بازدید 20080
۶

سود هزار میلیارد تومانی فروش فیلترشکن!

گجت نیوز رسانه تخصصی حوزه دانش و فناوری ادعا کرده است سود وی پی ان فروش ها در ایران به عددی حدود هزار میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 05 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از گجت نیوز، طی روزهای گذشته محدودیت شدیدی روی دسترسی به اینترنت اعمال شد و در این میان پلتفرم‌های خارجی متعددی چون اینستاگرام و واتس اپ نیز فیلتر شدند. البته تجربه ثابت کرده فیلترینگ فقط به کسب و کارهای آنلاین آسیب شدیدی وارد می‌کند و مانع دسترسی کاربران به پلتفرم‌های فیلتر شده نخواهد شد؛ برای مثال فیلترینگ تلگرام مانع حضور کاربران در این پیام رسان محبوب نشد و در حال حاضر میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند.

رونق بازار وی پی ان فروش ها

هرچند فیلترینگ شدید باعث شده تا بسیاری از وی پی ان ها بلااستفاده شوند، اما در این میان برخی از فیلترشکن ها که باید اشتراک آنها را خریداری کرد می‌توانند کاربران را به پلتفرم‌های فیلتر شده متصل کنند. در همین راستا فیلترینگ واتس اپ و اینستاگرام که به عنوان پلتفرم‌های خارجی محبوب در ایران محسوب می‌شوند باعث شده تا بازار وی پی ان فروش ها بار دیگر رونق بگیرد.

بر اساس گزارشی که شرکت آلمانی استاتیستا با استفاده از اطلاعات مجموعه Top10VPN منتشر کرد میزان استفاده از فیلترشکن ها و وی پی ان ها طی ماه قبل در ایران حدود سه هزار درصد رشد پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که برخی از آمارها از سود ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دلالان از فروش فیلترشکن ها در ایران حکایت دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۶
چشم مسئولین صیانت از فضای مجازی روشن!
نوش جوون آقازاده خزعلی
به نفع مسئولان
بابت هر روز فیلترینگ بیش از 1000 میلیارد تومان خسارت رو دست اقتصاد ایران می‌ ذارید
شرکت سهامی دانش بنیان خزعلی و پسران :)))))
همیشه همینطور بوده کسیکه پول داره همه امکانات رو هم داره. چشم حکومت اسلامی روشن. حالا بره دنبال مالیات بردرآمد گرفتن. یا شاید فیلترشکن فروش خودیِ .!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر