بازدید 2569

صادرات گرانول تابش به آسیا

گرانول پلی‌ پروپیلن یکی از پرمصرف ‌ترین و اساسی ‌ترین پلیمرهای مورد استفاده در دنیا برای تولید انواع محصولات پلاستیکی است.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰ 29 October 2022

پلی‌ پروپیلن از پلیمریزاسیون پروپیلن در شرایط دما و فشار نسبتاً ملایم و در حضور کاتالیست معروف زیگلرناتا انجام می‌ شود.

گرانول تابش

همانطور که می دانید مواد پلاستیکی قابل بازیافت هستند گرانول پی وی سی نرم نیز قابل بازیافت می باشد حتی اگر چندین بار مورد مصرف قرار بگیرد گرانول شبیه به دانه های ریز یک گلوله می باشد که توسط دستگاه های پیشرفته تولید شده اند پیلمر ماده ی تشکیل دهنده ی گرانول می باشد.

مراحل تولید پیلمر اگر به صورت استاندارد طی نشود ممکن است باعث شود تا گرانول تابش به کریستالی تبدیل نشود با استفاده از این گرانول به راحتی می توان انواع لوازم پلاستیکی را تولید کرد.

صادرات گرانول تابش به آسیا

گرانول پلی اتیلن

گرانول پلی اتیلن به دلیل جنس مرغوبی که دارد در برابر عوامل گوناگون کیفیت خود را به بهترین شکل ممکن حفظ می کند و سایر وسایلی هم که از جنس پلی اتیلن هستند طول عمر مفید زیادی دارند و به ندرت خسارت می بینند.

بنابراین سایر ویژگی های خوب گرانول پلی اتیلن آن را به خوبی به تولید کنندگان فعال در حوزه مواد پلاستیکی شناسانده است و بیشترین میزان استفاده را به عنوان یک ترکیب اولیه دارد.

صادرات گرانول تابش به آسیا

قیمت فولاد آلیاژی

بر طبق گزارشات انجمن بین المللی در سال 2018 نزدیک به چند میلیون تن فولاد در سرتاسر دنیا تولید شده است؛ تقریبا 50 درصد از آن در صنعت ساخت و ساز استفاده شده است؛ در گروه فولاد آلیاژی این محصول به دو دسته فولاد کم آلیاژ و پر آلیاژ تقسیم می شود.

ما در این مطلب قصد داریم شمارا با قیمت فولاد آلیاژی و دیگر ویژگی های آن آشنا کنیم.

صادرات گرانول تابش به آسیا

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی