بازدید 2797

بارش باران در برخی مناطق کشور

کد خبر: ۱۱۴۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ 10 October 2022

۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸:۵۷ کد خبر: ۴۴۶۹۲۹۵ دسته بندی: جامعه، آموزش، محیط زیست و میراث فرهنگی

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا برای برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش پراکنده، در برخی مناطق رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در گلستان، شرق مازندران و برخی مناطق خراسان شمالی بارش رخ می‌دهد، افزود: چهارشنبه در برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و استان‌های ساحلی دریای خزر و پنج شنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی به بیان اینکه سه‌شنبه و چهارشنبه دما در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: امروز و فردا در شمال غرب و غرب و سه‌شنبه و چهارشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شرقی کشور در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد را شاهد هستیم.

رفیعی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه‌شنبه تا صبح پنج‌شنبه دریای خزر و از صبح چهارشنبه تا صبح پنج‌شنبه غرب خلیج فارس مواج است، در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری، غبارآلود و گاهی با وزش باد همراه است. کمینه دمای پایتخت امروز به ۱۷ درجه و بیشینه دمای آن به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی