بازدید 2332
۱

پرونده عناصر جنایات اخیر عادلانه بررسی می‌شود

دادستان کل کشور گفت: اگرچه تسریع در رسیدگی به پرونده اغتشاش ها و عناصر اصلی و لیدرهای بازداشت شده مورد توجه است اما تاکید شده که همکاران از مرز عدالت و قانون خارج نشوند.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 19 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدجعفر منتظری سه شنبه شب پس از زیارت مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفیم که برخی از هموطنان به ویژه جوانان در حوادث اخیر فریب خوردند و به دام دشمن افتادند.

وی با بیان اینکه بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر که شاید قدرت تجزیه و تحلیل نداشته اند و جنایتی مرتکب نشده اند با کمترین قرار قضایی آزاد می شوند، افزود: تعداد زیادی از افراد که مرتکب جرم خاصی نشده اند و تقصیر کمتری داشتند هم با تذکر، نصیحت و دریافت تعهد از خانواده ها آزاد شدند.

دادستان کل کشور ضمن تاکید بر این مطلب که با عناصر اصلی و لیدرها متناسب با جرایمی که مرتکب شده‌اند، برخورد قانونی صورت می گیرد، گفت: اگر این افراد مرتکب قتل شده باشند و تقاضای قصاص از سوی خانواده مقتولان مطرح شود، قصاص خواهند شد و اگر محاربه صدق کند، برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد و اگر عناوین دیگری از جرائم وجود داشته باشد، متناسب با جرائم آنها برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر این مطلب که مردم نباید فریب این حرکت‌ها و مسائلی که دشمن طراحی و برنامه ریزی می کند را بخورند، ادامه داد: توده مردم فریب نخورده اند و فریب نخواهند خورد و همه باید مطمئن باشند پشت اینها آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقین و سایر دشمنان هستند.

کرمانی ها پرچم افتخارات حاج قاسم سلیمانی را در اهتزاز نگه دارند

دادستان کل کشور در جمع مردم در گلزار شهدای کرمان هم با تاکید بر این مطلب که مردم بسیاری از کشورها عاشق حاج قاسم هستند، گفت: بزرگترین خصلت او اخلاص نیت در پیشگاه خداوند برای انجام تکالیف بود و کرمانی های عزیز بایستی این افتخار را حفظ کرده و این پرچم افتخار را در اهتزاز نگه دارند.

منتظری افزود: بسیار شاکرم که در بدو ورود به استان مقاومت، توفیق زیارت شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را پیدا کردم، این شهید گرانقدر در حقیقت برای کشور افتخار آفرید و نماد مقاومت محسوب می شود و کسی است که بر اساس اطلاعاتی که داریم به گردن تک تک مردم ایران حق دارد.

وی تاکید کرد: امنیت موجود کشور مرهون جانفشانی های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدایی است که با هدایت، فرماندهی، سیاست و راهگشایی او توانستند چهار کشور مهم اسلامی از جمله ایران، عراق، لبنان و سوریه را از شر جنایتکاران و دست پروردگان رژیم صهیونیستی یعنی داعش خبیث نجات دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
قبلی ها غیر عادلانه بررسی شده بود ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار