بازدید 7934

قیمت کفش کار تولید داخلی به صرفه تر از کفش کار وارداتی

یکی از لوازم بسیار ضروری برای مهندسین و کارگرهای صنعتی و ساختمانی داشتن کفشهای ایمنی مرغوب و با کیفیت می باشد، محیط کارگاهی می تواند خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد که باید توسط کفش های ایمنی از آنها جلوگیری گردد .
کد خبر: ۱۱۴۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 30 September 2022

شاید شما هم تا به حال این جمله را گاها چندین بار در طول زندگی خود شنیده باشید که این گونه می باشد اول ایمنی بعدا کار، که تا چه میزان این جمله مهم است. برای خرید یک کفش و لباس کار قیمت خرید فروش به نسبت بودجه ایی که برای آن در نظر داریم میزان کیفیت و ایمنی آن مورد اهمیت است چرا که کار کردن در محیط های سخت و خطرناک که هر لحظه امکان رخ دادن هر اتفاق ناگواری می باشد که در نتیجه این اتفاق به بدن فرد آسیب جسمی می رسد نیازمند رعایت ایمنی افزون تری می باشد چرا که هیچ کسی تمایل ندارد که به سلامتی بدن او آسیبی وارد شود.

قیمت کفش کار تولید داخلی به صرفه تر از کفش کار وارداتی

تولیدکنندگان صنعت لباس ایمنی کار برای پیشگیری از این امر با در نظر گرفتن استانداردهای لازم لباس و کفش ایمنی را طراحی و تولید کردند تا بتوانند نقش مهمی در پیشگیری از اتفاقات ناگوار در حین کار داشته باشند کفش ایمنی کار از ضروری ترین اجزای مهم در محافظت از پاهای شما در مقابل سوختگی ها، بریدگی و قطع عضو، سوراخ شدن و ضربات دارد.یک کفش ایمنی مناسب در حین کار می تواند شما را از لغزیدن و زمین خوردن که سبب دشواریهای چون انواع شکستگی استخوان و مانع از آسیب رسیدن به پا شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت کفش کار

نخستین استفاده از کفش ایمنی در اوایل سده 20 میلادی استعمال شد در هنگامی که تجهیزات ایمنی صنعتی برای نخستین بار به یک قضیه مبدل شد جلوتر از اینکه مستقر کردن پیشه ور مصدوم کم بها تر از عرضه کارها و اقدامات ایمنی بود.

قیمت کفش کار تولید داخلی به صرفه تر از کفش کار وارداتی

پیدایش کفش های ایمنی مربوط به اوایل سده بیست میلادی می باشد در آن موقع بود که افراد مشغول به پرداخت مباحث ایمنی چون کفش کار، لباس کار، دستکش کار و غیره حین کار کردند در آن دوره چارچوب و قوانین تاوان خسران نهاده شد تا قبل از این تصمیم مستقر کردن یک فرد آسیب دیده کم بها تر از کارهای ایمنی بود در دهه 1930 یک شرکت تولیدی اولین کفشهای ایمنی کار را با سرپنجه استیل تولید نمود این کفش های کار در راهپیمای های مردم آلمان توسط افسرها در جنگ جهانی دوم استعمال می شدند. تولیدکنندگان کفش کار ایمن همچون شرکت های موفق کاترپیلار، با گسترش صنعت ایمنی برای بودن در عرصه رقابت نوع های متنوع و جدیدی را همراه با قیمت کفش کار با چرم اصل مناسب ارائه نمودند هر چند که هر روزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش فنی انتظارات متقاضیان از این صنعت تغییر می کند برای همین تولیدکنندگان لازم است برای داشتن همیشگی مشتریان خود تولیدات کفش کار را با کیفیت و استانداردهای جدید روز همگام کنند با اینکه برای تولید کفش کار از فولاد برای ساخت آماتور آن استعمال می کنند که این احتمال وجود دارد از دیگر موادی چون پلاستیک یا کامپوزیت هم در ساخت آن استفاده نمایند.

کفش کار مشهد

کفش ایمنی در محیط کار یکی از پر کاربردترین تجهیزات به شمار می رود و به دلیل جلوی زرهی آن از هرنوع خطری در امان است. کفش کار و کفش ایمنی در بازارهای مشهد فروش بالایی دارد و به دلیل کارخانجات متعددی که در داخل و خارج از شهر بنا شده است کارگران بسیار زیادی در این کارخانجات مشغول به کار هستند و می بایست از نظر نوع  لباس و کفش کار بسیار اهمیت بالایی داده شود تا از بروز خطرهای نابهنگام پیش گیری شود.

قیمت کفش کار تولید داخلی به صرفه تر از کفش کار وارداتی

نکته دیگر اینکه کفش کار مشهد با ارگونومی خاصی زیر نظر مهندسین طراحی و ساخته شده اند که از عرق کردن پا جلوگیری می کند. کفش کار که با نام کفش ایمنی هم شناخته می شود دارای کیفیت و دوام عالی بوده و در بازار تنوع بسیار زیادی از این کفش را می توان مشاهده کرد. امروزه تولیدکنندگان مشاغل خطرناک برای کارگران خود به دنبال کفش کار با کیفیت هستند که پا را از هر آسیبی در امان نگه دارد و همچنین در زمان آتش سوزی کفش مقاومت خود را از دست ندهد. امروزه این کفش ها با مدل های زنانه هم مشهود هستند و مختص زنان شاغل می باشد که این نوع کفش ها مطابق با استانداردهای روز دنیا مخصوص زنان طراحی شده و وزن سبک آن سبب می شود تا پا را در طولانی مدت اذیت نکند و باعث تغیر در ساختار آن نشود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست