بازدید 2191

بارش پراکنده باران از امروز تا اواسط هفته در برخی استان‌ها

کد خبر: ۱۱۴۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 05 November 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

 به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال سمنان، گیلان، ارتفاعات البرز شرقی، شرق یزد، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و کرمان بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه بارش‌ها فردا و پس فردا در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می‌دهدآ ادامه داد: در این مناطق شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا بارش‌های پراکنده و گاهی وزش باد شدید موقتی را در برخی مناطق جنوب کشور از جمله جنوب خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان را انتظار داریم، افزود: روز دوشنبه نیز این شرایط علاوه مناطق ذکر شده، در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تداوم دارد.

گودرزی اظهار کرد: فردا و پس فردا در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور هوا ۶ تا ۹ درجه سردتر می‌شود و طی این مدت بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف رخ می‌دهد.

وی توضیح داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر بارش‌ها در دامنه‌های جنوبی البرز و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور، در برخی ساعات وزش بادهای شدید موقتی و احتمالا گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه مرکز و شرق آب‌های خلیج فارس و دریای خزر را روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج و متلاطم است در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران عنوان کرد: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری دارد و در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد مواجه است. بیشینه دمای پایتخت به ۲۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست