بازدید 4002

چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید

کد خبر: ۱۱۴۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 11 October 2022

به دنبال سقوط دختر جوان در چاه 12 متری، خانواده او از دوستش که هنگام حادثه همراه وی بوده، شکایت کردند.

به گزارش ایران، ساعت ۱۷:۳۲ یکشنبه 17 مهر، گزارش سقوط دختر جوانی به داخل چاه 12 متری به مأموران آتش‌نشانی اعلام شد. با اعلام این خبر دو ایستگاه آتش‌نشانی راهی محل حادثه که خانه‌ای در محله نارمک، میدان ۶۵ بود، شدند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً 18 ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.

به دنبال مرگ دختر جوان موضوع به بازپرس محمد وهابی اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد؛ از آنجا که دختر جوان به همراه یکی از دوستانش در آن خانه بوده و دوستش با پلیس و اورژانس تماس گرفته و موضوع را خبر داده، اما خودش در این حادثه آسیب جدی ندیده بود، خانواده دختر جوان از او شکایت کردند. با شکایت آنها، بازپرس جنایی دستور احضار وی و تحقیقات در رابطه با این حادثه را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار