بازدید 2847

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

کد خبر: ۱۱۴۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 29 October 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های ساحلی خزر، اردبیل،‌ آذربایجان شرقی،‌ زنجان،‌خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات و مناطق سردسیری بارش به شکل برف را شاهد هستیم و مناطق مستعد گرد و خاک را تجربه می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه در نوار شمالی کشور با کاهش دما مواجه هستیم، ادامه داد: فردا،‌ یکشنبه بارش‌ها در خراسان شمالی،‌ ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به شکل پراکنده ادامه دارد و روز دوشنبه در مناطقی از غرب کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و دامنه‌های مرکزی زاگرس تداوم بارش را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز سه‌شنبه در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و روز چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی این بارش‌ها رخ می‌دهد.

رفیعی از افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل طی روز سه‌شنبه خبر داد و اظهار کرد: امروز برای استان‌های واقع در البرز مرکزی و روز یکشنبه در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی از نقاط خیزش گرد و خاک را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه آب‌های دریای خزر طی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه مواج است در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری و نیمه ابری است و در پایتخت شاهد بارش پراکنده،‌ وزش باد شدید و احتمال وقوع گرد و خاک هستیم. بیشینه دما در تهران به ۲۳ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۲ درجه کاهش را نشان می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل