بازدید 2404
۱

رئیسی : آمریکایی ها از مشکلات و ناامنی ها خوشحالند

رئیس جمهور در واکنش به شیطنت اخیر آمریکا اظهار داشت: اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا در حمایت از آشوب، ترور و ناامنی در ایران بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و امنیت و صلح را اثبات و عنوان شیطان بزرگ را معنا کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 17 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در نشست هیئت دولت گفت: اظهار نظر‌های رئیس جمهور آمریکا در حمایت از آشوب، ترور و ناامنی در ایران، بار دیگر دروغ بودن ادعای حمایت از حقوق انسان و امنیت و صلح را اثبات و عنوان شیطان بزرگ را معنا کرد.

رئیسی در نشست امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به حمایت آمریکا از ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران، اظهار داشت: اظهار نظر‌های رئیس جمهور آمریکا که به خود اجازه می‌دهد به آشوب، ترور و تخریب در کشوری دیگر دامن بزند، یادآور سخن جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که آمریکا را شیطان بزرگ خواندند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در ریشه‌یابی بیشتر خرابکاری‌ها، ترور‌ها و اغتشاشات منطقه می‌توان نقش و شیطنت آمریکا را یافت، تصریح کرد: ۷۰ سال حمایت از جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و همچنین دو دهه تجاوز و جنگ‌افروزی خود آمریکایی‌ها در افغانستان، مصادیقی از اقدامات شیطان بزرگ است.

رئیسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران، احساس خشم و و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند، گفت: ملت بصیر ایران، دشمن و ترفند‌های آن را به خوبی می‌شناسد و این بار نیز او را در رسیدن به هدف خود، ناکام می‌گذارد و راه رشد و پیشرفت را با قوت و عزت ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود امیدآفرینی در جامعه با سخنان متقن، قابل دفاع و وحدت‌آفرین را وظیفه و مأموریت خطیر و اصلی اعضای دولت، عنوان و تصریح کرد: دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است و باید با کار‌های مؤثر برای پیشبرد امور و حل مشکلات مردم، با این توطئه دشمن مقابله کرد.

رئیسی از کار‌های انجام شده برای رفع مشکلات شرکت‌های زیان ده و ایجاد انضباط مالی در این شرکت‌ها قدردانی و بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق این‌گونه کار‌ها برای افکار عمومی تأکید کرد.

رئیس جمهور، همچنین با اشاره به مسئله خشکسالی در کشور، مدیریت مصرف منابع را مورد توجه قرار داد و وزارت نیرو را مکلف کرد با تبیین دقیق مشکلات و کمبود‌ها مردم را در جریان برنامه‌های این وزارتخانه در مدیریت و بهینه‌سازی مصرف قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
سخنان جناب ریسی و در خبر دیگری سخنان اقای قالیباف نشان می دهد که حکومت قصد اصلاح رویکردهای خود را ندارد و در روی همان پاشنه قبلی خواهد چرخید. و متاسفانه باز شاهد نا ارامی هایی در اینده خواهیم بود و همچنین مردم تحت فشار اقتصادی و اجتماعی. متاسفانه به نظر می رسد حکومت قدرت شنیدن صدای مردم را از دست داده است. و یا پذیرفته که نماینده یک اقلیت است که بر اکثریت حکومت می کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها