بازدید 100947
با تحولات منطقه و جهان

کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ/ قرار گرفتن دوباره ایران در لیست سیاه اف ای تی اف/ نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت/ حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق

کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ، قرار گرفتن دوباره ایران در لیست سیاه اف‌ای تی اف، نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت، حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق و گزارش سازمان ملل از وضعیت انسانی وخیم در افغانستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 22 October 2022

کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ/ قرار گرفتن مجدد ایران در لیست سیاه اف ای تی اف/ نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت/ حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق

بین الملل تابناک: کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ، قرار گرفتن دوباره ایران در لیست سیاه اف‌ای تی اف، نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت، حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق و گزارش سازمان ملل از وضعیت انسانی وخیم در افغانستان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ

یک روزنامه آمریکایی گزارش داده، برخی از اسناد محرمانه‌ای که اف‌بی‌آی در عمارت دونالد ترامپ در «مار-ئه-لاگو» در ایالت فلوریدا کشف کرد شامل برخی اطلاعات حساس درباره ایران و چین بود.

روزنامه واشنگتن‌پست نوشته است: «این اطلاعات چنانچه در اختیار دیگران قرار گرفته باشد می‌تواند روش‌های گردآوری اطلاعات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی را که ایالات متحده تمایل به مخفی نگاه داشتن آن دارد، به مخاطره بیندازد.»

در این گزارش آمده، دست‌کم در یکی از این اسناد که اف‌بی‌آی آن را کشف کرده، درباره برنامه موشکی ایران بحث شده است. سندهای دیگر حاوی برخی اطلاعات حساس در خصوص چین بود.

حدود دو ماه پیش اف‌بی‌آی از عمارت دونالد ترامپ در مارئه-لا-گو واقع در پالم‌بیچ ایالت فلوریدا بازررسی کرد. این بازرسی با مجوز وزیر دادگستری آمریکا انجام شد.

کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ/ قرار گرفتن مجدد ایران در لیست سیاه اف ای تی اف/ نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت/ حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق

دستوری که اف‌بی‌آی بر اساس آن این تفتیش را انجام داد، نشان می‌دهد که انجام آن بخشی از تحقیقات درباره احتمال ارتکاب سه جرم از سوی دونالد ترامپ بوده است: نقض قانون جاسوسی آمریکا، احتمال تخریب یا پنهان کردن اسناد از سوی او برای کارشکنی در فعالیت‌های دولت فدرال و حذف یا نابودی غیرقانونی اسناد دولتی.

رسانه‌ها گزارش داده‌اند، در این بازرسی‌ها بیش از ۱۳۰۰۰ اسناد دولتی کشف شده است. این اسناد، شامل اطلاعات حساس هسته‌ای و برخی اطلاعات محرمانه دیگر درباره کشورها می‌شود.

قرار گرفتن دوباره ایران در لیست سیاه اف ای تی اف

«گروه ویژه اقدام مالی» ایران را در فهرست سیاه خود نگه داشت.

گروه ویژه اقدام مالی(FATF) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که کشورها وظیفه دارند تدابیر ویژه‌ای برای ایمن نگه داشتن سیستم‌ بانکی خود از مشارکت احتمالی در پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم از طریق نقل و انتقالات و نظام بانکی کشورهایی که در فهرست سیاه قرار دارند، انجام دهند.

در ادامه آمده است که ایران تا زمان تکمیل طرح «برنامه اقدام» در فهرست سیاه پول‌شویی خواهد ماند.

بر اساس تصمیم این گروه، میانمار در کنار کره‌شمالی و ایران در فهرست سیاه پول‌شویی قرار گرفته و پاکستان و نیکاراگوئه از فهرست خاکستری خارج شده‌اند.

نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت

انگلیس، فرانسه و آلمان در نامه‌ای ضمن تکرار ادعاهای اثبات‌نشده در خصوص استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در جنگ ایران، از سازمان ملل خواسته‌اند درباره اینکه آیا این مساله نقض قطعنامه شورای امنیت به شمار می‌رود یا خیر تحقیق کند.

در این نامه که میان اعضای شورای امنیت توزیع شده و به رویت رویترز رسیده آمده است: «ما از تحقیقات تیم دبیرخانه سازمان ملل برای نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت استقبال می‌کنیم و آماده‌ایم از دبیرخانه برای اجرای تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت لازم را به عمل بیاوریم.»

کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ/ قرار گرفتن مجدد ایران در لیست سیاه اف ای تی اف/ نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت/ حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق

اوکراین پیش از این خواستار دیدار کارشناسان سازمان ملل از این کشور برای بازرسی از قطعات پهپادهای سقوط‌کرده و مرتبط ساختن با آن اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت درباره توافق هسته‌ای ایران شده است.

کشورهای غربی در روزهای گذشته ادعا کرده‌اند، پهپادهای مورد استفاده روسیه برای حمله به زیرساخت‌های اوکراین ساخت ایران هستند. جمهوری اسلامی ایران همواره ارسال سلاح برای هر یک از دو طرف جنگ اوکراین را رد کرده است.

« امیرسعید ایروانی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز گذشته در نامه‌ای مرتبط ساختن این ادعا با اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ را فاقد هر گونه پایه حقوقی در چارچوب قطعنامه مذکور خواند.

امیرسعید ایروانی در این نامه از اینکه اوکراین موضع بی طرفی ایران در جنگ جاری در این کشور را نادیده گرفته و به ادعاها و موضع گیری‌های اشتباه براساس اطلاعات ثابت نشده ادامه می دهد، ابراز تاسف کرده است.

وی افزود: «اوکراین به دنبال اهداف سیاسی در مرتبط ساختن ادعاهای بی اساس علیه ایران و قطعنامه ۲۲۳۱ است.»

او همچنین در ادامه به دلایل غیر مرتبط بودن موضوع استفاده از سلاح های متعارف در جنگ اوکراین با ضمیمه Bقطعنامه ۲۲۳۱ شپرای امنیت پرداخته است.

ایروانی تاکید کرد: «محدودیت های ذکر شده در پاراگراف ششم ضمیمه Bقطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در اکتبر ۲۰۲۰ پایان یافته است و از آن زمان هیچ یک از اقدامات ایران در جهت تامین، فروش یا انتقال سلاح یا مواد مرتبط به آن به دیگر کشورها تحت قطعنامه ۲۲۳۱ نبوده است.»

سفیر و نماینده کشورمان همچنین ادعای اوکراین در مورد پاراگراف چهار ضمیمه B قطعنامه ۲۲۳۱ را نیز یک تفسیر نادرست و خودسرانه از قطعنامه و روح این پاراگراف دانست و تاکید کرد: «پاراگراف چهار ضمیمه Bقطعنامه ۲۲۳۱ به صورت روشن به محدودیت های اقلام، مواد تجهیزات، کالا و تکنولوژی در ارتباط با توسعه سیستم موشک های دارای سلاح هسته ای اشاره می کند. در این رابطه نیز ایران هرگز نه تامین کرده و نه قصد دارد اقلام، مواد، تجهیزات، کالا‌ها و تکنولوژی که به توسعه سلاح‌های هسته‌ای کمک می‌کنند را تامین کند، به ویژه در خصوص دولت‌های دارنده سلاح هسته‌ای که اساسا به این اقلام مواد تجهیزات، کالا‌ها و فناوری اصلا احتیاجی ندارند.»

ایروانی گفت: پیشنهاد اوکراین به کارشناسان سازمان ملل برای دیدار از این کشور برای بازدید از پهپادهای سقوط کرده به منظور تسهیل اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ فاقد هرگونه پایه حقوقی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ است.

وی تاکید کرد: ایران از دبیرکل سازمان ملل می خواهد از هرگونه سوءاستفاده از قطعنامه ۲۲۳۱ در ارتباط با جنگ اوکراین جلوگیری شود. سفیر و نماینده دائم کشورمان در پایان درخواست کرده تا این نامه به عنوان سند شورای امنیت سازمان ملل ثبت و منتشر شود.

حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق

منابع خبری سوریه از مقابله پدافند هوایی ارتش این کشور با حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند.

خبرگزاری سانا اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله موشکی اسرائیل که بعضی نقاط در اطراف شهر دمشق را هدف قرار گرفت مقابله و اکثر موشک های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرد.

کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ/ قرار گرفتن مجدد ایران در لیست سیاه اف ای تی اف/ نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت/ حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق

یک منبع نظامی در این باره به سانا گفت: حدود ساعت ۲۳:۰۳ جمعه دشمن اسرائیلی با شلیک چند موشک از طرف شمال شرق دریاچه طبریا چند موضع در اطراف شهر دمشق را هدف قرار داد، پدافند هوایی ارتش اکثر موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرد.

این منبع افزود: این حمله تلفات جانی نداشته و تنها خسارات مادی به جا گذاشت.

این تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی در حالی تکرار می‌شود که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم اشغالگر اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

گزارش سازمان ملل از وضعیت انسانی وخیم در افغانستان

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور افغانستان اعلام کرد، وضعیت بشردوستانه در افغانستان همچنان وخیم بوده و حملات به عبادتگاه‌ها، مدارس، سیستم‌های حمل و نقل و گروه‌های اقلیت افزایش یافته است.

به گزارش آناتولی، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی از سفر ۱۲ روزه ریچارد بنت، گزارشگر ویژه این نهاد در امور افغانستان اعلام کرد: ریچارد بنت، پس از تکمیل سفر ۱۲ روزه خود به افغانستان، به این نتیجه رسیده که این کشور همچنان با یک بحران جدی مواجه است و برای جلوگیری از وخامت بیشتر اوضاع، اقدامات فوری از سوی همه طرف‌ها لازم است.

این کارشناس سازمان ملل در طول سفر خود به طور گسترده با ذینفعان از جمله مدافعان حقوق بشر، گروه‌های زنان، قربانیان نقض حقوق بشر، از جمله کارکنان و قربانیان حمله اخیر به مرکز آموزشی کاج، خبرنگاران، زنان بازرگان، معلمان، علمای دین و نمایندگان گروه‌های اقلیت و همچنین با رهبری سازمان ملل در این کشور و سایر نمایندگان جامعه بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو کرده است.

کشف اطلاعات حساس درباره ایران در خانه ترامپ/ قرار گرفتن مجدد ایران در لیست سیاه اف ای تی اف/ نامه ضد ایرانی تروئیکای اروپا به شورای امنیت/ حمله موشکی اسرائیل به حومه دمشق

گزارشگر ویژه از ولایات کابل، بامیان و پنجشیر بازدید کرد و مقامات محلی، بزرگان جامعه، فعالان و خبرنگاران نگرانی های خود را در میان گذاشتند.

او همچنین از بیمارستان‌های در کابل و پنجشیر و بازداشتگاه‌ها در بامیان و کابل بازدید کرده و به سخنان زندانیان از جمله زنان، پرسنل پزشکی و افسران زندان گوش فرا داده است.

این کارشناس گفت، بیشتر ذینفعان نگرانی‌های شدید خود را در مورد وضعیت ناامید کننده زنان و دختران، افزایش حملات به عبادتگاه‌ها، مدارس، سیستم‌های حمل و نقل و جوامع اقلیت به‌ویژه هزاره‌ها ابراز کرده‌اند.

به گفته ریچارد بنت، وضعیت بشردوستانه در افغانستان همچنان وخیم و وضعیت امنیتی شکننده است. حملات به عبادتگاه‌ها، مدارس، سیستم‌های حمل و نقل و گروه‌های اقلیت و تجاوز به غیرنظامیان و نیروهای رزمنده در استان هایی که گروه های مسلح همچنان فعال هستند، افزایش یافته است.

وی با مقامات عالی‌رتبه طالبان نیز ملاقات کرده و از آنها خواسته است تا اقدامات فوری برای رفع نگرانی‌ها انجام دهند.

بنت با تاکید بر رعایت حقوق بشر به‌ویژه حقوق زنان و دختران، تحصیلات متوسطه دختران و نیاز به ساختار حاکمیتی فراگیر و پاسخگویی برای همه طرف‌ها توضیح داد: «من به مقامات توصیه کردم که تعهدات حقوق بشری خود را تحت معاهدات بین‌المللی حقوق بشر که توسط افغانستان تصویب شده است، انجام دهند. مقامات تعهد خود را برای پایبندی به تعهدات بین‌المللی حقوق بشری خود در صورت عدم مغایرت با شریعت تأیید کردند.»

گزارشگر ویژه سازمان ملل پس از آخرین مأموریت خود، مشاهدات و ارزیابی خود را در ۲۶ اکتبر در مجمع عمومی ارائه خواهد کرد و پس از آن نشست خبری خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۷۸
انتشار یافته: ۶۰
گروه ویژه اقدام مالی(FATF) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که کشورها وظیفه دارند تدابیر ویژه‌ای را برای ایمن نگه داشتن سیستم‌ بانکی خود از مشارکت احتمالی در پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم از طریق نقل و انتقالات و نظام بانکی کشورهایی که در فهرست سیاه قرار دارند، انجام دهند.

نه تنها مردم ، بلکه دنیای خارج نیز از این فساد گسترده آسیب میبینند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
تو راست میگی جناب ناشناس. توی خوبی جناب ناشناس. تو هلویی جناب ناشناس. تو بپر تو گلویی جناب ناشناس. تو خیلی چیزای دیگه هستی جناب ناشناس
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مگه ورزش بدون سیاست اقتصاد بدون سیاست، پزشکی بدون سیاست و... در غرب وجود دارد؟
غرب برای روابط تجاری با ایران بی قرار است و پافشاری می کند چرا به اصرار اروپایی جواب مثبت نمی دهید؟
پاسخ ها
حاجی رحیم
| Germany |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما آخر چرا این حرف را می زنید وقتی از اروپا هیچ نمی
دانید؟ تمام سیاست اروپازیرچتر آمریکا و اسرائیل حرکت می کند! آیا می دانید که اکثر اروپا چشم اسرارا ندارند ولی تمام گفته ها اعمالشان به نفع اسرائیل است زیرا تو سری خور
آمریکا هستند شما ب بنید در انتخابات صدر اعظم آلمان همه مخالف وزیر خارجه کنونی شالمان بودند ولی چ ن امریکا به یک متقلب و تنشه قدرت نیزا دلشت اورا ابه عنوان ابزار خود گماشت و برای همین تمام بوی گند دهان امریکا شده است!! و
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
میشه دو مورد از اصرار و پافشاری غرب برای رابطه اقتصادی با ما رو بفرمایید؟
سازمان ملل باید اجازه بمباران هر جا را که اسراییل خواست بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
ادعای یک صهیونیست
چطوری اف ای تی اف هست ولی داعش و طالبان هزاران گروه تروریستی دارن تامین مالی می شوند اف ای تی اف زمان درسته که ماهم از بانکهای امریکا با خبر باشیم یک طرف نباید باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بچه جون داعش و طالبان و گروههای تروریستی در هیچ بانکی در دنیا حساب ندارند
در ضمن شما هم اگر fatf را بپذیرید می توانید اطلاعات زیادی از بانک های کشورهای دیگر به دست بیاورید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اتفاقا داعش خیلی صلح طلب است از غربی ها بپرس.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شما حالت خوبه؟
یپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
‌‌وق تی عضوش بشی میتونی به اسناد بانکهای سایر کشورها دسترسی پیدا کنی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
داعشی ها چقدر فعال هستند و کامنت و نظر منفی دادند
سوریه اینقدر بدبخت شده که مزدوری روسیه را می کند ولی حتی روسیه بهش یکبار اجازه نمی ده در مقابل حملات اسرائیل مقابله به مثل بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
حقیقتا همینطور است
به صدقه سر روسیه؛تحریم ها نه تنها برداشته نشد و برجام کلا کنسل شد بلکه تحریم های جدید نیز اعمال شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
جای تعجب داره هنوز برخی دل و جان و چشم امید به قضیه برجام دارن؟؟!!!!!!!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
شماها مثل قبل هول شده بودید . ما از قبل میدانستیم از این امریکای تروریست چیزی در نمی اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
به صدقه سر روسیه نه
به صدقه پای آمریکا که هم خدا را می خواهد هم خرما را
هم می خواهد صنعت هسته ای ایران بالا ترین محدودیت ها و نظارت ها را داشته باشد و هم تحریم هایش محفوظ و پا برجا بماند
دلیل اصلی این همه سر و صدا برای پهپادها اینه که روسیه مقر ناتو تو اوکراین رو با این پهپادها زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
هر کاری باید ببینه واسیه مردم چه نفعی داره
این سوال بنیادین در ذهن هموطنان ایرانیم باید متبلور شود که تحریم های پی در پی که با افتخار تیتر اول رسانه ها دیده می‌شود، سود فراوان حاصل از این تحریم ها در هاضمه کدام افراد در داخل کشور ریخته می‌شود(تابناک محترم لطفا برای مردم ایران تحقیق کنید و اطلاع رسانی)
دریغ از یک خبر خوب برای ایران.
به برکت وجود رئیس جمهور مردمی ! FATF دوباره تمدید و برکات آن شامل مردم بدبخت کشور گردید!!
پاسخ ها
به ارمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بجه جون بهتره تو بری به درس و مشقت برسی تو رو چه به سیاست
سلام من که از شما دوستی و محبتی در دلم نیست ولی ایران را دوست دارم . آقای محسن جان رضاییییی ترا خدا یه روش ارتباطی امن برای ملت حداقل برای جمعیت کاری و عملیاتی کشور که همیشه مدنبال کار و فعالیت معمولی خودشون هستند باز کنید . الان من میبینم همه دارن با جی میل کار میکنند . میدونید شماردارید بهرراحتس سیل اطلاعاتذرا بهینه جی میل سرازیر میکنید . آخه مگه میشه ؟ عزیزم محسن جان متریال و ملزومات حساس شما بعد از چند لایه امنیتی برای خرید میاد تو همین فضای فشل ولنگ و واز اونوقت از این اطلاعات میشه کلی اطلاعات دیگه جمع کرد جدای از این مگه ما چند تا حساب ارزی مخفی داریم فقط شما فکر کن چند هزارتا از این حساب‌ها تو این مدت رفت تو آمریکا ؟؟؟؟ بعدش چی میشه ؟ یه جایی پولها برگشت میخوره و بلوکه میشه و همه اذیت میشن ….. چرا شما یه جوری هستید ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
??!!
آلمان فرانسه و انگلیس سوال ساده
صدام متجاوز نبود؟ .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
سلاح های صدام را چه کسی تامین میکرد ؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
سوالهای ممنوعه مثل هولوکاست می پرسی؟ نمیدونی این غربی ها برای دروغ های بزرگشون یه قانون ممنوعیت تحقیق هم میذارند .
قرار گرفتن مجدد ایران در لیست سیاه اف ای تی اف!!!! مگر خارج شده بود؟؟؟؟ عجب شیر نا پاک خورده هستند عده ای ! با این تیتر می خواستند القا کنند که خارج شده بودیم و دوباره در لیست سیاه قرار گرفتیم دوما خیلی راحت دارد پول رد و بدل می شود پس این غیر از برای نفوذی های ام ایکس 6 و سیا و موساد برای کس دیگر هم مهم است؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
---مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
اشتباه مثبت دادم
حس ترکیه: واقعیت هست ولی کلید حل مشکلات گرفتن دزدا ن در ایران است!
جواب از آلمان به هموطن مقیم ترکیه:
آیا شما فکر می کنید که در اروپا دزدی نمی شود همین الان تنها در آلمان علیه کلی از وزرا و نماینده به دلیل دزدی و رشوه در حال محاکمه هستند! مثلا همین وزیر خارجه آلمان که بعداز این همه تقلب وزیرش کردند چون آمریکا آدمهای پست و منفور را بر روی صندلی کشورهای مختلف می نشاند! (نگاه کن محمد بن سلمان اره برقی بدست که خبرنگار سعودی را در ترکیه تکه تکه کرد و کباب کرد و خورد مثل تمام داعش هایی که در عراق و سوریه و ایران اسلامی فرستاد!
تنها یک مثال در ایام کرونا برای خریدن ماسک کلی از وزرا و نمایندگان آلمان کلک زدند تا تنها به وسیله آدمها و یا شرکت های وابسته به آنها خریداری شود و حالا همه تحت تعقیب هستن. و در آمریکا که نگو و و و اینقدر گند زدند که بویش تا اینجا می آید ولی از آنجا که کشورهای وابسته از این ابرقدرت ها شدیدا می ترسند و در اخبارهایشان کمتر قید می کنند ولی کافی است که یک ایرانی چه در داخل کشور ویا خارج، باد شکمش را خالی کند همه باز ساز ونقاره و یک دست علیه ایران اسلامی و ایرانی شعار می دهند و تقاضای تحریم علیه ملت مظلوم و شهیدپرور مارا می کنند! (آیاتا به حال فکر کرده اید که چرا علیه ملت تحریم وضع می کنند؟) می دانی چرا زیرا از این می ترسند که ایران اسلامی قدرتمند جای آنها را در همه رشته ها بگیرد مثل نظامی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی.... ملت ایران در تمام دنیا بسیار ارزش والایی دارد و احترام بخصوصی برا ما غایل هستند و همین فرهنگ و ایمان و وحدت ایران اسلامی خاری شده است در چشم دشمنان وطن ما مثل عربستان سعودی کودک کش و یا اسرائیل آدمخوار و یا آمریکای سادیسمی و آذربایجان . ما اگر این چند دزدها و اختلاسگران را محاکمه واقعی کنیم و به دار آویخته شوند ایران اسلامی رشدی چند برابرخواهد داشت ولی با وجود خایینی مثل هاشمی رفسنجانی ها و حسن روحانی های رشد کشور مثل یک ماشین می ماند که با ترمز دستی کشیده شده به جلو می رود! من از مسئولين حکومت اسلامی عزیزم می پرسم، چرا به این همه امضاهای که علیه حسن روحانی جمع شد ترتیب اثر نمی دهید تا اعتماد ملت ما به شما بیشر شود و به آینده امیدوار شوند؟؟؟مگر نه که دولت حسن روحانی ۸۵ میلیون ایرانی را ۸ سال به گروگان گرفت و شکنجه مالی و رحی داد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
حاجی گل گفتی!
تابناك، مثبت منفي ها رو كنترل مي كني. فكر مي كني مردم نمي فهمند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
برخی از اخبار بخصوص منفی هایش کار نمی کند.مایه تاسف است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دقیقا چند‌کامنت بالاتر رو هرچی منفی زدم عمل نکرد .
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
کافر همه را به کیش خویش پندارد . برو بی بی سی تو نگاه کن جرات باز کردن کامنت را هم نداره
سازمان ملل جهانی یک جوک
یک صفحه خبر همه علیه ایران حتما اتتظار رشد و توسعه هم دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
خواننده باید عاقل باشه
سلام به قول سردار رشید اسلام شهید همت اتش تو
تا زمانی که نوچه صفتانی مانند اروپا ژاپن کره جنوبی هند باشند امریکا خودشو اقا میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
سرخ جان. این زور سرمایه س .نوکری و چاکری در بازار سرمایه معنی نداره . قدرت اقتصادی و تکنولوژی امریکا باعث تفوقش شده . اروپا. ژاپن و چین به بازار امذیکا نیاز دارن ِ عمده فروش تویوتا تو امریکاست
با سلام به قول سردار رشید اسلام شهید همت بر اساس اتش توپخانه دشمن خودی را از غیر خودی می توان تشخیص داد
فعلا انرژی اتمی هک شده نگران اون باشید بعدا بیاین درباره اطلاعات حساس تو خونه ترامپ حرف بزنین
دم از کدام سازمان میزنن سازمان مللی در کار نیست چون همه از خودشانن کسی که بمب هسته ای دارد بمب شیمیایی استفاده کرده قانون زیر پا له میکنه ادم میکشه جنگ درست میکنه تفرقه میندازه به خاطرمنافع خودش بعد اسم خودشانو گذاشتن سا زمان ملل اگه دروغ میگی نابود بشین
اف ای تی اف بده،ترامپ و عربستان و اسرائیل و.....با ما دشمن،چاره چیه با اینهمه گرانی و بدبختی تو کشور؟؟فقط نظاره گر بین المللی ک نشد کار،همه دنیا با ما سر جنگ و دشمنی و تحریم دارن،همین ترکیه اس۴۰۰روسیه رو خریده و ککش هم نگزیده،اما ایران آیا پهپاد داد به روسیه یا نداد،همه تحریمش کردن،خب ایران چرا مثل بقیه تو صحنه جهانی درست بلد نیست رفتار کنه؟و هم با بلوک شرق،هم غرب رابطشو درست کنه؟چسبیده ب روسیه ای که یکی نیست خود روسیه رو نجات بده،الان ما داریم می‌بینیم پادشاه امارات رفته روسیه،با آمریکا هم روابطشون رو حفظ میکنن،خداوکیلی حق ایرانی نیست با این همه غنی بودن،و منابع عظیم مردمش اینقدر تو فقر و بدبختی باشه
Fatf همان قانون از* کجا آورده ای است * که با در سطح بین المللی و با جزئیات دقیق اجرا می شود. مخالفین آن دنبال روابط تجاری غیر شفافند. اگر قانون خودمان به درستی اجرا میشد حالا برای یک روش اجرایی بین المللی اینقدر دردمان نمیگرفت .متاسفانه در کشور ما اقتصاد و اعداد و ارقام مفهومی ندارد. در انگلیس نخست وزیری به دلیل اخذ تصمیماتی که وضعیت مردم را به مخاطره انداخته مجبور به استعفا شده است اما آیا ما وضعیت مردمان برایمان مهم است؟
نتیجه ارسال پهپاد به روسیه فقط یک چیز است پرداخت غرامت به اوکراین از محل پولهای بلوکه شده ایران در خارج
دلیل خارج شدن ترامپ از برجام و دشمنی با ایران و چین دلیلش این اسناد بوده
در حومه دمشق چه خبر است که دائم توسط اسراییل موشکباران می شود؟ چرا از ذکر نام گروه هایی که مورد حمله قرار میگیرند، خودداری می گردد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
لابد حرم هست
ترامپ قصد فروش و اخاذی از اسناد سری و محرمانه امریکا را داشت .

پرونده رشوه خواری های ترامپ از سعودیها و اسرائیل خود داستان دیگریست .
و فکرم میکنم این خبرا دیگه خیلی تاثیری روی مردم نذاره تا وقتی قیمت سینه مرغ کیلویی 110تومن و خودش 75-80 تومنه، مملکت به این گندگی با اینهمه مسئول مثلا دانا و نماینده و هزار و یک ساختار عجیب و غریب حتی توانایی کنترل قیمت مرغ و تخم مرغ رو نداره!
آنها دشمن ملت ایران هستند دوست ندارند پیشرفت کنیم کشورهای دیگر با ما در رغابتند دوست دارند بازارهای ما را به نفع خود بچرخانند و مشتریان نفت ما را بربایند ما تکنولوژی برتر در منطقه داریم چرا برای خرید سمت ما نمی آیند خلاصه همه این حرف ها زده می شه ولی هیچ اتفاق خوبی به نفع مرد م رقم نمی خورد از دیگرا ن انتظار داریم منافع ما را به منافع کشورشان ترجیح دهند که انتظار بی جایی است
ما فقط با اتحاد دلی و همراهی حاکمیت با ملت لطفا اشتباه نشود همراهی حاکمیت با ملت انسجام مردمی داخلی و خارج نشینان را رقم می زند
اگه FATF ما را در لیست سیاه قرار داده و قراره هر روز هم بیشتر تحریم بشیم و قراره پرونده ایران به شورای امنیت بره مهم نیست مهم اینه که بصورت نامرعی رشد اقتصادی بالای ۵ درصدی داریم و خط فقر هم روز به روز اوضاع بهتری داره
انتظار دولت از مردم و انتظار مردم از دولت، اینها باید تبیین شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
البته با بصیرت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار