بازدید 2735

شکست سنگین شارلروا با نقش‌آفرینی دو بازیکن ایرانی

کد خبر: ۱۱۴۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵ 05 November 2022

در دیدار آغازین هفته شانزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که امیرحسین حسین‌زاده را مثل مسابقات اخیرش در ترکیب ابتدایی و علی قلی‌زاده را برای دومین بازی متوالی روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ جمعه شب در استادیوم چِگکا آرنا به مصاف تیم صدرنشین خنک رفت.

یاران حسین‌زاده و قلی‌زاده که پس از چهار هفته ناکامی(با یک مساوی و سه شکست)، در دیدار اخیرشان موفق شدند کار بزرگی انجام بدهند و رویال آنتورپ را شکست بدهند، در بازی مقابل خنک نتوانستند به همین روند ادامه بدهند و یک باخت دیگر متحمل شدند.

تیم فوتبال شارلروا در دیدار مقابل خنک با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد تا ۱۹ امتیازی بماند و نتواند از رده یازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بالاتر برود.

 
امیرحسین حسین‌زاده، وینگر ایرانی شارلروا در چهارمین حضور متوالی خود در ترکیب این تیم که یک کارت زرد مقابل خنک دریافت کرد، نُهمین بازی فصل خود را انجام داد و در دقیقه ۵۶ از زمین بیرون رفت.

علی قلی‌زاده، دیگر ستاره ایرانی شارلروا که پیش از این در ۱۴ مسابقه یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار مقابل خنک جانشین حسین‌زاده شد که در حضور ۳۵ دقیقه‌ای خود در زمین نتوانست مانع از باخت تیمش شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار