بازدید 22635

گردش یک روزه در اهواز

کد خبر: ۱۱۴۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 03 October 2022

گردش یک روزه در اهواز

فصل تابستان شروع شد، بعد از اینکه دوران شلوغ کار و درس تمام شد. زمان آن رسیده که چمدان را جمع کنید، راهی جاده و سفر شوید. انتخاب بین شهرهای ایران برای تعیین مقصد سفر، کاری دشوار است، البته تا حدودی به هدف شما از سفر بستگی دارد. پیشنهاد من سفر به اهواز است. با من همراه باشید تا از کوچه‌های شهراهواز عبور کنیم، از زیبایی‌های این شهر لذت ببریم. قبل از بستن چمدان قیمت بلیط هواپیما اهواز قیمت هتل اهواز را از سایت علی‌بابا چک کنید.

گذر از شهرهای ایران، رسیدن به اهواز

سفر به اهواز با هواپیما حدود 1 ساعت و 10دقیقه طول می‌کشد. قیمت بلیط هواپیما اهواز 900 تومان است. مسیر ریلی اهواز زیباترین مسیر ریلی کشور است، در طول مسیر که 15 ساعت است، کنار پنجره بنشینید با تماشای دشت‌های سرسبز و آبشار شهر لرستان سفر خودتان را زیبا  شروع ‌کنید. قیمت بلیط قطار اهواز 600 تومان است. سفر با اتوبوس ممکن است که در یک مسیر 12 ساعته خسته‌کننده باشد. در این مسیر از شهرهای قم، اراک و خرم‌آباد عبور می‌کنید.

رزرو هتل یا ویلا؟

انتخاب بین رزرو هتل یا ویلا تا حد زیادی به بودجه شما  بستگی دارد. امنیت بالا، قیمت مناسب و در مرکز شهر بودن از مزیت‌های هتل خوب به حساب می‌آید. از هتل اهواز خوب می‌توان به هتل پارس، هتل نادری وهتل باغ معین اشاره کرد، نگاهی به این هتل‌ها بیندازیم.

هتل پارس

هتل پارس در یک موقعیت مکانی عالی درنزدیکی رود کارون و پل سفید قرار دارد. پارک ساحلی، کلیسای سورت مسروپ، بنای معین التجار و بازار عبدالمجید از مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک به هتل پارس است. این هتل برای ارائه خدمت بهتر، تاکسی به تمام نقاط شهر در 24 ساعت شبانه‌روز به مهمانان ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید: در تور استانبول به استانبول مال سر بزنید

 هتل نادری

هتل نادری یکی از قدیمی‌ترین هتل اهواز است، که محبوبیت خاصی در بین مسافران و مردم اهواز دارد. رستوران آینه در طبقه همکف این هتل با فضای صمیمی وگرم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به مسافران عرضه می‌کند. کافی شاپ هتل انواع خوراکی­های خنک و گرم را ارائه می­دهد.

هتل باغ معین

این هتل که جزو هتل‌های 3 ستاره اهواز به شمار می‌آید، در کنار رود کارون و پل معروف اهواز قرارگرفته است. هتل پارس امکانات متنوعی چون: تلویزیون، کمد لباس، یخچال و حمام اختصاصی به مسافران ارائه می‌دهد. محوطه هتل با فضای دلنشین و صمیمی در هر ساعت از روز از مهمانان در فضای باز پذیرایی می‌کند.

گردش یک روزه در اهواز

پرسه زدن در کوچه‌های اهواز

بیشتر افرادی که به اهواز سفر می‌کنند. به خاطر هوای گرم این شهر ترجیح می‌دهند که طول روز را در هتل استراحت کنند و شب را به تفریح اختصاص دهند. اهواز و شب‌های معروفش تا بازارهای سنتی و قدیمی و طعم سمبوسه‌های تند شما را قانع می‌کند، سفر خود را برای چند هفته دیگر تمدید کنید، در این شهر بمانید. پل سفید اهواز ( پل معلق )، بازار لشکرآباد، خانه ماپارو بازار کاوه از جاذبه‌های دیدنی اهواز هستند. بریم کمی در این مکان‌های تفریحی و گردشگری قدم بزنیم.

پل سفید اهواز (پل معلق)

پل سفید که بر روی رود کارون ساخته‌شده است. شب‌های به‌یادماندنی را به شما هدیه می‌دهد، می‌توانید ساعت‌ها در سواحل رود کارون بنشینید از تماشای شب‌های رود کارون لذت ببرید. در طرف دیگر پل سفید رستوران‌های متنوعی قرار دارد که مطمئنم شیفته طعم خوب غذاهای جنوبی می‌شوید.

خانه ماپار اهواز

در خیابان خوانساری از دور که نگاهی بیندازید پنجره‌های رنگی خانه راه به شما نشان می‌دهند. در داخل خانه حیاط قدیمی و مردم خونگرم این شهر با نوشیدنی‌های خنک به پیشواز شما می‌آیند. اگر اهل عکاسی باشید، قطعاً در اینجا عکس‌های زیبایی می‌گیرید.  

گردش یک روزه در اهواز

بازار لشکرآباد

یکی از خوشمزه‌ترین خیابان‌های اهواز بازار لشکرآباد در منطقه عرب نشین اهواز است. اغلب مسافران به خاطر باقلوای عرب به این بازار می‌آیند. اگر دلتان می‌خواهد طعم واقعی فلافل جنوبی را امتحان کنید، حتماً یک‌بار به فلافل فروشی بازار لشکرآباد بروید. در نزدیکی بازار مغازه‌های ماهی‌فروشی قرار دارد که با لهجه قشنگ جنوبی و ماهی تازه به شما استقبال می‌آیند.

بازار کاوه

بازاری قدیمی با بوی سبزی و میوه خوب همه انتهای خیابان طالقانی را در برگرفته است. از کنار مغازه‌های این بازار که عبور کنید، صدای ماهیگیرانی را می‌شنوید که ماهی تازه صید کرده‌اند. انواع سوغاتی خوشمزه اهواز شیره خرما، حلواشکری و خرما و... در بازار کاوه وجود دارد.

مناسب‌ترین مسیر برای سفر به اهواز

انتخاب مناسب‌ترین مسیر برای سفر به اهواز کار دشواری است. نمی‌شود برای همه یک مسیر را تجویز کرد و گفت این مسیر بهترین مسیر سفر است؛ اما اگر در سفر زمان اولویت بیشتری برایتان دارد، هواپیما گزینه مناسبی برای سفر است. سفر با قطار امنیت و راحتی زیادی دارد. سفر با اتوبوس ممکن است در مسیر طولانی خسته‌کننده باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی