بازدید 2839

ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولیدات مشترک با شرکای خارجی و صادرات محصولات کیفی برخوردار است

غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 10 October 2022

ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولیدات مشترک با شرکای خارجی و صادرات محصولات کیفی برخوردار است

غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با توجه به ظرفیت بازار ایران و خودروسازی ایران خودرو در تولید محصولات جدید به ویژه پس از توافق احتمالی برجام مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال دانش فنی و تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: ضمن اینکه تحریم‌‌ها فرصتی برای ایران خودرو بود تا با استفاده از توانمندی‌‌های خود بخشی از نیاز بازار داخل را تامین نماید، این گروه خودروسازی و بازار ایران از ظرفیت کافی برای همکاری با شرکای خارجی و تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است.
وی افزود: در حوزه تولیدات مشترک با خودروسازان خارجی می‌‌بایست به گونه‌‌‌ای عمل شود که ضمن مشارکت در علم و تکنولوژی، بخشی از محصولات به این کشورها یا بازار مشترک صادر شود.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد بنده بر این است که مشارکت با شرکای خارجی می‌‌بایست انجام شود همان طور که در همه جای دنیا مرسوم است اما در صورتی که انتقال فناوری، اشتغالزایی و صادرات محصولات نیز اتفاق بیفتد.
کرمی در خصوص راهکارهای تسهیل تولید خودروی مشترک با همکاری شرکای خارجی خاطرنشان کرد: در بخش قانون‌گذاری، مجلس می‌‌تواند به خودروسازان کمک کند و در خصوص رفع موانع صادراتی، گمرکی و بانک‌‌‌‌ها با توجه به اهمیت اشتغالزایی دولت باید ورود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس