بازدید 3361

گل‌گهر برد و به یکقدمی استقلال برگشت

کد خبر: ۱۱۴۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 21 October 2022

گل‌گهر سیرجان امروز جمعه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی میزبان ذوب‌آهن بود و در نهایت گل‌گهر موفق شد با برتری یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.  

شاگردان قلعه‌نویی که در دیدار هفته قبلی خود برابر نساجی شکست خورده بودند، در این بازی تمام توان خود را به کار گرفتند تا با پیروزی بربار گاندوها، در کورس بالای جدول باقی بمانند. در نیمه نخست این دیدار حملات سیرجانی‌ها در دقیقه ۳۸ به ثمر نشست و آرمین سهرابیان موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

در نیمه دوم ذوب‌اهن برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کرد اما در نهایت این سیرجانی‌ها بودند که موفق شدند نتیجه را حفظ کرده و سه امتیاز شیرین خانگی به دست بیاورند. 

گل‌گهر با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با یک پله صعود خود را به رده چهارم رساند. ذوب‌آهن نیز با این شکست ۱۰ امتیازی ماندند و در رده دوازدهم قرار گرفتند. 

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، امیر جعفری، وسلی گومز، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری نژاد، امین پورعلی، اریک بایناما و کیروش استنلی.

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

سرمربی: مهدی تارتار

حبیب فرعباسی، امیرحسین جدی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، سجاد آشوری، صادق صادقی، آرمان قاسمی، امیرحسین صدیقی، محمد سلطانی مهر، محمد حسین اسلامی و محمدرضا سلیمانی.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر