بازدید 4935

در تور استانبول به استانبول مال سر بزنید

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول که بسیار مجهز است، مرکز خرید استانبول مال محسوب می‌شود ، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا با مرکز خرید استانبول مال بیش‌تر آشنا شوید.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 14 March 2021

در تور استانبول به استانبول مال سر بزنید

در سال‌های اخیر کشور ترکیه به یکی از قطب‌های گردشگری و توریستی تبدیل شده است که مسافران ایرانی و خارجی زیادی به آن سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین علت‌هایی که این کشور گردشگران را به خود جذب می‌کند، شهر زیبا و تاریخی استانبول است. این شهر ساختاری مدرن و همینطور مکان‌های تاریخی و سنتی بسیاری دارد. همین علت باعث می‌شود تا گردشگران را به بهترین شکل به سمت خود جذب ‌کند. شهر استانبول فروشگاه‌ها و پاساژهای بزرگ و فراوانی دارد. در این پاساژها معروف‌ترین برندهای ترکیه و جهان به‌چشم می‌خورند. یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر استانبول، مرکز خرید استانبول مال است. در این مرکز خرید مشهورترین برندهای دنیا مانند ال سی واکیکی، دکاتلون، ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج و… وجود دارند. شما با تور استانبول نوروز 1400 می‌توانید به‌راحتی از این مرکز خرید بازدید و پوشاک موردنظر خود را تهیه کنید. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا با مرکز خرید استانبول مال بیش‌تر آشنا شوید.

نحوه رزرو تور استانبول

در تور استانبول به استانبول مال سر بزنید

شما میتوانید تور استانبول را به راحتی از سایت های گردشگری رزرو کنید. کافی است تور استانبول رو در گوگل جستجو کنید و به سایت هایی که تضمین بهترین قیمت و بهترین خدمات را دارند مراجعه کنید. حتما هنگام انتخاب سایت مناسب به برند معتبر و پشتیبانی آن توجه کنید تا در صورت اختلال در پروازها بخاطر پاندمی کرونا دچار مشکل نشوید

آشنایی با مرکز خرید استانبول مال

همان‌طورکه در بالا نیز گفته شد، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول که بسیار مجهز است، مرکز خرید استانبول مال محسوب می‌شود. این مرکز خرید فضایی بسیار شیک و مدرن دارد که در آن برندهای بسیار معتبر فعال هستند و محصولات ترند دنیا را می‌توانید در آن پیدا کنید. این مرکز خرید در استانبول، باشاک شهیر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی واقع شده است. استانبول مال مساحتی برابر با 350 هزار متر مربع دارد. این مرکز خرید دارای 350 فروشگاه است که هرکدام از آن‌ها کوچک یا بزرگ هستند. استانبول مال میان مردم استانبول به‌عنوان موی هم شناخته می‌شود که در آن می‌توانید برند‌های بسیار مشهوری مانند میس سلفریح، ویکتوریا سیکرت، دکالتون، ال سی واکیکی و... پیدا کنید. بزرگ‌ترین شعبه دو برند مشهور و جهانی یعنی ویکتوریا سیکرت و ال سی وای‌کیکی در این مرکز خرید هستند. استانبول مال علاوه‌بر اینکه مرکز خرید است، امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی ترکیه، بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده اروپا، سالن‌های نمایشی و فودکورت دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا شما عزیزان حسابی بتوانید در این مرکز خرید سرگرم شوید و از سفر خود لذت ببرید.

تخفیفات و قیمت مرکز خرید استانبول مال چگونه است؟

در تور استانبول به استانبول مال سر بزنید

در شهر استانبول شما می‌توانید وسایل و پوشاک را نسبت به تهران دو تا 40 درصد ارزان‌تر بخرید. باید توجه داشته باشید که در این مرکز خرید بهترین و مشهورترین برندها با وسایل بسیار با کفیت وجود دارند و نباید انتظار این را داشته باشید که بتوانید وسایل یا پوشاک را با قیمت بسیار کمی خریداری کنید. در بازه‌های زمانی مختلف تخفیفات ویژه‌ای در این مرکز خرید برگزار می‌شود؛ بهترین زمان این تخفیفات اواخر بهار تا اوایل تابستان هستند. در مدت یک ماه برندهای مشهور روی وسایل یا پوشاک خود تخفیف‌های ویژه‌ای قرار می‌دهند. اگر دوست دارید وسایل یا پوشاک را با بهترین قیمت بخرید، حتما در این بازه زمانی که گفته شد، با تور استانبول به شهر استانبول سفر کنید.

چگونه از میدان تکسیم به استانبول مال برویم؟

میدان اصلی استانبول، میدان تکسیم است. به جرات می‌توان گفته که 80 تا 90 درصد گردشگران با این میدان آشنایی دارند و می‌توانید از این میدان به مکان‌های مختلف استانبول بروید. برای رفتن به استانبول مال کافی است در میدان تکسیم از مترو استفاده کنید و در ینی کاپی پیاده شوید؛ باقی‌مانده راه را با اتوبوس‌های خط 146 طی کنید. این خط از اتوبوس دقیقا شما را به روبروی مرکز خرید استانبول مال می‌برد؛ دراین‌صورت با هزینه بسیار کم این مسیر را طی کرده‌اید.

کالا موجود در مرکز خرید استانبول مال

در این مرکز خرید علاوه‌بر پوشاک، کالاهای بسیار متنوع و خوبی مانند عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، عینک، اسباب بازی، جواهرات و زیورآلات، وسایل و لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، کفش، کیف، قهوه فروشی و... وجود دارد. هر فروشگاهی کالای مخصوص به خود را می‌فروشد و این فروشگاه‌ها در چهار طبقه استانبول مال پخش هستند. کالاها و وسایلی که در این فروشگاه‌ها وجود دارند، از برندهای معروف روز دنیا هستند و جنس کالاهای آن‌ها بسیار مرغوب و عالی است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل