بازدید 3132

رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر مناطق کشور

کد خبر: ۱۱۴۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ 03 November 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز پنجشنبه برای استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، شمال خلیج‌فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، جنوب لرستان، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، سمنان، مازندران، گلستان، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‎بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا در خراسان‌های جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب بوشهر شاهد بارش باران، رعدوبرق و باد شدید هستیم، ادامه داد: در برخی نقاط بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز خیزش گردوخاک را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شنبه در شرق، شمال شرق و استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد، افزود: یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و شمال‌شرق و دوشنبه نیز علاوه بر این مناطق در جنوب‌شرق با بارش مواجه هستیم.

نقشینه با اشاره به اینکه امروز شمال خلیج‌فارس مواج و متلاطم است، در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده تهران اظهار کرد: تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری دارد و بیشینه دمای امروز پایتخت امروز ۱۹ و شنبه به ۱۸ درجه می‌رسد و کمینه دمای امروز آن هم ۱۲ درجه ثبت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس