بازدید 32103
۶

وزیر امور خارجه: پیامی از سوی آمریکایی‌ها دریافت کردیم

شفقنا- وزیر امور خارجه ایران با بیان این‌که رفتار و گفتار آمریکایی‌ها با یکدیگر متناقض است، گفت: سه روز پیش پیامی بین ما و طرف آمریکایی منعقد شد و ما پیامی از سوی آمریکایی‌ها در ارتباط با توافق (هسته‌ای) دریافت کردیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 22 October 2022

 

به گزارش تانباک به نقل  از ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آمریکایی می‌گویند در حال حاضر رسیدن به توافق و احیای برجام در دستور کار آمریکا قرار ندارد، اظهار کرد: رفتار و گفتار آنها با یکدیگر متناقض است سه روز پیش پیامی بین ما و طرف آمریکایی منعقد شد و ما پیامی از طرف آنها دریافت کردیم. آمریکایی‌ها در تبادل پیام‌ها حتی تعجیل دارند که هرچه زودتر به نقطه توافق برسیم.

وی ادامه داد: ما به صراحت اعلام کرده‌ایم که باید موارد اتهامی که آژانس در حوزه هسته‌ای مطرح کرده حل و فصل شود و ما حاضر به توافقی نیستیم که بعدا مانند استخوان لای زخم مانده، دائم آژانس بخواهد از مسیر سیاسی و به بهانه این موارد اتهامی فشارهایی را به ایران وارد کند.

وی در ادامه گفت: تبادل پیام آمریکایی‌ها با ما ادامه دارد و از سویی دیگر آنها تلاش می‌کنند در مسائلی که این روزها در ایران جریان داشته بدمند و فکر می‌کنیم آنها به دنبال این هستند که با اعمال فشارهای روانی و سیاسی بخواهند در مذاکرات امتیاز بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۵
انتشار یافته: ۶
این حرف شما هم مثل همانهایی که گفتید «در ایران معترضی زندانی نشده» و اینکه «در ایران معترضی نداریم» حتماً راست است.
چه ذوقی میکنید وقتی امریکا براتون پیام میفرسته. یه جوری وزیر خارجه صحبت می کنه هر کس ندونه فکر می کنه ما آمریکا رو تحریم کردیم!!!
قبلا پیامهارونمی گفتیدالان چطورشده پیام نداده اعلام می کنید
ما رو سر کار نزاریددیگه هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع نداریم
همش بهانه گیری و دروغ شما دنبال توافق نیستید
جالبه در دولت قبل حتی رئیس جمهور آمریکا آماده ملاقات بود واین آقایان برآشفته می‌شدند حالا با یک پیام ذوق زده میشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی