بازدید 23447

دیوار نگاره جنجالی میدان ولیعصر را شبانه پایین آوردند

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) تهران با عنوان "زنان سرزمین من ایران" ۲۴ ساعت بعد از رونمایی، جمع شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 14 October 2022

به گزارش «تابناک»، سازمان فرهنگی - رسانه ای اوج که در پی اعتراضات و ناآرامی های اخیر خیابانی و با تبلیغات فراوان این دیوارنگاره را در میدان ولیعصر(عج) به نمایش گذاشته بود اعلام کرده است که طرح جایگزین را نصب خواهد کرد.

بعد از رونمایی از این دیوارنگاره، تعدادی از بانوانی که از عکس هایشان در این طرح استفاده شده بود، ضمن انتقادات تند از این اقدام سازمان اوج، خواستار حذف عکس هایشان از این اثر شدند و این اعتراضات موثر واقع شد و سازمان اوج ناگزیر شد کل تابلو را شبانه پایین بیاورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۲۱
درود بر زنان این سرزمین
کسانی که داعیه اسلام دارند آیا نمیدونند که این حق الناس هست و قبلش باید اجازه گرفته میشد؟
متاسفانه اسلام و قانون برای مردم مستضعف هست و نه آقایون و آقازاده
به عکس خانم دانشمند بی حجاب هم حساسیت دارن اقایون
آخ که چه حالی میده ضایع شدنتون
به خاطر اینکه یه عده شون که تو تصویر بودن کشف حجاب کرده بودن مردم مومن معترض شدن وگرنه اونها که اعتراض که بعتر بود که بهتر بود با پول و فضایی که جمهوری اسلامی و با اینکه مخالف بودن به همه جا رسیدن اینکه افتخار است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
یه نفس بکش ، یه قلپ آب بخور ، که جمله بندیت از بچه اول دبستانی بهتر بشه.
نمی شود با مردم در گیر شد و از تصاویر آنها سو استفاده کرد
ما کم خانم تراز اول و شاخص داریم تصویر خانم های حاشیه دار را بعنوان نمونه به ملت معرفی می کنید.
امیدوارم که تا دیر نشده فکری برای اعتراضات بکنند و از توهم اینکه اینان تعدادشان محدود و گول خورده و وابسته به بیگانگان هستند ، و از روی شکم سیری معترض شدند ، خارج شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
توهم مسئله جزئی
چه هزینه های هنگفتی هدر می رود برای هیچ.
عکس افرادی که مشکل‌دار هستند رو به عنوان الگو به مردم نشون دادن واقعا عجیبه
چراصورت مسئله روپاک میکنید؟؟؟ بدون هیچگونه تعصب به حرفهای مردم گوش بایدکرد،چون خواسته هاشون منطقی وبجاهست...بغضهای فروخورده،،،کمبودها،، تبعیضهاو......باعث این رفتارهاشده
باید حرف مردم را بشنوید.
این که بعد از 24 ساعت مجبورشدند اشتباه خود را بردارند نشان می دهد مسئولین و ازجمله مسئولین فرهنگی چقدر از واقعیت ها و از کارآمدی در انجام وظایف خود فاصله نجومی دارند. واقعیت اینه که در بقیه موارد هم این ناکارآمدی وجود داره که وضع امروز کشور بهترین دلیل و سند برای این ناکارآمدی ها است. اینکه بعد از یک ماه هنوز صدای اعتراضات مردم را نشنیده اند و نتوامسته اند معترضین را قانع و اعتراضات را متوقف کنند هم یک نمونه دیگر از ناشایسته بودن مسئولین امر است .
امیدکه تا دیر نشده صدای مردم را بشنوندو از توهم اینکه اینان تعدادشان محدود و گول خورده و وابسته به بیگانگان هستند ، خارج شوند
این همه پول را هدر این به اصطلاح دیوار نگاره نکنید. شهرداری حق نداری اینگونه هزینه کنی. این پول را هر هفته بدهید لااقل یک کارتون گرد سر و سامان بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
پول بنر جدید رو از جیب ما درمیارن براشون که مهم نیست
چقدر دل برخی از این خانم ها پر بوده که حاضر به نصب عکسشون نشدند، بررسی روان شناختی و جامعه شناختی می طلبه.
اصولا برخورد جنسیتی کردن از طرف هر کسی و هر گرایش سیاسی باشد، خسارت بار و بسیار بی مورد و احمقانه است. هر دو انسان هستند چه مرد چه زن. دشمنان ما را مشغول این بازیهامیکنند و متاسفانه خیلی ها متوجه آن نیستند.
نصف بیشتر همین خانمهای توی نگاره هستند فوت شدند ، و از طرفی اونایی هم که زنده هستند موافق رفتارهای شماها نیستند اونوقت میخواین مدعی بشید که همه ما رو میخوان؟!
بله، به حرف معترضان گوش بدهند خوب است ولی اغتشاشگران را باید فوری و شدید محاکمه و تنبیه کنند. هیچ دولتی در هیچ کشوری در کل دنیا نمی نشیند تا عده ای اغتشاش کنند. خیالتنان راحت باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست