام سنین، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پروژه است.
  • طراحی سالن چند منظوره اجتماعات با برخورداری از سیستم های چیلر قوی سرمایشی و گرمایشی از دیگر امکانات رفاهی این پروژه محسوب می شود. در واقع این سالن برای رفاه ساکنین در هنگام برگزاری جلسات به کار می رود.
  • ایجاد فضای سبز و محوطه ای برای گشت و گذار ساکنین از دیگر امکانات این پروژه به حساب می آید.
  • برخورداری از سیستم حفاظتی بسیار قوی برای ایجاد امنیت کامل افراد ساکن در این پروژه از دیگر امکانات رفاهی آن است.
  • از دیگر امکانات رفاهی ، وجود کارواش بزرگ برای شستشوی وسایل نقلیه ساکنین است. بنابراین با وجود کارواش در دسترس، دیگر دغدغه ای برای رفتن به آن نخواهید داشت.
  • از لحاظ موقعیت مکانی نیز این پروژه در منطقه 22 واقع شده است و دسترسی آسان به بزرگراه های همت، حکیم، تهران - کرج و خرازی نیز دارد. همچنین برای تردد به نقاط مختلف شهر نیز ایستگاه های مترو و خطوط اتوبوس برای ساکنین این پروژه به راحتی در دسترس است.

آیا سرمایه گذاری در پروژه نیکان مروارید شهر مطمئن است؟

آیا پروژه نیکان مروارید شهر برای سرمایه گذاری مناسب است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت پروژه ی نیکان به دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسب به دلیل قرار گیری در شهرک مروارید شهر و دسترسی راحت به مراکز تفریحی و اتوبان، جهت سرمایه گذاری مناسب است. مروارید شهر به دلیل پیشرفت روزافزون خود باعث افزایش قیمت این پروژه نیز می شود. همچنین قیمت هر متر مربع از این زمین در مقایسه با زمین های مجاور آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت هر متر مربع این پروژه 4.5 میلیون تومان می باشد که برای خرید و سرمایه گذاری گزینه بسیار مناسبی است.

از دیگر نکات مهم درباره این پروژه دارا بودن جواز ساخت و فعال بودن آن است. پروژه نیکان مروارید شهر پیشنهاد خوبی برای خریداران و سرمایه گذاران می باشد دلیل آن هم این است که این پروژه بسیاری از عوامل تاثیرگذار برای یک ملک با ارزش را دارد. اگر چه خرید زمین های این پروژه با پرداخت هزینه امتیاز مقدور است اما توجه داشته باشید که به دلیل فعال بودن کار، دارا بودن جواز ساخت و هزینه پایین زمین تراکم، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت پروژه نیکان مروارید شهر

قیمت تراکم برای هر متر مربع از پروژه نیکان 3 میلیون تومان لحاظ شده است که برای یک واحد 100 متری مبلغ 300 میلیون تومان خواهد شد. برای ورود خریداران به این پروژه باید هر دو ماه مبلغ 35 میلیون تومان به تعاونی پرداخت شود. در واقع قیمت ساخت این پروژه به صورت علی الحساب مبلغ 5.5 میلیون تومان می باشد. نحوه انتقال پروژه نی به صورت واریزی اولیه به علاوه امتیاز است که در دفتر تعاونی قابل انجام خواهد بود. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار