بازدید 10729
۲

تظاهرات گسترده آلمانی ها علیه سیاست‌های دولت

چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲ 09 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگرازی صدا و سیما، چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» (موسوم به آف اف دِ AFD) حزب راست افراطی، در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، پلیس اعلام کرد: نزدیک به هشت هزار تظاهرکننده با شعار امنیت انرژی و محافظت از کشور در برابر تورم و شعار «اول کشور ما»، در نزدیکی پارلمان فدرال سراسری آلمان (بوندستاگ) و دروازه براندنبورگ راهپیمایی کردند.

حزب راست افراطی «جایگزین برای آلمان» تلاش می‌کند به عدم محبوبیت فزاینده دولت شولتس در مواجهه با افزایش قیمت انرژی و تهدید ناشی از کمبود گاز دامن بزند.

تظاهرکنندگان که برخی از آن‌ها پرچم‌های آلمان و پرچم‌های روسیه و پرچم‌هایی به رنگ‌های سیاه، سفید و قرمز را که نماد راست افراطی آلمان است، به اهتزاز در می‌آوردند، شعار می‌دادند ما مردم هستیم. (روبرت) هابک باید برود. روبرت هابک وزیر اقتصاد آلمان است. تظاهرکنندگان به ارسال تسلیحات غربی برای اوکراین نیز اعتراض کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
کار دشمنِ . همه اعتراضها در سراسر دنیا کار دشمنِ .
اونجا برای اعتراض مجوز میدن .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل