بازدید 13591
۸

کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله

جسد یک زن جوان که به طرز وحشتناکی قطعه قطعه شده و عامل یا عاملان جنایت، پوست او را نیز کنده بودند، در یک گاری زباله شهری کشف شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 02 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.

بنابراین گزارش، دقایقی بعد از اعلام این خبر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری عازم بولوار ابوطالب ۶۲ شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

در بررسی های مقدماتی هویت این زن ۳۰ ساله مشخص شد و تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری عامل یا عاملان این قتل فجیع ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
چرا مشهد اینقدر حادثه خیز است. شهر مذهبی و اینهمه جنایت؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
مشهد حادثه خیز نیست بلکه نشریاتش شعور دارن و اخبارو منتشر میکنندکه مردم هشیار باشند و اتفاقات مشابه براشون پیش نیاد اگرچه اینم فقط مشتی نمونه ای از خرواره وگرنه ماکه شرکت حفاظتی هستیم میبینیم چه جنایاتی در روز اتفاق میفته
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد و خشونت در جامعه هستند همین است
پاسخ ها
بچه محل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
اگر ماهواره اینگونه تلویزیون میلی ایران را مقهور قدرت خودش کرده پس صرف این بودجه میلیاردی به چه کار می آید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
زمانیکه جنایتکاران داشتن با استفاده از برنامه آموزشی زنده ماهواره، پیکر این خانم را مثله و قطعه قطعه می کردند، شما آن جا حضور داشتید که علت این جنایت را قاطعانه برنامه های ماهواره اعلام کرده اید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
شما منکر این هستید که تمام گرفتاری و مصبیت امروز مملکت و اشوب و کشتاری که در خیابانها به راه افتاده است به دلیل دسترسی مردم به برنامه های ماهواره است؟
داعش بیاد از اینا یاد بگیره چه جنایتکارایی پیدا می شن واقعا چه لقمه ای خوردن که از حیوان هم درنده تر شدن لعنت بهتون خدانسل شما جنایتکارارو از روی زمین نابودکنه
در سایت تابناک عموما به روزنامه خراسان استناد می شود و همین موضوع باعث می شود خواننده گمان کند مشهد جرم خیز است. در کنار آن مشهد شهری مهاجر پذیر با خرده فرهنگ های مختلف است که خود همین موضوع می تواند در افزایش جرم موثر باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی