خبری مهم برای سهامداران پالایش و دارایکم

بورس امروز پس از تعطیلات آخر هفته آغاز به کار خواهد کرد و در این چند روز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس امروز تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ 05 November 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بورس امروز شنبه ۱۴ آبان ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.

۱- شفاف سازی نماد دامین مبنی بر دریافت مجوز افزایش قیمت فروش ۴۳ محصول
۲- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنعتی بهپاک به میزان ۳۲ درصد از محل سود انباشته
۳- با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی سمایه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ تعلیق گردید.
۴- رئیس سازمان بورس گفت: اساسنامه دو صندوق دارا یکم و پالایش یکم در دولت اصلاح شده است و به زودی مجمع این دو صندوق برگزار می‌شود
۵- با تصمیم اعضا هیئت مدیره شرکت فرابورس در جلسه ۱۱ آبان ماه میثم فدایی از سمت مدیرعاملی فرابورس کنار رفت و اقای محمدعلی شیرازی به مدیرعاملی این شرکت منصوب شد!
۶- مجید عشقی؛ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار: سرمایه‌گذارانی که ارزش مجموع سبد سهام شامل سهام و حق‌تقدم آن‌ها کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشد، از روز شنبه ۱۴ آبان ماه می‌توانند با خرید حداقل یک ورقه از اوراق تبعی نسبت به بیمه کردن سبد سهام خود تا یکسال و برخورداری از بازدهی حداقل ۲۰ درصد اقدام کنند.
۷- رئیس کل بانک مرکزی: مالیات بر سود سپرده‌های اشخاص حقوقی در بانک‌ها با مساعدت مجلس از بودجه سال ۱۴۰۱ حذف می‌شود.
۸- طبق آمار بانک مرکزی، میانگین موزون نرخ بهره بین بانکی در هفته گذشته با یک دهم درصد اختلاف نسبت به هفته پیش به ۲۰.۸۸ درصد کاهش یافت.
۹- مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت: فرآیند اجرایی برای خصوصی‌سازی خودروسازان آغاز شده و بر این اساس ارزش‌گذاری خودروسازان انجام شده است.
۱۰- رئیس کل بانک مرکزی: اوراق سکه بهار آزادی به بورس می‌آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار