بازدید 9671

تکذیب شایعه فوت دانش‌آموز دختر در اردبیل

در حالی برخی رسانه‌های معاند مدعی دستگیری تعدادی دانش‌آموز در یکی از مدارس اردبیل طی روز پنج‌شنبه شدند که مدارس در این روز تعطیل بود و به گفته مسئولان هیچ دانش‌آموزی در بازداشت نیست.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵ 15 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از اردبیل، علی محبوبی پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر، شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار کرد: این ادعا کاملاً تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مؤمن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تأثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

محبوبی‌پور همچنین زخمی و بازداشت شدن چند دانش‌آموز اردبیلی را نیز تکذیب و تصریح کرد: رسانه معاند در تلاش هستند با بیان این ادعاها، عواطف مردم انقلابی اردبیل را تهییج نمایند و این در حالی است که حتی از روز آغاز اغتشاشات تا به امروز، اردبیل در آرامش کامل بوده و حتی دستگیری‌های روزهای ابتدایی نیز قابل توجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجدداً تاکید می‌کنم در روزهای اخیر هیچ دانش‌آموزی، دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است؛ تمامی دانش‌آموزان و آینده‌سازان این مرز و بوم با جدیت کامل در حال تحصیل هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادامه داد: در روزهای اخیر، بارها و بارها سناریوی کشته‌سازی آن‌ها به سنگ خورده و دروغ از آب در آمده است و حالا دست به سناریویی بدون محتوای مشخص زده‌اند که نه اسم و عنوانی دارد و نه هیچ‌گونه مدرکی که از آن سوءاستفاده کنند.

محبوبی پور گفت: در کذب بودن این خبر همین بس که روز پنج‌شنبه همه مدارس اردبیل تعطیل است و دانش آموزان در مدارس حضور نداشته‌اند که کسی بخواهد به مدارس مراجعه و تعدادی را بازداشت کند!

جان باختن یک دانش‌آموز اردبیلی کذب است

در همین حال، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل انتشار شایعه کشته شدن یک دانش آموز در جریان حمله ساختگی به دبیرستان شاهد اردبیل را تکذیب کرد.

 کلام الله صفری جمعه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، با رد خبر فوت، ضرب و شتم و دستگیری دانش آموزان در جریان اعتراضات گفت: هر خبری در خصوص برخورد انتظامی و پلیسی در این مورد کذب است.

وی همچنین درباره شایعه بازداشت تعدادی از دانش‌آموزان به خاطر سر دادن شعارهایی در روز چهارشنبه بیان کرد: رسانه های معاند به دنبال تهییج مردم هستند در حالی که عموم دانش آموزان با آرامش در مدارس حضور می یابند و ادعاهای این رسانه های کذب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: رسانه های معاند قصد برهم زدن آرامش استان اردبیل را دارند زیرا مردم فهیم و غیور اردبیل در همان روزهای ابتدایی راه خود را از اغتشاشگران جدا کرده این روند را در استان ادامه ندادند.

گفتنی است، برخی رسانه‌های ضد انقلاب روز جمعه ۲۲ مهر ماه در خبرسازی دروغ، مدعی ضرب و شتم دانش آموزان دختر شاهد اردبیل در روز گذشته پنجشنبه (در حالی که این مدرسه تعطیل بوده است) و فوت یکی از دانش آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب و شتم شدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی