بازدید 2927

به روزترین اطلاعات مربوط به توراروپا

کد خبر: ۱۱۴۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 23 October 2022

جهت کسب به روزترین اطلاعات در خصوص تورهای اروپا و همچنین ویزای کشورهای حوزه شنگن به سراغ یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی در این حوزه رفتیم.

آژانس هواپیمایی ققنوس با نزدیک به چهل و پنج سال سابقه درخشان در زمینه گردشگری ، یکی از بهترین مجری های تورهای اروپا می باشد. در این آژانس تمامی خدمات گردشگری از تهیه بلیط کلیه خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی گرفته تا رزرو هتل و ... همچنین برگزاری تورهای گروهی و انفرادی به مقصد اروپا و سایر کشورها با بالاترین کیفیت ارائه می گردد.

بر طبق آخرین خبرها خوشبختانه فرایند دریافت درخواست رویداد به صورت عادی نزد VFS از سرگرفته شده است و افرادی که مایل به درخواست رویداد فرانسه هستند می توانند از این پس درخواست وقت مصاحبه نمایند.

شایان ذکر است در خصوص واکسن کرونا ، کشورهای اروپایی که در ذیل ذکر شده اند ، کشورهایی هستند که هیچگونه شرایط خاصی جهت پذیرش مسافر نداشته و ورود به آنها به صورت عادی و همانند شرایط پیش از پاندمی کرونا می باشد.

فرانسه، سوییس، سوئد، پرتغال، بلژیک، هلند، ایتالیا، اتریش ، چک، مجارستان، نروژ، فنلاند و یونان.خدمات FIT که با نام‌هایی مانند تور انفرادی، تور اختصاصی، تور سفارشی و سفر به سلیقه شخصی نیز شناخته می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که برنامه سفر را کاملا بر اساس نیاز و سلیقه خودتان طراحی کنید.

تورهای گروهی در زمان‌های مشخصی از سال اجرا می‌شوند اما با تور انفرادی می‌توانید در هر زمانی از سال به مقصد مورد علاقه خود سفر کنید. همچنین تعداد روزهای سفرهای گروهی ثابت است. اما اگر به هر دلیلی دوست دارید روزهای کمتر یا بیشتری در سفر باشید، کافیست با بخش تور انفرادی آژانس ققنوس تماس بگیرید.

تیم حرفه ای و کارشناسان این مجموعه تلاش می‌کنند تا با اجرای تورهای اروپا خاطرات خوشی را برای هموطنان عزیز به یادگار بگذارند. در حال حاضر آژانس هواپیمایی ققنوس با اجرای کامل ترین تورهای اروپایی در کشورهایی مانند: فرانسه ، اسپانیا، سوییس و سایر کشورهای دیگر در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

به خاطر وجود تورهای متنوع اروپایی در این مجموعه، هموطنان عزیز می توانند با توجه به میزان سرمایه و بودجه ای که دارند یکی از انواع تورهای مناسب و با کیفیت اروپا را مطابق سلیقه خود انتخاب و خریداری نمایند.جهت کسب هرگونه اطلاعات شما می توانید با تلفن : 24525 – 021 تماس حاصل نمائید.

لینک سایت آژانس هواپیمایی ققنوس: www.ghoghnos.ir

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی