پیش بینی بورس امروز

روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ بورس تقریبا تغییر چندانی را نسبت به روز یکشنبه نداشت و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد و شاخص کل هموزن نیز ۰.۰۹ درصد در مقایسه با روز گذشته عقب گرد داشتند. در گفتگو با سیدمحمدرضا اعلمی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ 18 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ بورس تقریبا تغییر چندانی را نسبت به روز یکشنبه نداشت و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد و شاخص کل هموزن نیز ۰.۰۹ درصد در مقایسه با روز گذشته عقب گرد داشتند.  

ارزش معاملات به مانند روز‌های گذشته زیر ۳ هزار میلیارد تومان باقی ماند و با ثبت عدد دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان معاملات امروز را به اتمام رساند. خروج پول حقیقی ادامه پیدا کرد و ۱۰۸ میلیارد تومان دیگر توسط حقیقی‌ها از بازار خارج شد.  

در گفتگو با سیدمحمدرضا اعلمی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.

بورس فردا سبزپوش خواهد بود؟

سیدمحمدرضا اعلمی اظهار داشت: پس از حدود ۵ ماه روند نزولی شاخص کل و رسیدن به محدوده‌ی حمایتی یک میلیون و دویست و هفتاد هزار واحد تا یک میلیون و سیصد و یازده هزار واحدی شاخص کل شاهد نشانه‌های ضعیفی از برگشت روند بازار هستیم. یکی از این نشانه‌ها واگرایی شاخص کل و شاخص هم وزن در روز ۲۴ مهرماه هست و نشانه‌ی دیگر کم شدن منفی شاخص کل در انتهای روز کاری ۲۵ مهرماه می‌باشد. باید منتظر بود تا حرکتی افزایشی و کوتاه مدت آغاز شود تا با بررسی عملکرد بازار بین روز‌های سوم و دهم آغاز حرکت افزایشی، بتوان تاییدی برای کف بازار و تغییر روند کلی بازار بدست آورد.

او ادامه داد: با توجه به کم شدن ریسک‌های سیستماتیکی همچون مسائل اجتماعی-امنیتی پیش آمده در هفته‌های گذشته شاهد رونق بیشتر بازار خواهیم بود و در صورت حمایت بازار در محدوده‌ی حمایتی مذکور و افزایش حجم معاملات انتظار یک بازار مثبت را برای انتهای سال خواهیم داشت.

این تحلیلگر بازار سرمایه در انتها گفت: با توجه به مطالب ذکر شده احتمالا امروز شاهد یک بازار سبز پوش با پیشرویی گروه‌های خودرویی و محصولات شیمیایی خواهیم بود و گروه‌های فرآورده‌های نفتی و محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر نیز در مراتب بعدی همیاری قرار خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی