بازدید 3230

مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس

کد خبر: ۱۱۴۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ 31 October 2022

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از به هلاکت رسیدن سارق مسلح در جریان درگیری با پلیس خبر داد.

به گزارش ایران، سرهنگ «حسن کیخا» در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه خودرو، موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر رسیدگی موضوع به صورت جدی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر سارقان سابقه‌دار را شناسایی کرده و تحقیقات در خصوص دستگیری سارقان آغاز شد.

با تلاش شبانه‌روزی و رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام سوژه مورد نظر در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: سارقان مسلح که متوجه حضور مأموران شده بودند، شروع به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی کردند که پس از ساعتی درگیری با مقابله به مثل مأموران به ضرب گلوله به هلاکت رسیدند و سه نفر دیگر از سارقان با توجه به موقعیت بد جغرافیایی از صحنه متواری شدند.

سرهنگ «حسن کیخا» عنوان کرد: در بازرسی از خودروی سارقان یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات جنگی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان دیگر این سارقان ادامه دارد، گفت: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به‌هیچ‌وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و با این افراد بشدت برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار