بازدید 4653
۶

اعتراضات اصلاح خواهانه مردم نادیده گرفته نشود

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در شاهچراغ گفت: اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن اعتراضات اصلاح خواهانه مردم شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 30 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) در صحن علنی مجلس در نطق پیش از دستور ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: همچنین سالگرد شهادت نوجوان بسیجی محمدحسن فهمیده و فرا رسیدن روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در شاهچراغ تصریح کرد: حادثه جنایت تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت جمعی از هموطنان مظلوم مان شد را به خانواده‌های آن عزیزان، مردم شریف استان فارس و شهر شیراز و ملت شهید پرور ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال شفای عاجل مجروحان این حادثه را مسالت می‌کنم. همچنین از حضور کم نظیر مردم شهیدپرور استان فارس در مراسم تشییع شهدا تقدیر و تشکر می‌کنم.

قالیباف عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقدام قاطع و خردمندانه درباره سررشته این فاجعه آفرینی‌ها ضروری است ان شاءالله مردم شاهد اقدامات قاطع جمهوری اسلامی در مقابل این جنایات خواهند بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی‌توانند پشت نقاب داعش یا تلویزیون‌های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده در ایران باشند.

وی بیان کرد: این جنایت ثابت کرد دشمنان ایران عزیزمان برای بر هم زدن امنیت کشور، اختلال در زندگی روزمره مردم، ایجاد جنگ و درگیری در شهرها و همچنین تجزیه کشور کمین کرده‌اند و به دنبال شکار فرصت‌ها هستند.

قالیباف افزود: این جنایات با همه اتمام حجت کرد که دشمن اراده کرده است تا امنیت کشور را بر هم بزند. امروز باید فعالان عرصه فکر و موثرین، صراحتاً راه خود را از خشونت طلبان و جنایت کاران جدا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته که اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن اعتراض اصلاح خواهانه جمعی از مردم شود اما باید در نظر داشت که اگر گروه‌های سیاسی و نقش آفرینان فرهنگی و اجتماعی از ابتدا مانع از تبدیل شدن اعتراض اصلاح خواهانه به اغتشاش و اعتراض خشونت طلبانه می‌شدند و همانند عموم مردم عمل کرده و راه خود را از خشونت طلبی جدا می‌کردند، دشمن جنایتکار ایران نمی‌توانست از فرصت ایجاد شده به ضرر مردم سوءاستفاده کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۶
یعنی ایشان اصلاح امور را هم لازم می داند؟؟؟؟؟؟؟ چه جالب!
کم کم دارند صدای مردم را می شنوند (البته کمی دیر)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
البته خیلی دیر
برای گفتن این حرفها خلی دیر شده آقای رئیس
مخاطب این سخنان گهر بار کیه؟
خواب بودند تا حالا؟
ناچارید همه نوع اعتراض را بشنوید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار