بازدید 4332

۲ کشته درپی تصادف مینی‌بوس با خاور در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 10 October 2022

به گزارش تابناک، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تصادف یک دستگاه مینی بوس با خاور در جنوب تهران دو کشته داشت.

سید جلال ملکی روز دوشنبه به ایرنا اظهارداشت: ساعت ۰۸:۲۷ امروز حادثه تصادف در جاده خاوران، میدان غنی آباد به سمت فیروزآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.

ملکی اضافه کرد: در ابتدا یک مرد دچار مصدومیت شده بود که البته این مرد خود را از داخل مینی بوس خارج کرده بود، اما دو مرد ۵۸ و ۶۵ ساله داخل مینی بوس محبوس بودند که آتش نشانان در عملیاتی این دو نفر را خارج کردند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این دو نفر به دلیل شدت جراحات وارده کشته شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی