بازدید 2006

تداوم بارش‌ها در اغلب مناطق کشور

کد خبر: ۱۱۴۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 02 November 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بارش‌ها به شکل رگبار،‌ رعد و برق و وزش بادشدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و این شرایط را در استان‌های خوزستان،‌ لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب ایلام، اصفهان و شمال بوشهر شاهد هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در برخی از نقاط سواحل خزر از جمله گیلان،‌ مازندران، شمال خراسان جنوبی، خراسان رضوی و استان‌های مرکزی،‌ قم و سمنان نیز بارش باران و رعد و برق رخ می‌دهد، ادامه داد: فردا ادامه بارش‌ها را همراه با رگبار و رعد و برق در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس،‌ استان اصفهان،‌ کرمان،‌ خوزستان و بوشهر انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال شرق سمنان و شرق استان تهران نیز بارش باران و گاهی رعد و برق را تجربه می‌کنند، افزود: در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی احتمال بارش برف وجود دارد و همچنین وزش باد شدید نیز طی امروز و فردا در مناطقی از غرب،‌ جنوب غرب، مرکز و شرق کشور سبب خیزش گرد و خاک می‌شود و روز جمعه این شرایط برای جنوب شرق، شرق و جنوب کشور پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی با اشاره به بارش‌های دامنه‌های زاگرس از احتمال بارش تگرگ خبر داد و اظهار کرد: آب‌های دریای خزر و مناطق شمالی خلیج فارس طی امروز و فردا مواج و متلاطم است.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری و گاهی نیمه ابری است و در پایتخت گاهی شاهد وزش باد هستیم. بیشینه دمای تهران به ۲۲ درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دما نیز به ۱۳ درجه بالای صفر و فردا حدودا به ۱۴ درجه خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر