بازدید 3128

اراده مسوولان استان برای توسعه ایران‌خودرو خراسان

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 02 November 2022

اراده مسوولان استان برای توسعه ایران‌خودرو خراسان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در آیین آغاز تولید انبوه هایما 8S شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در چند سال اخیر همواره به دنبال توسعه استان به‌ویژه خودرو بودیم و قدم هایی برای رفع مشکلات این شرکت برداشته شده است.
وی افزود: ایران‌خودرو خراسان به عنوان شرکت معظم صنعتی و نمونه و سرآمد در عرصه تولید صنعت استان خراسان است که با برنامه ریزی، مدیریت و تنوع بخشی به محصولات با امید به آینده در حال تولید است.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تولید هایما 8S گفت: این اتفاق نشان از آینده درخشان برای این شرکت و صنعت استان خواهد بود و امیدوارم با توجه به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مستمر و ادامه دار باشد.
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های قطعه سازی در استان اشاره کرد و گفت: ما می توانیم در عرصه قطعه سازی با توجه به ظرفیت ها و حمایت های دولتی و مسوولان استان فعال تر باشیم.
وی با بیان‌ این‌که در خصوص پروژه راه اندازی خط تولید پلوس هماهنگی لازم با شبکه بانکی صورت گرفته است، تصریح کرد: نگاه ما بیش‌تر متمرکز بر منافع ملی خواهد بود.

قاضی زاده هاشمی گفت: در کنار توسعه قطعه سازی و خودروسازی استان، برنامه هایی برای تولید ورق و تایر در دست اقدام داریم.
وی، ابقای وزیر صنعت معدن و تجارت را فرصتی برای اقدامات رو به جلو دانسته و گفت: رای مجدد اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط را برای آمایش سرزمینی حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی کشور را فراهم کند.
وی وزارت صمت را قطب اصلی وزارت خانه اقتصادی دولت دانست و ادامه داد: این وزارت‌خانه در حوزه تنظیم بازار و قیمت گذاری‌ها نقش اساسی دارد که می طلبد تا در کنار دولت در شرایط فعلی با قدرت و چابک‌تر در مسیر توسعه گام بردارد و موانع تولید را رفع کند.
وی اظهار امیدواری کرد، در حوزه خودرو شاهد رقابت و تنوع عرضه و کیفی سازی محصول باشیم تا مشتریان در یک شرایط خوب برای خرید خودرو اقدام کنند.
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: حذف قیمت گذاری دستوری برای خودروهایی مانند هایما و حذف رانت فروش خودرو این شرایط را برای فروش و عرضه بیش‌تر محصولات فراهم کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست