بازدید 4441

افزایش دمای تهران از فردا

کد خبر: ۱۱۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 08 October 2022

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در مناطق غرب و نیمه‌جنوبی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و روند افزایش دما از فردا (۱۷ مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ مهرماه)، آسمانی صاف تا قسمتی ابری ارتفاعات تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر روز دوشنبه (۱۸ مهرماه) در بیشتر نواحی استان افزایش ابرناکی، ارتفاعات گاهی وزش باد شدید و برای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۹ و ۲۰ مهرماه) در دیگر بخش‌های استان به‌ویژه در غرب و نیمه‌جنوبی در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در مناطق مستعد مورد انتظار است.

برای امروز کاهش دما و تا روز سه‌شنبه روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۷ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر کمی ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۱۸ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار