بازدید 6820

قیمت فرش ابریشم ماشینی ارزان شد

از قدیم تا به امروز برای زیباترشدن منازل و خالی نبودن سطح زمین از فرش استفاده می شود و بیشتر مرسوم شده است که فرش ابریشم در ابعاد مختلف با قیمت متفاوت جزو علایق مردم قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 15 October 2022

فرش ابریشمی در دو نوع طبیعی و مصنوعی در بازار موجود می باشد که جنس نخ ابریشم طبیعی از پلی استر می باشد و ابریشم مصنوعی هم از ویسکوز است، فرقی که این فرش با ارزش و لوکس نسبت به فرش های غیر ابریشم دارد در درخشندگی و بافت نرم آنها، همچنین کیفیت رنگ بهتر آن است.

این نوع فرش تلفیقی از هنر و اصالت ایرانی است که برخلاف فرش دستباف که نخ آن از جنس آکریلیک است جنس نخ آن از ویسکوز می باشد. تنوع در طرح و رنگ، همچنین نرمی و درخشندگی آن باعث شده که مناسب برای استفاده در دکوراسیون منازل و محیط کار باشد، فرش ابریشم ضد حساسیت است، پرز و گرد و خاک را به خود جذب نمی کند.

قیمت فرش ابریشم ماشینی ارزان شد

مجموعه آراد برندینگ به عنوان یکی از عرضه کنندگان مطرح این محصولات امکان سفارش و خرید اینترنتی را برای فرش دستباف اصیل ایرانی فراهم آورده و شما می توانید پس از کسب اطلاعات کافی این کالا را در سایت ما ثبت سفارش کرده تا ما آن را در مدت زمان کوتاهی به دست شما مشتریان گرامی برسانیم.

در نهایت فرآیند قالی بافی با این که کار طاقت فرسا و سختی می باشد و احتمال بریدن دست و خستگی در آن زیاد است اما باز هم برای اشخاص فراوانی یک هنر دلپذیر و دلچسب به حساب آمده و آنها از انجام این کار لذت می برند و آن را به یک وسیله ابرار معاش تبدیل کرده اند.

فرش ماشینی ابریشم 6 متری

چنانچه اگر به رنگ فرش خود اهمیت می دهید و برایتان مهم است که فرش زیر نور و یا با گذشت زمان تغییر رنگ ندهد توصیه می شود از فرش ماشینی ابریشم استفاده کنید که در ابعاد مختلف از جمله 6 متری می توانید آن را تهیه کنید. فرش ابریشم از نوع ماشینی به نسبت مدل دستبافت آن از قیمت مناسب تری برخوردار است، به همین خاطر کسانی که به دنبال خرید فرش با قیمتی مقرون به صرفه هستند و برای انتخاب طرح و رنگ وسواس خاصی دارند توصیه می شود که فرش خود را از بین مدل های ابریشم ماشینی انتخاب کنند.

در خرید آن باید به نکاتی دقت کنید، نکاتی از قبیل: رنگ نخ، تراکم بافت، نوع بافت، ابعاد و طرح و نقش فرش، در انتخاب فرش ابریشم ماشینی تراکم آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، در تراکم 500 شانه، 700 شانه و 1000 شانه در بازار موجود هستند.

قیمت فرش ابریشم ماشینی ارزان شد

ذکر این نکته ضروری است که اگر فرش برای کودک شما و یا اگر بیمار تنفسی در منزل دارید ایجاد حساسیت می کند یکی از بهترین گزینه ها استفاده از فرش ماشینی ابریشم است که با قیمت مناسب می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

براق بودن و بافت منحصر به فرد آن از ویژگی های بارز این فرش است، در برابر ساییده شدن مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و بر روی کف خانه هایی که از سنگ و یا سرامیک می باشند سر نمی خورد که نیاز به استفاده از ترمز فرش باشد.

جالب است بدانید قیمت فرش ابریشم ماشینی بسیار مناسب می باشد ، همین عامل باعث شده تا قشر متوسط جامعه هم بتوانند آن را تهیه کنید و جلوه خاصی به دکوراسیون منزل خود بدهند. اندازه فرش را متناسب با فضایی که در اتاق دارید انتخاب کنید، طرح و رنگ آن باید متناسب با دکوراسیون منزل باشد.

در شستشوی فرش ماشینی که از ابریشم است باید دقت زیادی به خرج دهید، این فرشها را می توانید در دو مرحله بشویید یعنی ابتدا آنها را لکه گیری کنید سپس برای شسشتوی کامل اقدام کنید.

فرش دستباف ابریشم

متریالی که در فرآیند ساخت و عرضه هر گونه فرش به کار برده می شود از عومل تعیین کننده قیمت آن محصول می باشد که به عنوان مثال فرش دستباف به دلیل به کارگیری الیافی از قبیل نخ پنبه، ابریشم، کرک و غیره معمولا از قیمت بالاتری نسبت به فرشهای ماشینی برخوردار هستند.

معمولا اگر مایعات یا آلودگیهایی روی فرش بریزد می تواند لکه بگیرد، اگرچه مقاومت لکه بر اساس موادی که روی آن می ریزد متفاوت است اما در هر حالتی چون فرشها سنگین هستند تمیز کردن آن کمی دشوار بوده و همین امر سبب شده تا نکات و ترفندهای زیادی برای تمیز نمودن آن ابداع شود.

توجه داشته باشید که هنگام خرید فرش دستباف نوع ابریشمی از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری نمایید زیرا امروزه افراد سودجوی زیادی با به کارگیری ابریشم مصنوعی به جای طبیعی اقدام به ساخت این گونه فرشها کرده و اشخاص از روی ناآگاهی اقدام به خرید یک فرش تقلبی می کنند.

قیمت فرش ابریشم ماشینی ارزان شد

این صنعت در طول سالیان متمادی وجود داشته است و ایرانیان در قرون وسطی بیشتر به خاطر فرش دستباف ابریشم ایرانی اصیل و قالیچه های خود مشهور بودند که اکنون در تمامی دنیا فراگیر شده و این یک مهارت محسوب شده که ارزش یادگیری را دارد.

بارزترین ویژگی فرش در ارزش زیبایی شناختی آن بوده که یک عامل اصلی برای طراحی دکوراسیون داخلی بود، که همین امر سبب شده بسیاری از افراد ثروتمند فرشهای سفارشی می سازند.

به علت زیباییهای ظاهری و زرق و برق این فرشها همواره مردم از تماشای آن لذت می برند و ظرافتهایی که در روند بافت این کالا صورت می گیرد سبب محبوبیت و خاص جلوه دادن آنها شده است.

قالی بافی در بسیاری از نقاط دنیا و کشورهای زیادی رواج دارد به خصوص اینکه علاوه بر زیبایی و کاربرد فراوانی که دارد یک نوع صنعت در زمینه اقتصادی نیز محسوب می شود که شغل خانوادگی بسیاری از اقشار جوامع بوده و روی پیشرفت و رونق اقتصادی کشورها نیز تاثیر دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست