بازدید 5878
۱

اطلاعیه سازمان آب‌وبرق خوزستان درباره:کدورت آب اهواز

سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرد:تغییر در وضعیت روزهای اخیر آب اهواز، هیچگونه ارتباطی با ماموریت و ماهیت طرح عظیم و با برکت آبرسانی غدیر نداشته است.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 07 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این سازمان در اطلاعیه خود آورده است: به استحضار مردم عزیز و شریف استان خوزستان می رساند که طی روزهای گذشته در اثر بارش های ابتدایی پاییزه، که در محدوده حوضه های میانی رودخانه دز با شدت بالا همراه بود، تغییر کدورت رودخانه ها را در بالا دست شاهد بودیم که این یک امر طبیعی و عادی است.

در این اطلاعیه آمده است: پس از تمهیداتی که توسط همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان صورت گرفت وضعیت به شرایط عادی بازگشت و این تغییرات هیچگونه ارتباطی با ماموریت و ماهیت طرح عظیم و با برکت غدیر نداشته است.

این اطلاعیه می‌افزاید: همانگونه که پیش تر هم گفته شد ماموریت طرح آبرسانی غدیر با هدف انتقال آب برای تامین آب شرب بخش عمده ای از مردم شهرها و روستاهای استان خوزستان بوده که این پروژه میان مدت با توجه به پیش بینی های انجام شده مبنی بر کاهش آوردهای رودخانه کرخه در پی ۲ سال خشکسالی و همچنین کاهش کیفیت دیگر منابع تامین کننده آب مورد نیاز، در موعد مقرر به بهره برداری رسید.

در این اطلاعیه افزوده شده است:از دستاورد طرح آبرسانی غدیر بهره مندی تعداد زیادی از شهرها و روستاهای مسیر این طرح از نعمت آب پایدار و با کیفیت رودخانه دز است، پس واضح است که اگر این طرح در موعد مقرر به بهره برداری نمی رسید به دلیل افت شدید کمیت و کیفیت منابع قبلی تامین آب شرب (رودخانه کرخه)، بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان با بحران دسترسی به آب شرب پایدار روبه رو می‌شدند.

این گزارش حاکی است: از چهار روز پیش کیفیت آب کلانشهر اهواز و برخی از شهرستان‌های خوزستان با اُفت کیفیت، اُفت فشار و قطعی روبه شده بود.

مدیرعامل آبفا خوزستان امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وضعیت آب شرب در خوزستان به ویژه اهواز به حالت عادی بازگشته و هیچ نقطه ای از شهر اهواز مشکل کدر بودن آب را ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
میشه چند جای دیگه دنیا رو هم معرفی کنید که با دو روز بارون اومدن آب اینجوری بشه ؟ اون چیزی که عادیه ، گند خوردن تو آب شرب مردم با مدیریت غیرعادی شماست !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس