بازدید 8547
رئیس جمهور:

کمبود اقلام دارویی به سرعت رفع و با اهمال‌کاران برخورد شود

پیرو کمبود شدید اقلام دارویی و سرم در مناطق وسیعی از کشور، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار رسیدگی فوری به این کمبود شد و حالا خبر می‌رسد که رئیسی این درخواست را اجابت کرده و خواستار برخورد با اهمال‌کاران در این ماجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 23 October 2022

کمبود اقلام دارویی به سرعت رفع و با اهمال‌کاران برخورد شودرئیس‌جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد، ضمن تامین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را دقیق پیگیری کنند.

به گزارش «تابناک»؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت، بر پیگیری اجرای مصوبات سفر‌های استانی، به عنوان اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: در اجرای این مصوبات، اولویت‌هایی، چون اهمیت و ضرورت اجرای طرح، میزان پیشرفت و نحوه تامین منابع آن، در نظر گرفته شود تا نتایج سفر‌های استانی برای مردم ملموس و عینی باشد.

کمبود اقلام دارویی به سرعت رفع و با اهمال‌کاران برخورد شود

وی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تأمین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را دقیق پیگیری کرده و با هر فرد یا مجموعه‌ای که در این زمینه کوتاهی داشته، مناسب برخورد کنند.

رئیس‌جمهور در ادامه با تقدیر از حضور برخی مسئولان دولتی در جمع مردم و دانشجویان، حضور سایر مسئولان در جمع‌های مردمی و دانشجویی را نیز اقدامی مؤثر در رفع ابهامات آنان دانست.

گفتنی است، به تازگی حسین علی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، از کمبود چشمگیر دارو و سرم در مناطق وسیعی از کشور خبر داده و خواستار رفع این مشکلات شده بود.

شهریاری که در مصاحبه‌ای از کمبود دارو و سرم در ۳۰ استان از ۳۱ استان کشورمان خبر داده، در نامه به رئیس جمهور تاکید کرده که باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از کمبود‌ها و تامین ذخیره‌های لازم در کارخانجات تولیدی و شرکت‌های پخش اندیشیده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۹۰
با دستور نمیشه
بیشین بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
دعواش نکن سطح سواد و اطلاعاتش در همین حد
تا به حال رئیسی چند بار این دستور را صادر کرده است؟!!
اقتصاد دستوری !
بهداشت و درمان دستوری !
سیاست دستوری !
فرهنگ دستوری !
...
چشم قربان
اهمال کار به جز دولت کیست!
دنبال مقصر میگردند!! وقتی چند ماهه که تذکر داده میشه و گوش شنوایی نیست جز آقای رییسی چه کسی باید پاسخگو باشد. سرگرم سفر به نیویورک و مسکو و....شده
کدامیک از وعده ها و دستورهای رئیسی تا به حال عملی شده؟
چرا رئیسی یکی دو ماه است که سفرهای استانی را تعطیل کرده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
داره برنامه ریزی می کنه برای پاییز خیلی از شهرها در پاییز رنگارنگ و زیبا می شن البته دیگه امکان خرید اجناس کامبونی خارجی موجود نیست اون فقط برای امریکا بود به ریسی بگید بنده خدا سوادش در حد خواندن جغرافیا نبوده اطلاع نداره
با احترام خدمت جناب آقای ریسی ریاست جمهور محترم.همین هفته ی پیش وزیر صمت فرمودن صادرات غیر نفتی ما تقریبا به اندازه ی صادرات نفتی با اختلاف سه و نیم میلیارد شده! و فرمودن صادرات غیر نفتی ما بیشترش دارویی ست! چطور شد توو یه هفته دچار کمبود دارو و ایرادات دارو شدیم!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
به خاطر اینکه نیاز مردم را صادر می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
خب درسته دیگه بنده خدا دروغ نگفته که .... دارند صادرشون میکنن.افتاد ؟
دولت رییسی در این یک سال و چند ماه جز افزایش گرانی ها و گسترش کمبود ها در همه زمینه ها کار دیگری انجام نداده است.
تقصیر قبلی هاست، شما نگران نباش
کلا این دولت همه چیز تقصیر قبلی هاست
لطفا یک تاریخ اعلامکنید و بگید از این تاریخ به بعد مقصر دولت قبل نیست و مسئول اش ما یم
با دستور و شعار نمی توان مملکت داری کرد.
چه شد آن 8000 برگ برنامه؟؟؟؟؟؟
اقلام دارويي و سرم :" چشم"
سریع فوری انقلابی!!!
قیمت مواد غذایی رو نمی‌توانید کنترل کنید دارو که جای خود دارد
اول با وزیر برخورد کن بعد برو سراغ بقیه
زود تند سریع انقلابی
به روش شش کلاسه ها
یکی جلوی آقای رئیس جمهور رو بگیره

همینجور پیش بریم همه مشکلات حل میشه ظرف یه ماه آینده

¡!!!!!!!!!!!
کمبود در 30 استان از 31 استان کشور؟!!!!!!!!!!!!!

دستاورد از این بالاتر
کیهان رو از خواب بیدار کنید
دارو را ول کن ! نهار خوردید ؟
دوباره دستور داد
همه چیز باید بشوه , اگر نشوه , کاری میشوه که بشوه !
برخورد بشوه !با همه ! فقط برخورد ! کم نیاورده شوه
واقعا خنده داره. یک سری آدمهای ضعیف و ناتوان را میارند راس کار و کمبود دارو و. .. ایجاد می‌کنند و بعد می‌گویند مسببین را بگیریید!!!!
چشم آقای رئیس جمهور . من از طرف همه مردم ایران از شما معذرت میخوام که اهمال کردیم
بازم "زود، تند، سریع و انقلابی".
حسین سلاح‌ورزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا توضیح داد: «اینکه فکر کنیم قطع شدن اینترنت و فیلتر طیف وسیعی از سایت‌ها، برنامه‌ها و پلتفرم‌ها فقط به محدود شدن کسب‌وکارهای کوچک می‌شود، ساده‌انگارانه است.»

او افزود که «خارج از کارخانه هم موضوعاتی مانند لجستیک، ثبت سفارش، بازاریابی و برنامه‌های مالی و ارزی بر پایه اینترنت هستند و با این شرایط شاهد کاهش فروش، کاهش سود و به دنبال آن اثرگذاری این روند بر روی اشتغال خواهیم بود.»

پیشتر رسانه‌های ایران گزارش داده‌اند که طی دو هفته اول فیلتر شدن اینستاگرام، به هر فروشگاه ایرانی در این شبکه حدود ۵۰ میلیون تومان خسارت وارد شد.

حسین سلاح‌ورزی در گفت‌وگوی خود با ایلنا اضافه کرد که «با تداوم ناآرامی‌ها از سال ۲۰۰۹ تا به امروز اقتصاد کشور به شدت تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته و منجر به کاهش سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی و افزایش بیکاری شده و این وضعیت نتیجه تداوم ناآرامی‌ها در اقتصاد است.»

خبر ضربه زدن فیلترینگ‌های دولتی به تولید دارو در کشور در حالی اعلام می‌شود که یک روز پیشتر، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک به ویژه برای کودکان در ۳۰ استان ایران خبر داد.
سلام

باشه همین خیال بمون
تو مشهد آنتی بیوتیک و شرکت سرماخوردگی کودک پیدا نمیشه! بعد میگن معترضان فقط میخوان لخت بشن! نخیر، شماها فکر جون مردم نیستید. زمان کرونا رو یادمون نرفته روزی چند نفر رو به خاطر اون وزیر بهداشتتون کشتید
زود تند سریع انقلابی!!!!!!!!!
خیلی سریع و انقلابی رفع شد
الان باید بروم ناهار بخورم
ایشون داره به سرم و دارو دستور میده ،که فوری سریع انقلابی خودشون رو برسونن به داروخانه ها !!
دست خودشان که نیست چون کار اقتصادی نکرده اند نمی فهمند. اون روزی که بعد از آزادسازی نرخ ارز جلوی رشد قیمت ها را گرفتید تا خودتان را قهرمان نشان دهید، باید به فکر این روز هم می بودید که تولیدکننده با کدام پول مواد اولیه بخرد و چطور سرمایه در گردش لازم را فراهم کند. این مشکلات در زمان زوحانی هم در قالب صف مرغ بروز کرد و در نهایت با افزایش قیمت مرغ بلافاصله بعد از تشکیل قرارگاه مرغ خاتمه یافت. الان هم با افزایش نرخ دارو مشکل حل خواهد شد.
نهار خوردی
چه عجب بالاخره آقای رئیس جمهور فرصت کرد که درباره کمبود و گرانی دارو هم دستوری بدهد همیشه نوش دارو پس از مرگ سهراب را ما در دستورات مسولان می بینیم.
خخخخخ . گفتار و‌وعده درمانی دیگر جواب نمیدهد بی سواد
دوباره دستور داد !
آقا وقتی نامه به شما مینویسند یعنی خود شما خطاب هستی.. یعنی که نباید اینطور میشد و شده.. چرا مثل امپراتور دستور میدی
مناسب خوب أمدی
معادن کوههادریاهانفت گازمس کلا هرچی درایران است مال شماولی اجازه دهیدداروی سرطانی ازخارج بیادمریض سرطانی مابامصرف داروی بی کیفیت ایرانی چینی جلوچشممان پرپرمیشودبه مارحم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
برادر عزیز میخوام یک واقعیت تلخ رو به شما بگم که البته شاید خودتون میدونید ولی نمیتونید اون رو باور کنید.متاسفانه مریض سرطانی شما و دیگر مریض های سرطانی بالاخره فوت میکنند و داروی ایرانی یا چینی یا آمریکایی کلا جلوی مرگ اونها رو نمیگیره بلکه فقط مدتی مرگشون رو به تاخیر میندازه.حالا اگه دارو با کیفیت باشه شاید بشه تا سه چهار سال( با خرج بسیار و کمر شکن )مریض رو نگه داشت و با داروی چینی یا ایرانی فقط دو سال یا کمتر میشه نگه داشت.من هر روز با تعداد زیادی از این بیماران سروکار دارم و متاسفانه هیچکدام از بیماران سه چهارسال پیشم امروز زنده نیستند حتی اونایی که داروی ساخت اروپا مصرف میکردند
چه عجب وجودمشکل درتامین داروراقبول کردند!
تادیروزکه همیشه به تعریف وتمجیدازطرح "دارویار"میپرداختند!
سریع! انقلابی!...
اگردولت بخواهد وقتی موجودی انبار های دارویی نصف شد به رئیس جمهور گزارش و ایشان دستور تامین در شرایط فوق العاده را می دهند و مشکل حل می شود بدون اینکه مردم رنج کشیده و بمیرند و در غیر اینصورت می شود این که می بینی و نمایش و نمایش و نمایش
اگر روی سخنتان با بنده است جناب چشم حتماً اوامر انجام می شود. ضمناً از قصوری که پیش آمده عذرخواهی می کنم.
چرا نظارت نیست وهی باید با متخلفین برخورد شود قانون باید اصلاح شود تا کجا باید یرخوردکرد........
سریع
فوری انقلابی
کمبود دارو برطرف شود .
مریضا احساس آرامش کنن :-)
چشم رئیس
تنهایی دستور دادی بابا بیخیال تمام کارهایت توزرد از اب در امد بس کن برو یه گوشه روضه بخوان تا دوره ریاستت تمام شود هم خودت وهم ملت از دستت را حت شوند با این کارهای ابدوغ خیاری ؟..
آقای ریسی شما در تراز مشکلات فعلی نیستی
یک سال اندی از نشستن بر مسند رئیس جمهوذی گذشته هنوز از فاز رئیس قوه قضائیه بیرون نیامده.
دستور میدهم، باید، برخورد میکنم و...نتیجه: آب از آب تکان نخورده و تکان نخواهد خورد.
رئیس جمهور دستورها. نتیجه تلاش دولت قبل برای تامین واکسن کرونا را به اسم خودت زدی ولی توان تامین آنتی بیوتیک و سرم مصرفی را ندارید
دیروز برای گرفتن یک شربت برای درمان خلط گلو چندین داروخانه سر زدم همه می گفتند مشابه ان را داریم خودش توزیع نشده این درحالیست که یک هفته است بچه 4 ساله از ان شربت های مشابه استفاده کرده ولی هیچ تاثیر در بهبود ان نداشته است و بیشتر شبیه محلول آب و شکر است تا دارو
بیش از ۱۶ ماه از ریاست جمهوری رییسی گذشت و او هنوز

نفهمیده ، که مسولیت او ، ارائه و اجرای راهکار برای رفع

مشکلات جدی و خطرناک کشور و مردم است

و صِرف صدور دستور !!، هیچوقت و هیچ زمانی ، رافع

مشکلات متعدد نبوده و نیست و نخواهد بود !!!!!
رئیسی و اطرافیانش مدام از حسادت مخالفان و دشمنان از پیشرفتهای دولت اصولگرا حرف میزنند اولا هیچ کدام نمی گویند چه پیشرفتی داشته اند و این کمبود دارو و وضعیت خودرو و وضعیت وزارت کار و وضعیت مسکن نشاندهنده اوضاع اسف بار دولت اصولگراست.
رییسی باز دستور داد خیلیم عالی مقل بازار ارز درست میشه...
سلام همه چیز باشد وقتی کسی قدرت خرید ندارد فایده چیست
جناب رییسی ما از ۹۰ سال پیش دارای سرم سازی رازی در کرج هستیم

و الان با کمبود شدید سرم در کشور و قیمت ۴۰۰ هزار تومان

برای یک سرم که بیش از ده برابر قیمت واقعی است مواجه شده ایم

و یک برگ کپسول آنتیک بیوتیک اموکسی سیلین ۲۰ هزار تومان شده
و یک قطره بینی ساده به بیش از ۶۰ هزار تومان رسیده

و خیلی از داروخانه ها و کلینیک ها کلا تامین اجتماعی را

دیگر نمی پذیرند و ظاهرا مطالبات معوقه مالی دارند !!!
آقای دستور
سریع فوری انقلابی
خسته نشی از این دستور دادنها!
اجابت كرده! يعنى تو دو روز تمام داروخانه ها پر شد از سرم و دارو؟ ايشون معجزه ميكند؟ ميفهميد چه مينويسيد؟
بقول رهبرى به يكى از رييس جمهوران اين كه يايد بشود يا بايد بكند يعنى چه همين شما بايد انجام بدهيد..
تو به کی دستور میدی ؟ مسئول تمام این مشکلات خودت هستی جناب رئیسی . دنبال مقصر نکرد .
طرف رییس جمهوره هنوز دستور میده کی بر طرف کنه شش کلاسی؟؟؟؟ مسیولش خودتی
باشه بالشه منتظر حرف تو بودیم دارو حل شد
مردحسابي تمام سرم توليدي وداروها را به روسيه صادر مي كنيد مشكل خود شماهستيد
جناب آقای رئیسی، رئیس جمهوری محترم
با دستور و توصیه کارها حل نمی شود.
باید اقدام کنید. کار کنید. برنامه و راهکار صحیح بسنجید و آنگاه اجرایی کنید
دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
خوب حالا کی با دولت اهمال کار شما برخورد می کنه ؟!!! شما که ادعای کنترل کرونا را داشتی(بدون اینکه به زحمات قبلی ها اشاره کنی و بگی واکسن را هم اونا خریده بودند) ؟!!! الان توی تامین یک سرم و شربت سرما خوردگی . کپسول عادی درموندی ؟!! فقط قیمتها را چندین برابر کردی ؟!!!
نه بابا خیلی خودت را به زحمت ننداز راستی از نهار امروز چه خبر؟
برای دولت دستوری!
شش کلاسه فقط دستور دادن را دوست داره هنوز در هوای قاضی بودنه
زود تند انقلابی ... مثل تورم و ...
یعنی میشه نتیجه گرفت که حالا حالاها مشکل دارو رو خواهیم داشت
یعنی میشه نتیجه گرفت که حالا حالاها مشکل دارو رو خواهیم داشت
ندیده بودیم کسی خودش بخودش دستور دهد !قوه مجریه شما هستید و باید اجرا کنید!مثل دستور زمین های دولتی دستور درست کردن بورس دستور کنترل قیمت ها دستور ارزانی و .....
زود، سریع، انقلابی... خب این مشکل هم حل شد... بعدی...
به کی دستور می دی ؟ حالت خوبه ؟ مسوولش خودتی !
آقا یک نفر نتیجه این دستور در بازار دارو را بررسی و اینجا اعلام کنه خدا وکیلی .
بله الان اعلام می کنند مشکلردارو حل می شه فقط منتظر نطق رئیسی بودند
از 6 کلاس سواد بیش از این انتظار نیست
پس با این تفاسیر سریعا با اهمال کار ( دولت ) برخورد شود .
رئیس جمهور خبر از کمبود دارو نداشته و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به او اطلاع داده است !!!!!!! خخخخخخخخ
جناب رییسی میشه کلا دستور دادن را فراموش کنی
جناب رییسی میشه کلا دستور دادن را فراموش کنی
حتما كار امريكاي جنايتكار! و اسرائيل خائين ! است............................
باید بشود !!!!!!!!!!!!!!!!
متوجه نیست هنوز ریس جمهوره فکر میکنه هنوز قاضیه فقط دستور میده اون مسئول ها میدونن باید مشکل حل بشه لازم نیست این بگه اما نمیتونن حل کنن
اجابت درخواست و صدور دستور برخورد با اهمال کاران؟؟؟؟
یعنی با برخورد کردن، مشکل حل شد؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی