ده خبر مهم برای بورس امروز دوشنبه

یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد، که مربوط به زمان عرضه اولیه وطوبی می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ 03 October 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوان

۱- قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی برای معامله در بورس کالای ایران از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با نرخ ارز ۲۶۹۱۳۱ ریالی اعلام شد.

۲- وزارت صمت: اکنون بررسی درخواست واردکنندگان خودرو در حال انجام است و مطابق با آیین نامه واردات و دستوالعمل اجرایی آیین نامه، فرایند واردات خودرو آغاز شده است.

۳- افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی لخزر از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

۴- با اعلام بودجه پیشنهادی دستگاه‌ها به سازمان برنامه بودجه کشور تا پایان مهرماه و جمع بندی این پیشنهاد‌ها تا ۲۵ آبان ماه، لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تا ۱۰ آذر در دولت نهایی شده و لایحه تا ۱۵ آذرماه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

۵- شرکت‌های "لیزینگ ایران" با نماد ولیز و "بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی" با نماد رتکو بعد از لغو پذیرش بورس تهران، در بازار پایه فرابورس درج شدند تا پس از تکمیل مستندات به تابلو‌های معاملاتی بازار سرمایه بازگردند.

۶- عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی با نماد وطوبی روز سه شنبه ۱۲ مهرماه به اشخاص واجد شرایط انجام می‌شود.

۷- ۵۰۰ میلیارد تومان امروز به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شد.

۸- میلیارد‌ها دلار بلوکه شده ایران در کره جنوبی به زودی آزاد می‌شود.

۹- رییس سازمان نوسازی شهر تهران: بخشی از قشر‌های جامعه توان خرید مسکن ندارند به همین منظور از اواخر آبان فروش متری مسکن آغاز می‌شود.

۱۰- دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات فروسیل

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل