بازدید 6855
۵

سراتو ۲۰۲۲ در راه ایران؟

اخیرا خبری مبنی بر تصمیم شرکت سایپا برای واردات سراتو ۲۰۲۲ به ایران منتشر شد؛ اما آیا این خودروساز داخلی نسل جدید کیا سراتو را به بازار ایران خواهد آورد؟
کد خبر: ۱۱۴۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 02 November 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از گجت نیوز، واردات خودرو پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام تصویب شد و اکنون نیز با انتشار لیست واردکنندگان خودرو قرار است ثبت سفارش خودروهای خارجی آغاز شود.

در همین راستا انتشار لیست‌های مختلف از خودروهای وارداتی متقاضیان را هیجان‌زده کرده است؛ برای مثال اخیرا خبری مبنی بر تصمیم شرکت سایپا برای واردات کیا سراتو ۲۰۲۲ به ایران منتشر شد. اما آیا این خودروساز داخلی نسل جدید سراتو را به بازار ایران خواهد آورد؟

طبق شنیده‌ها، شرکت سایپا به عنوان یکی از واردکنندگان خودرو قصد دارد خودرو کیا سراتو ۲۰۲۲ را به کشور وارد کند؛ خبری که بسیار از علاقه‌مندان به این خودرو را هیجان‌زده کرده بود. در همین راستا پس از پیگیری‌ها از شرکت سایپا، یک منبع آگاه از این خودروساز بزرگ اعلام کرد سایپا در حال حاضر قصد واردات این خودرو را ندارد و این شایعه‌ها با هدف بازدید در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند.

این منبع آگاه تاکید کرد تاکنون لیست محصولات نهایی برای واردات خودرو اعلام نشده و به زودی شرکت سایپا لیستی از محصولات واردتی خود را به شکل رسمی منتشر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
اگه بیاد میدونین چند ادلار ازتون پول میگیرن؟
با سلام؛ باید کره ای ها را بابت تاخیر در پرداخت وجوه بدهی خود به ایران نقره داغ نمود و از واردات مصنوعات کره ای ممانعت نمود. با ابراز همبستگی و حمایت دولت کره از اغتشاشگران و آشوب طلبان؛ دولت کره جنوبی بایستی تاوان این گونه دخالت ها را بدهد. لطفا مراقبت شود بابت بدهی خودشان را با ارسال مصنوعات مرتفع نمایند.
قیمت؟
اگر قرار باشه دولت بابت حقوق گمرکی و شماره گذاری رقم نجومی اعلام کنه و شرکت وارد کننده هم بخواد ۲ برابر قیمت خودرو سود ببره که دیگه این واردات چه سودی برای مردم داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
از اول هم قرار نبوده سودی برای مردم داشته باشه. رانت و پر شدن جیب آقازاده ها و فرغونسازای داخلی مهمه
با کمترین آپشن ها و نازلترین کیفیت و با چند برابر قیمت جهانی به دست مصرف کننده خواهد رسید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی