بازدید 5817

خرید اجاق گاز به صورت غیر حضوری

اجاق گازهای خانگی از جمله وسایل ضروری منزل به شمار می آیند که دارای انواع مختلفی هستند و برای تهیه و پخت غذا از آنها استفاده می شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 15 October 2022

اجاق گاز های صنعتی انواع مختلفی دارند، در بین این انواع یک مدل خاص توانسته بسیار در این حوضه پیشرفت های بسزایی داشته باشد و طرفدارهای زیادی را به خودش جذب کند و این نوع کاربرد های بسیاری در آشپزی های صنعتی نیز دارد.

این نوع مدل اجاق گازهای صنعتی دو شعله می باشد. اجاق گازهای دو شعله صنعتی به چه چیزی می گویند؟ اجاق گاز های دو شعله مفید برای تمامی مراکز غذای آماده و آشپزخانه های هتل ها و کترینگ ها است. دارنده دو شعله خطی ویک فر بسیار عالی است.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

خرید اجاق گاز به صورت غیر حضوری

دارای تقسیم کننده شعله یکدست در تمامی شعله ها به گونه همزمان است و موثر برای پختن مدل های سس قارچ پاستا و همساز ظرف های مفید برای پخت و پز انواع نیمروها و صبحانه و برای پخت انواع مدل های خورشت و پاستا مفید است.

دارنده سینی روغن گیر در تحت کار است و سایر مشخصات حرفه ای این اجاق های صنعتی به شرح زیر است:

اجاق گاز دو شعله صنعتی دارنده اندازه های: طول نود در عرض هشتاد و پنج در ارتفاع نود سانتی متر است.

دارنده بدنه همه از جنس فلز استیل چهار صد و سی خش‌دار قطر هشت دهم است. شیر هایی از جنس باکالیت نسوز با توانایی حرارتی سی صد درجه سانتی گراد را دارا است.

قیمت اجاق گاز صنعتی

تهیه اجاق گاز دو شعله پایه استیل یکی از موارد ضروری برای مسئول یک رستوران است اما تنوع مدل می تواند آسانی انتخاب را فراهم کند.

موارد حائز اهمیت در تهیه اجاق گاز دو شعله همواره رعایت تناسب می تواند بهترین مورد در هر انتخاب باشد، با این حال اگر محیط مربوط به جایی مثل آشپزخانه ها با حجم زیاد اشتغال، استرس و فشارکاری باشد، رعایت نکردن این مهم موجب افزایش این عوامل و اثر نا مناسبی بر روند کار می شود، پس در انتخاب های خود باید بیشترین دقت و توجه را در نظر دارید تا بتوانید در رتبه های نخست نسبت به رقیبان خود قرار بگیرید.

خرید اجاق گاز به صورت غیر حضوری

شایان به ذکر می باشد که پیش از خرید اجاق گاز معیار های زیر را برای محصول خود بررسی کنید. نوع اجاق گاز برای خود دقیقاً مشخص نمایید که آیا نوع برقی آن را میخواهید یا گازی یا حتی در نظر دارید از مدل دوگانه آن استفاده کنید به این ترتیب می توانید انتخابی معقول تر را تجربه کنید.

ابعاد اجاق گاز معیار مهم دیگری که به هیچ وجه نباید در مورد آن کم کاری کنید انتخاب اجاق گازی با اندازه استاندارد و متناسب با فضای کاری است، اجاق گاز دو شعله مناسب برای مکان ها با فضای محدود می باشد تا فضای کافی برای دیگر فعالیت ها را برای پرسنل آشپزخانه فراهم کند.

اجاق گاز صنعتی 4 شعله

اجاق گاز های صنعتی انواع مختلفی دارند،در بین این انواع یک مدل خاص توانسته بسیار در این حوضه پیشرفت های بسزایی داشته باشد و طرفدار های زیادی را به خودش جذب کند، این نوع کاربرد های بسیاری در آشپزی های صنعتی نیز دارد،این نوع:مدل اجاق گاز های صنعتی چهار شعله می باشد.

اجاق گازهای چهار شعله صنعتی به چه چیزی می گویند؟ اجاق گاز های چهار شعله مفید برای تمامی مراکز غذای آماده و آشپزخانه های هتل ها و کترینگ ها است، دارنده چهار شعله خطی ویک فر بسیار عالی است.

دارای تقسیم کننده شعله یکدست در تمامی شعله ها به گونه همزمان است، موثر برای پختن مدل های سس قارچ پاستا و همساز ظرف های وک مفید برای پخت و پز انواع نیمروها و صبحانه و مدل های خورشت و پاستا مفید است، دارنده سینی روغن گیر در تحت کار است.

مشخصات حرفه ای اجاق های چهار شعله صنعتی به شرح زیر است:

اجاق گاز چهار شعله صنعتی دارنده اندازه های:طول نود در عرض هشتاد و پنج در ارتفاع نود سانتی متر است.

خرید اجاق گاز به صورت غیر حضوری

لازم به ذکر است که اجاق گاز صنعتی دارنده بدنه همه از جنس فلز استیل چهار صد و سی خش‌دار قطر هشت دهم است، شیر هایی از جنس باکالیت نسوز با توانایی حرارتی سی صد درجه سانتی گراد را دارا است.

این دستگاه زیر مجموعه وسایل آشپزخانه های صنعتی بوده و یک سال ضمانت نامه نوشتنی و ده سال خدمات را به کمک دارد.

مقرون به صرفه برای پخت و پز در آشپزخانه های هتل ها و قهوه خانه ها و رستوران ها خواهد بود.

اجاق گاز صنعتی به کدام اجاق گاز ها گویند؟ اجاق گاز های صنعتی به گونه یک وسیله به قصد پخت و پز در رستوران‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و خانگی و حتی برای خانه به کار گرفته می شود، اجاق گاز صنایع دارنده مدل های مختلف و تعداد و مقدار شعله های حرارت دهنده مختلفی است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست