بازدید 65286
با تحولات منطقه و جهان

درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین/ اوج گرفتن تنش میان چین و انگلیس/ آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا/ اعلام تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران

درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین، اوج گرفتن تنش میان چین و انگلیس، آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا، اعلام تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران و دیدار اسد با گروه‌های فلسطینی در دمشق، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 20 October 2022

درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین/ اوج گرفتن تنش میان چین و انگلیس/ آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا/ اعلام تحریم های جدید کانادا علیه ایران

بین الملل تابناک: درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین، اوج گرفتن تنش میان چین و انگلیس، آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا، اعلام تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران و دیدار اسد با گروه‌های فلسطینی در دمشق، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا که این روزها در حال انجام سخنرانی‌های انتخاباتی و تلاش برای بازگرداندن حزب جمهوری‌خواه به قدرت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ است، برای تحریک افکار عمومی این کشور به صحبت‌کردن درباره دولت‌های مخالف با ایالات متحده پرداخت.

پنس شامگاه چهارشنبه طی سخنرانی در اندیشکده «هریتِیج» گفت: «ما باید از طریق داشتن یک ارتش آماده، برای رقابت شدیدتر قدرت با حزب کمونیست چین، ایران، کره شمالی و روسیه احیاشده، آماده شویم.»

درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین/ اوج گرفتن تنش میان چین و انگلیس/ آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا/ اعلام تحریم های جدید کانادا علیه ایران

وی با به اشتراک گذاشتن بخش‌هایی از سخنانش در این نشست در صفحه توئیتر خود نوشت: «این بدان معناست که منابع مالی کافی برای ارتش خود و تقویت متحدانمان داشته باشیم تا نقش خود را دفاع از ملت و متحدانمان ایفا کنند؛ دقیقا مانند کاری که ما در دولت ترامپ-پنس انجام دادیم.»

این سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکایی مدعی شد: «مماشات و مدارا، هیچ گاه در تاریخ بشریت فایده‌ای نداشته و اکنون نیز جواب نخواهد داد. اکنون بیش از هر زمان دیگری به یک حزب محافظه‌کار نیاز داریم که به نقش آمریکا به‌عنوان رهبر جهان آزاد و پیشرو در ارزش‌هایمان متعهد باشد.»

پنس در بخش دیگری از صحبت‌هایش، چین را بزرگترین تهدید برای امنیت آمریکا معرفی کرده و گفت: «دستورکار آزادی آمریکایی شامل ستون‌های جدیدی است که در گذشته از آنها غفلت شده بود؛ امنیت مرزی همان امنیت ملی است، تجارت باید آزاد و منصفانه باشد و آمریکا باید درک کند که چین بزرگترین تهدید برای امنیت و رفاه ماست.»

این در حالی است که وی سه ماه قبل نیز طی سخنرانی در میتینگ گروهک تروریستی منافقین با عنوان «ایران آزاد»، از دولت کنونی امریکا خواست که توافق هسته‌ای با تهران را تجدید نکند و مدعی شد که این اقدام حاکمیت ایران را جسور می‌کند.

ژنرال «جان ریچاردسون» رئیس اداره عملیات دریایی نیروی دریایی آمریکا نیز روز چهارشنبه در سخنانی گفت که این کشور لاجرم وارد جنگ خواهد شد.

به نوشته الجزیره، او گفت: «با توجه به تهدیدات خصمانه فزاینده و سریع از سوی چین و روسیه در آینده آماده جنگ خواهیم شد.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که همزمان، یک مقام ارشد نظامی چین نیز امروز وعده داده ارتش این کشور برای هرگونه جنگ آماده خواهد بود.

به نوشته روزنامه «چاینا مورنینگ پست» سخنان ژنرال «وی فنگه» وزیر دفاع چین در شرایطی مطرح شده که این کشور با احتمال درگیری‌های فزاینده با آمریکا روبه روست. این سخنان در جریان میزگردی در حاشیه کنگره حزب کمونیست چین در «پکن» بیان شد.

اوج گرفتن تنش بین چین و انگلیس

 لندن بعد از مجروح شدن یک معترض اصالتا هنگ کنگی به دست کارمندان دیپلماتیک چین در حین تلاش برای حمله به کنسولگری چین در شهر «منچستر»، اعمال برخی مجازات‌ دیپلماتیک علیه پکن را بررسی‌ می‌کند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، دولت انگلیس در تدارک برای تعیین چین به عنوان «تهدید» برای منافع انگلیس بوده و به پیگرد قضایی خلبان‌های سابق ارتش انگلیس در صورت مشاوره دادن آنها به نیروی هوایی چین تهدید کرده است.

درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین/ اوج گرفتن تنش میان چین و انگلیس/ آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا/ اعلام تحریم های جدید کانادا علیه ایران

«جیمز کلورلی»، وزیر امور خارجه انگلیس حادثه ضرب و شتم این معترض در روز یکشنبه را «کاملا غیرقابل قبول» خوانده و از احضار کاردار چین در شهر لندن از سوی وزارت خارجه انگلیس خبر داد. او همچنین اقدامات تلافی‌جویانه در واکنش به این حادثه را رد نکرده است.

وزارت امور خارجه چین در واکنشی متقابل اعلام کرد، به دلیل وقوع «اغتشاشات شرورانه» علیه کنسولگری خود به وزارت خارجه انگلیس اعتراض کرده است.

به نوشته اسپوتنیک، این معترض به نام «باب» یکی از چندین معترضی بود که تلاش کردند در زمان برگزاری تظاهراتی در حمایت از فعالان به اصطلاح «دموکراسی‌خواه» هنگ کنگی در مقابل ساختمان کنسولگری چین در شهر منچستر وارد حیاط این کنسولگری شوند.

برخی رسانه‌ها نوشتند، چند نفر «ظاهرا» از ساختمان کنسولگری بیرون آمدند تا به استفاده معترضان «از تصاویر و شعارهای بسیار توهین‌آمیز» اعتراض کنند.

«ژنگ شیوآن»، سرکنسول چین گفت، کارمندان او مورد حمله اوباشی که به دروازه کنسولگری «هجوم بردند» قرار گرفتند. وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با «رادیو چهار بی.بی.سی» امروز چهارشنبه گفت، منتظر اتمام تحقیقات پلیس شهر منچستر راجع به حادثه قبل از تصمیم‌گیری درباره پاسخش به این حادثه است.

این وزیر انگلیسی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برخی کارمندان کنسولی چین ممکن است تحت پیگرد قرار بگیرند اظهار کرد: «نمی‌خواهم درباره کارهایی که ممکن است ما در پاسخ انجام دهیم گمانه‌زنی کنم.»

در یک ویدیوی منتشره از این حادثه مردی که ادعا شده سرکنسول چین است، بنرهای معترضان را ساقط می‌کند و می‌خواهد از بین معترضانی که دروازه کنسولگری را مسدود کرده‌اند، عبور کرده تا دوباره وارد حیاط کنسولگری شود اما آنها او را هل می‌دهند و به او تنه می زنند. او به تلافی این برخورد «باب» را به داخل حیاط کنسولگری کشیده و او در آنجا توسط چند نفر ضرب و شتم می‌شود.

به نوشته اسپوتنیک، در ویدیویی دیگر و تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان داده می‌شود که معترضان در حال لگد زدن به سر یک کارمند کنسولگری چین که روی زمین افتاده هستند.

«وانگ ونبین»، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت، معترض مجروح «عمدا و غیرقانونی وارد حیاط کنسولگری چین و باعث وارد آمدن جراحات به پرسنل و به خطر انداختن امنیت این ساختمان دیپلماتیک شد.»

او اظهار امیدواری کرد، در آینده مقامات انگلیسی امنیت ساختمان‌های دیپلماتیک چین و کارمندانشان در انگلیس را تامین کنند.

این مقام چینی قبلا تاکید کرده بود سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های کشورها حق اتخاذ تدابیری برای تضمین آرامش ساختمان‌های خود را دارند.

به نوشته اسپوتنیک، دولت «لیز تراس»، نخست وزیر جدید انگلیس در تدارک است، ضمن بررسی سیاست‌های دفاعی و خارجی انگلیس، چین را یک «تهدید» علیه منافع انگلیس اعلام کند. سیاست فعلی دولت لندن، چین را یک «رقیب سیستماتیک» توصیف کرده است.

آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا

یک مقام ارشد نظامی چین امروز چهارشنبه وعده داده ارتش این کشور برای هرگونه جنگ آماده خواهد بود.

روزنامه «چاینا مورنینگ پست» نوشته، ژنرال «وی فنگه» وزیر دفاع چین در شرایطی مطرح شده که چین با احتمال درگیری‌های فزاینده با آمریکا روبه روست. این سخنان در جریان میزگردی در حاشیه کنگره حزب کمونیست چین در «پکن» بیان شد.

ژنرال وی فنگه گفت که چین با شرایط امنیت ملی سخت و شدید مواجه است و برای ارتش مهم است که به دستورهای «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین پایبند باشد.

وزیر دفاع چین اظهار داشت که ارتش باید اندیشه رئیس جمهور در مورد تقویت ارتش و «بهبود توانایی آن برای پیروزی» را اجرا کند. وی گفت، ارتش باید هشیاری بالایی داشته باشد، همیشه برای جنگ آماده شود و قاطعانه از حاکمیت، امنیت و منافع توسعه کشور دفاع کند.

درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین/ اوج گرفتن تنش میان چین و انگلیس/ آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا/ اعلام تحریم های جدید کانادا علیه ایران

«لی زوئوچنگ» رئیس مشترک چین گفت که ارتش باید از توسعه کشور از جمله افزایش آمادگی رزمی و سخت افزار نظامی حمایت کند.

از دیگر ابتکارات ذکر شده در این نشست می‌توان به توسعه سریع قابلیت‌های پهپادی و به کارگیری سامانه اطلاعاتی پیشرفته اشاره کرد. مقام‌های نظامی حاضر در این کنگره نیز متعهد شدند که آمادگی ارتش چین برای جنگ محتمل افزایش دهند.

رئیس جمهور چین روز یکشنبه همزمان با افتتاح کنگره ملی حزب خلق چین، خواستار توسعه سریع‌تر نیروهای مسلح چین شد. شی در سخنرانی گفت: «برای نوسازی نظامی، پرسنل، تسلیحات و تجهیزات سریعتر کار خواهیم کرد. ما توانایی‌های راهبردی ارتش را برای دفاع از حاکمیت، امنیت و منافع توسعه چین افزایش خواهیم داد و خواهیم دید که نیروهای مسلح به طور موثر ماموریت‌ها و وظایف خود را انجام می‌دهند.»

بر اساس این گزارش، تنش چین با تایوان در هفته‌های گذشته به اوج رسید و «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ماه اوت به بالاترین مقام آمریکایی تبدیل شد که در ۲۵ سال گذشته به تایوان سفر کرده است، اقدامی که خشم چین را برانگیخت و این کشور همچنان در حال برگزاری رزمایش و ماموریت‌های نظامی اطراف این جزیره است.

این گزارش حاکی است، در جدید‌ترین رتبه‌بندی «قدرت ارتش ایالات متحده» مشخص شده که ارتش آمریکا در سال‌ها به طور فزاینده‌ای ضعیف‌تر شده و در معرض خطر عدم توانایی پاسخگویی به تهدیدات علیه منافع ملی قرار دارد.

اعلام تحریم های جدید کانادا علیه ایران

منابع خبری گزارش داده‌اند، دولت کانادا شش فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.

شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام چهار نهادی هستند که در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند. کانادا همچنین حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، محمد کرمی، صغری خدادای، عزت‌الله ضرغامی، سید مجید میراحمدی و عباس علی کدخدایی را در این فهرست قرار داده است.

این تحریم‌ها در ادامه حمایت‌های کانادا از اغتشاشات اخیر در ایران صورت گرفته است. دولت کانادا هفته پیش هم ۳ نهاد و ۱۷ فرد از جمله محمد جواد ظریف، وزیر خارجه سابق ایران را در فهرست تحریم قرار داده بود.

امیر حاتمی، حسین شریعتمداری، سعید مرتضوی، عبدالرضا رحمانی فاضلی، سالار آبنوش، قاسم رضایی، منوچهر امان‌اللهی، کیومرث حیدری، غلامرضا ضیایی، علی رضوانی، سید احمد خاتمی، لیلا واثقی، پیمان جبلی، علی لاریجانی، محمد جواد ظریف، محمد باقر ذوالقدر و ابوالفضل شکارچی ۱۷ فردی بودند که هفته گذشته در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته بودند.

دولت کانادا همچنین روزنامه کیهان، خبرگزاری تسنیم و نورنیوز را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده بود.

دولت کانادا یک هفته قبل‌تر از آن در اقدامی نمایشی اعلام کرده بود، ۱۰ هزار تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همیشه از ورود به کانادا منع خواهند شد.

دیدار اسد با گروه‌های فلسطینی در دمشق

شبکه خبری المیادین از دیدار روز چهارشنبه رئیس جمهور سوریه و هیاتی از گروه‌های فلسطینی از جمله نماینده حماس در دمشق خبر داد.

سایت شبکه خبری المیادین اعلام کرد، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با هیاتی از گروه‌های فلسطینی از جمله نماینده جنبش حماس در دمشق دیدار کرد.

درخواست مقام آمریکایی برای آماده شدن جهت نبرد شدید با ایران، روسیه و چین/ اوج گرفتن تنش میان چین و انگلیس/ آمادگی ارتش چین در اوج تنش‌ها با آمریکا/ اعلام تحریم های جدید کانادا علیه ایران

بشار اسد تاکید کرد اتحاد فلسطینی‌ها ضامن بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین است، او بار دیگر بر حمایت کشورش از ملت فلسطین در برابر دشمن تاکید کرده و گفت، مقاومت تنها راه آزادسازی این سرزمین است.

نمایندگان گروه‌های فلسطینی تاکید کردند، مقاومت سوریه اهرمی برای تقویت پایداری ملت فلسطین است.

خالد عبد المجید، دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین سه‌شنبه اعلام کرده بود که هیاتی از حماس برای اولین بار در ده سال گذشته برای دیدار با رئیس جمهور سوریه به دمشق سفر و بشار اسد با خلیل الحیه، مسئول روابط عربی جنبش حماس که ریاست هیات را بر عهده دارد، دیدار خواهد کرد.

الحیه پس از دیدار با رئیس جمهور سوریه اظهار کرد: دیدار با اسد صمیمی بود و او تصمیم خود برای حمایت کامل سوریه از ملت و مقاومت فلسطین را اعلام کرد.

او در ادامه گفت: دیدار با اسد نشان می‌دهد، روحیه مقاومت در امت در حال بازیابی است و به رژیم اشغالگر می‌گوییم دیدار ما پاسخی به طرح‌های آن است.

مسئول روابط عربی جنبش حماس افزود: دیدار ما با اسد یک روز باشکوه است و ما حضورمان در سوریه را از سر می‌گیریم و با این کشور برای حمایت از ملت‌مان و ثبات سوریه همکاری می‌کنیم.

این چهره فلسطینی ادامه داد: در این دیدار به اسد تاکید کردیم که در کنار سوریه، تمامیت ارضی و دولت یکپارچه آن می‌ایستیم و مخالف هر گونه تعرض به حاکمیت آن هستیم.

الحیه در ادامه گفت: ما هرگونه اقدام فردی را که از سوی رهبری حماس تایید نشده باشد، متوقف می‌کنیم و با بشار اسد توافق کردیم که صفحه گذشته را ببندیم.

الحیه در ادامه گفت: با برادران سوری اقدامات مربوط به ماندن حماس در سوریه را دنبال خواهیم کرد.

این نماینده جنبش حماس گفت: ما به کشورهایی که با آنها ارتباط داریم درباره تصمیم‌مان برای ازسرگیری روابط با سوریه اطلاع دادیم و هیچ یک از آنها از جمله ترکیه و قطر مخالفتی نکردند و این تصمیمی است که حماس به تنهایی گرفت.

او در ادامه تصریح کرد: تصمیم برای بازگشت به سوریه را به تنهایی گرفتیم و با هیچ کسی مشورت نکردیم.

همچنین مسئول روابط عربی جنبش حماس ارتباط با سوریه را نیرویی برای محور مقاومت و تمامی حامیان آن دانست و گفت: هر اقدامی برای ایجاد نهادهای ملی فلسطین و حفاظت از طرح ملی‌مان انجام خواهیم داد، اتفاقات و اشتباه‌های گذشته و تمامی خطاهای فردی را که جنبش با آنها موافق نبود، کنار گذاشتیم.

او تاکید کرد: به نمایندگی از جنبش حماس به سوریه آمدیم و این جنبش است که درباره ازسرگیری روابط با دمشق تصمیم‌گیری می‌کند.

احزاب و گروه‌های فلسطینی نیز پس از دیدار با اسد در بیانیه‌ای اعلام کردند، شرکت‌کنندگان در دیدار امروز تاکید کردند که گزینه مقاومت تنها راه بازپس‌گیری حقوق است.

حماس ۱۵ سپتامبر اعلام کرده بود که تصمیم دارد روابط خود را با کشور سوریه از سر بگیرد و روابط جدی را با دمشق آغاز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۵۷
کانادا اگه میخواد به مردم ایران کمک کنه، امثال خاوری رو برگردونه نه اینکه بهشت اختلاسگرا باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
شما حتی برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا نیاز به گواهی عدم سو پیشینه داری، چطور ممکنه ی سارق در حد ملی به اون کشور رفته باشه؟ جوابش خیلی ساده است ، اصلا کسی دنبال خاوری نیست
زینال بندری کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
کانادا اگه میخاد به ایران کمک کنه چارتا جعبه نوشابه کانادادرای ارسال کنه واسه ما بخوریم حالشو ببریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
چرا فقط خاوری رو برگردونه؟ پسر انسیه خانم چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
نه اینوری نه اونوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
فکر کردی خاوری برگردد چکارش میکنند ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
الان مثبت هات بیشتره اما اینترنت الان وصل شد البانی نشین ها حمله میکنن منفی میزنن
این جلز و ولز آمریکایی ها نشون میده چین بدجوری بردتشون گوشه رینگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
آمریکا
آقای دنیا
تک قطب قدرتمند دنیا
عجب صبری کدخدا دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
دارد که دارد حسودی؟
چرا ایران به قدرت هسته ای مسلح نمیشه؟
وقتی کار از کار گذشت می گویند اینکار را باید می کردیم.
ایران حاضر نیازمند سلاح هسته ای است تا از موجودیت خود دفاع کنه.
اینکه در شرع ما جایگاهی نداره و... باید بذاره کنار.
در این دنیای دروغ و دروغ پردازی باید به واقع قدرتمند باشی تا امنیتت حفظ بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
بشین بابا ،، با شکم گرسنه، بمب اتم رو میخای چیکار؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
چون آرد گران شده و ساخت کیک زرد به صرفه نیست و تازه تخم مرغ هم گرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
سلاح هسته‌ای هیچگونه کاربردی ندارد جز برای خودکشی.
آخ جون جنگ
انشاالله هر چه زودتر
ارتش چین هم ببو گلابی تر از ارتش پخمه روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
بیو گلابی تر از ارتش آمریکا نیست
ویتنام رو یادت رفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
فقط ما خوبیم که مستعان داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
واقعا تا قبل از جنگ اوکراین، کمتر کسی فکر میکرد که ارتش روسیه اینقدر پوشالی و ضعیف باشه
غرب به معنای واقعی وحشی و بربر ... واقعا وضعیت الان ثابت میکند که این غربی های خبیث قرن ها با همین جنگ و استعمار به برتری رسیده اند و اکنون نیز به همین روش میخواهند برتری خود را حفظ کنند
ای مگس [ چین و روسیه ] عرصه سیمرغ [ کدخدا ] نه جولنگه توست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
درود بر شما جنگل زاده های باغبان پرست
درد و بلای انگلیس بخوره توی سر چین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
یعنی خود انگلیسی ها هم اینقد انگلیسی نیستن که تو هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
مرگ بر روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
درد و بلای زلنسکی غیور بخوره سر پوتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
مزدور انگلیسی
غرب و آمریکا میخوان به هر شکل ممکن از قدرت بیشتر چین در جهان جلوگیری کنند.
غرب خبیث با سابقه استعماری وحشیانه که خودش را باغ و دیگران را جنگل میدونه به هیچ حاضر به از دست دادن قدرت برتر اقتصادی و نظامی و سیاسی در جهان نیست و به هر شکل ممکن حتی شده با جنگ از آن جلوگیری می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
استعمار چیه
میخوان با بمب و موشک برای ما آزادی و دموکراسی بیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
ارتش چین فقط نفرات زیادی دارد وگرنه از نظر قدرت نظامی، حتی از ارتش روسیه هم فشل تر است
این جناب پنس هم دیوانه ای مشابه ترامپه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
ادب داشته باش بی ادب ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
فقط پوتین سوراخ خوبه ؟
آره ؟
چرا‌ اینقدر‌ تلاش می کنید‌ که به همه بگید که چین هم داره وارد جنگ با غرب میشه‌ ؟!
اخه‌ تابناک جان چین‌ نزدیک دو میلیارد‌ دهان برای غذا دادن داره‌ و قطعا نمیتونه‌ با جنگ و درگیری با این و ان‌ از سیر کردن شکم آنها باز بمونه‌ شماها چرا هی هرروز تبلیغ‌ می کنید که چه نشسته اید که چین عنقریب‌ وارد‌ کارزار‌ خواهد‌ شد‌ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
خب وقتی شی جین‌پینگ یک کمونیست سرسخت در سخنرانیش از گسترش کمونیست و نظام چند قطبی حرف میزنه
وقتی انگلیس مثل دیکتاتور با بازنشستگان نظامیش رفتار میکنه

و میگه نباید برای آموزش دادن به چین برن

وقتی آمریکا در دوران جو بایدن چین رو در حوزه فناوری تحریم میکنهتا شما توقع داری تا ابد چین هیچی نگه تا این یانکی‌های یاغی هرکار دلشون خواست بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
مردم چین قدرت اول خرید دارند
بعد مردم آمریکا قدرت دوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
تابناک از خودش نمیگه، کیهان مجبورش میکنه از این چرندیات بنویسه
جنگ برای ما از نون شب واجبتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
جنگ برای مردم ایران نعمت است
جنگ بین ایران و آمریکا بسیار هم خوبه تکلیف نهایی می شود.
چین و آمریکا هم بهتر تکلیف یکسره می شود.
از چین و روسیه متنفرم . مخصوصا روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
انگلیس و آمریکا منفور ترین کشور ها هستند
مخصوصا انگلیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
در طول تاریخ روسیه و بریتانیا و ایالات متحده آمریکا
ایران رو غارت کردند
بعد شما از چین متنفری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
هیچ آدم عاقل و منصفی از روسیه خوشش نمیاد
بشار اسد مفلوک قبل از اینکه از فلسطینی ها اعلام حمایت کند بهتر است تا بیگانگان را از سوریه اخراج کند تا کشورش اینگونه جولانگاه ارتش ها و نیروهای شبه نظامی حمایت شده از طرف ممالک اجنبی نباشد.
با اوضاع و احوال سوریه در سالهای اخیر، باید به حرفها و ادعاهای بشار اسد خندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
واقعا
امیدواریم اروپایی ها هم ازکانادا یاد بگیرند
مرگ بر انگلیس
کار آمریکا تمومه جهان نوین به رهبری ایران باید عادت کند. امروز سیبی از درختی نمیفند بدون خواست ایران
سخنان مایک پنس جدای از برنامه تبلیغاتی نشون میده آمریکا دیگه واقعا کارد به استخوانش رسیده و در حال غرق شدن هست، فقط باید حواسمون باشه ما رو هم با خودش غرق نکنه.
نظر مشاور وزير امور خارجه در برجان حضرا آيت ا.... مرندي چيه . ايشون در مسايل سياسي خيلي صاحب نظره خخخخخ
شما هم اگر کاسه ای ز یر نیمه کاسه ای نبود اکنون ۰0۰۰۰۰۰شد
بنظر میرسد دنیا به پایان خود دارد نزدیک میشود از یک طرف بی آبی از طرف دیگر جنگ اگرچنین اتفاقی رخ دهدشخصا خوشحال خواهم شد چون دیگه کسی پیدا نخواهد شد تا ادعای خدایی نماید
امریکا نمیتونه
امریکا داغونتر از این حرفاس
امریکا داغونتر از این حرفاس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل