بازدید 19400

رقم دقیق افزایش حقوق‌ها مشخص شد

میرکاظمی درباره میزان افزایش حقوق توضیح داد: حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز ۹۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد، برای عائله‌مندی ۲۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند ۱۰۰ هزار تومان به حقوق اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 17 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دولت لایحه‌ای برای ترمیم حقوق در ماه‌های باقی مانده سال ارائه کرده بود که مجلس شورای اسلامی تغییراتی در متن لایحه ایجاد کرد؛ در نشست علنی امروز مجلس، تصویب شد که لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع و با مشارکت دولت نهایی شود.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق، مشمول کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری می‌شود، افزود: جزئیات این لایحه در نشست امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و درباره موارد اختلافی توافق شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: تلاش شد که سقف بودجه رعایت شود هرچند امروز مقداری از سقف بیشتر شد، اما دولت انعطاف نشان داد تا این موضوع حل شود و لایحه مذکور در صحن مطرح شود.

میرکاظمی درباره میزان افزایش حقوق توضیح داد: حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز ۹۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد، برای عائله‌مندی ۲۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند ۱۰۰ هزار تومان به حقوق اضافه خواهد شد. البته موضوعی تحت عنوان پرداخت بیشتر از ۹۰۰ هزار تومان به بازنشستگان مطرح است که جمع‌بندی شد.

وی درباره زمان اجرایی‌شدن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری، گفت: نظر این است که از آنجاکه مبلغ افزایش، بیشتر شده، از مهرماه این موضوع اجرایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۳
اگه اگه اجرا بشه هنوز نصف تورم 40 درصدی ادعایی دولت و یک بیستم تورم 400 درصدی واقعی هم نیست علاوه بر این پس شش ماه اول سال چی میشه
زحمت نکشید خیلی توفیر نمیکنه برادر..
سلام،
باز این میزان افزایش مشکلی حل نمی کند تورم افساز گسیخته نرخ کالاهای اساسی ومصرف روزانه پدر خانوار را درآورده شما با این میزان افزایش تنها می توانید یک گونی برنج به خانواده اضافه کنید نه بیشتر پس هنوز.....
زرشششششششششششک
من و این همه خوشبختی محاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نچاین
با 30 دلار شرف ایرانی را نمی توان خرید تورم 300 در صد افزایش حقوق 10 در صد آیا این انصاف است
یه پانصد تومن هم ما میزاریم روش وبهت برمیگردونیم تا اینقدر قشر فرهیخته کارمند رو تحقیر نکنی.
با اینا زمستونو سرمیکنیم
حالا این ارقام اضافه حقوق رو ضرب در 3 به بالا بکنید تا میزان تورم ماههای آینده را بدانید.
یقینا این ظلمه ...ببینید چجوری برای ضعفا چرتکه میندازید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 ماهه اعلام می کنید و طی این مدت قیمتها دو برابر شدند و حالا می خواهید یک میلیون اضافه کنید. بسیار متشکریم سید بی سوادان
در وهله نخست من بازنشسته شاکر الطاف خداوندی هستم لیکن مبلغ مورد تایید نمایندگان محترم بیش از رقم پیشنهادی دولت بود امیدوارم در وضعیت تورم فعلی و هزینه های سنگین این قشر آسیب پذیر مطمع نظر قرار گیرد
عیبی نداره. دولت به زودی و با موج جدید گرانی ها، خیلی بیشتر از این یک تومن رو از جیبمون بر می داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار