بازدید 52824

قالیباف: مردم را از اداره جامعه حذف کرده‌ایم

رئیس مجلس گفت: متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 28 September 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف در نشست صمیمانه جمعی از رزمندگان خراسانی و مسئولان تشکل های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در مشهد با اشاره به مشکلات کشور اظهار داشت: من سال هاست تأکید می‌کنم که هرکس خود را حزب‌اللهی، انقلابی، سرباز رهبری و وطن پرست می‌داند یا دغدغه اسلام و انقلاب و ایران را دارد، باید بتواند کارایی دین در اداره جامعه را اثبات کند.

وی با بیان این که اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه یعنی محقق کردن قدرت نظریه ولایت فقیه امام خمینی (ره) در اداره جامعه، افزود: جمهوری اسلامی نظام حکمرانی که زیبنده اندیشه سیاسی امام (ره) بوده و آن اندیشه سیاسی را در جامعه پیاده کرده و کارآمدی دین در اداره جامعه را اثبات کند، ندارد.

 

قالیباف اضافه کرد: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد اما بوروکراسی و دیوان‌سالاری حاکم بر کشور اجازه نمی‌دهد از این قدرت حل مسئله استفاده کنیم.

رئیس قوه مقننه در همین زمینه ضمن تقدیر از همه کارمندان تلاشگر و زحمت‌کش افزود: سیستم بوروکراسی و دیوان‌سالاری کشور مناسب اداره کشور نیست و حتی ضد مبانی جمهوری اسلامی و کارآمدی عمل می‌کند.

‌قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسایل اصلی را رها کرده و به مسایل فرعی پرداخته ایم و گاهی مسایل اصلی و فرعی را تشخیص هم نمی‌دهیم، گفت: این روایت امیرالمومنین (ع) است که وقتی نیروهای فاضل دفع شوند، اراذل، یعنی نیروهای فرومایه و ناکارآمد، کارها را به دست می گیرند و لذا شاهد هستیم که در طول ده‌ها سال، این اتفاق باعث بروز شرایطی می شود که قدرت حل مسئله را از دست می دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه و مسیر را گم و مردم را از اداره جامعه حذف کرده ایم، تصریح کرد: متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند و این درحالی است که ما میدان را خالی کرده و کنار کشیده ایم.

وی با بیان این که رهبر انقلاب فرموده‌اند که «در نسل ما بازنشستگی معنایی ندارد و تا زنده هستیم رزمنده هستیم»، گفت: ما رزمندگانی هستیم که با گوشت و پوست و استخوان، اتکا به سنت های الهی را درک کرده‌ایم و می‌دانیم که در کار ما نشد وجود ندارد، بنابراین سختی‌ها نباید ما را از راهمان دور کند، بلکه باید دل به دریا بزنیم و وارد عرصه مشکلات شویم و بدانیم که رزق و روزی و برکت را خدا می دهد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ خدای اقتصاد همان خدای خرمشهر است.

در این نشست رزمندگان خراسانی و مسئولان تشکل های دفاع مقدس استان خراسان رضوی به بیان نکات و دغدغه هایشان پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۲۹
انتشار یافته: ۳۹
متاسفانه افرادی که سر کار هستند گرفتار اختلاس و مال اندوزی و فامیل بازی شدند عملا وقتی برای اداره کشور ندارند مملکت با دعا و صلوات اداره میشه نه برنامه ای برای حال دارند نه آینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
دقیقا! و فقط دغدغشون برای انحراف افکار عمومی شده بود موی زنان!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
حال مردم را با ژست مردم دوستی و توجه بمردم بهم میزنی.
در عمل خودتان مردم را وسیله رسیدن بقدرت و توهمات کرده اید و از جیب مردم میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
اگر مردم نقش داشتند که در انتخابات شما رای نمی آوردید
عزیز گرامی شما طوری حرف می زنید که انگار 43 سال هیچ مسئولیتی در این نظام نداشته اید !!!!!!!!!!!!
در حالی که امثال شما هستند که نظام را به این سمت سوق داده اند کاسه از آش داغتر نشوید !!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
همین دیگه. حالا یک روحانی اومد و 8 سال رییس جمهور بود، دیگه فکر کردن هر اتفاقی افتاده رو بندازن گردن اونها حله!
آفرین. درست گفتید. حرف درست از هر شخصی مورد تایید است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
هر وقت به بن بست میخواهید حرف های قشنگ میزنید مملکت باید علمی اداره شود نه هیئتی نتیجه کار هیئتی اختلاس است
نیمه پر لیوان را میبینم. با این حرفها موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
43 سال هم این آقا هم ففک و فامیلش که هم مسئولیت دارن توی این نظام فرصت اصلاح داشتند الان دیگه دیره اصلاحی قرار بود بشه شده بود خانوادگی پستهای کشور رو قبضه کردن بعد میاد این بالا سخنرانی در باره عدالت می کنه
از سیسمونی چه خبر؟ نوه ات از سیسمونی خوب استفاده میکنه؟. سیسمونی نوه تو باید از ترکیه بیاد. ایرانیها پول برای خرید مواد غذایی و نیازهای اولیه هم ندارند. خوش به حالت که سیسمونیت هم از ترکیه میاد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
خدایی با اون رسیدگی نباید بزرگ شد پست لاکچری بگیره
افت داره پست پایین بگیره
عزیزم شما لصلا مردم را فراموش نکرده اید . مردم وظیفه دارند که برای شما بجنگند مردم وظیفه دارند برای شما فرزنداوری کنند تا در اینده کمبود سرباز نداشته باشید مردم وظیفه دارند بابت مخارج شما مالیات بدهند . وظیفه مسولین ان است که پدر مردم را دربیاورند وظیفه شما این است که فرزندانتان را به امریکا و کانادا بفرستید که بعد از چند سال مفتخوری بیایند و بر همین مردم حکومت کنند
منظور از محروم کردن مردم از اداره کشور یعنی چه ؟ در کشور هر کسی وظیفه ای دارد. اداره کشور با مردم یعنی چه؟ مردم مسئول انتخاب می کنند که کشورداری کنند دیگه خود مردم نمی تونه همه امور را انجام دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
داره می گه مسئولین مطابق با خواست و فکر جمعی مردم نیستند.
دموکراسیمون ضعیفه... نماینده خوبی از ملتمون نیستیم..
اقای قالیباف یک سوال 10 روز است که از گشت ارشاد خبری نیست . حتما باید مردم را دیوانه کنید تا این ها بیرون نیایند
خود شما مردم لوله کردید گذاشتین کنار حالا دنبال کی میگردید؟
اقای قالیباف خیلی دیر شده
اینها را باید به خودتان بگویید نه ما مردم
قالیباف: مردم را از اداره جامعه و خرید سیسمونی از ترکیه حذف کرده‌ایم.
عزیزان
4درصد مردم در ایران زندگی میکنند و بقیه علاف و گرفتار.
اگر این 4درصد سیر شوند (خیلی بعیده که باین زودی ها و آسون سیر شوند )شاید چیزی بمردم برسه.
اما سخت در اشتباه هستند خدا کند که هر چه زودتر از خواب بیدار شوند.
ریشه مشکلات کشور نبود احزاب سیاسی واقعی است .
اگر در کشور حزب داشتیم ، مردم مجبور نبودند حرفشان را کف خیابان بگویند .
اگر احزاب قدرتمند در کشور وجود داشت ، این آقا جرات نداشت اینچنین متکلم الوحده افاضه کند .
برادر من ، شما در راس حکومت هستید ، هر خوب و بدی هم به پای شما و گردن شما است .
یکی از بدی های شما و دیگر مدیران ارشد این است که وقتی حکم ریاست دریافت کردید ، اگر مورچه ای به ناحق پایمال شود ، گناهش به حساب شما نوشته می شود .
از شما که مسلمان و شیعه هستید بعید است در برابر مسئولیتی که برعهده شماست اینقدر بی خیال باشید.
آقای قالیباف ، اگر به این دنیا اعتقاد دارید، همه مشکلات کشور به حساب شما نوشته می شود ، اگر به آن دنیا اعتقاد دارید ، هر زندگی که از هم پاشیده می شود ، هر جوانی که از جوانی اش ناامید می شود ، هر خونی که در خیابان ریخته می شود ، هر بدی که در کشور وجود دارد ، همه تقصیر شماست .
اگر توانش را دارید ، حل کنید ، اگر نه کنار بروید.
آقای دکتر قالیباف اتفاقا خودشون یکی از افرادی است که مردم را از اداره جامعه حذف کردند. همچنین نقش ایشون در به ثمر نرسیدن مذاکرات و ادامه تحریم ها اساسی است.
نکته مهم این است که حکومت خود را نماینده خدا می داند و نه مردم. بنابراین نیازی به حضور مردم در اداره کشور و تعیین سرنوشت خود نمی بیند.
شما و طرفدارانتون همگی مقصر وضع موجود هستید !! لطفا برید کنار و کار را به اهلش بسپارید !!
خداییش یکی از فضا بیاد و این حرفها رو گوش کنه یا بخونه میگه عجب مسئولین خوبی ... ولی ما میدونیم که این حرفها چقدر با عمل فاصله داره...

جناب قالیباف... اوضاع دیگه خرابتر از اونیه که با روضه خوانی درست بشه... فکر اساسی کنید... فساد و اختلاس و ظلم به حدی شده که مردم دیگه دارن میزنن به سیم آخر... ظلم هم حدی داره... شما از حدش رد شدید... این ملت خیلی نجابت کرده که تا حالا انقلاب نکرده ... زودتر فکر اساسی بکنید و از شعارهای بیخودی دست بردارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
احسنت به شیر پاکی که خوردی
خیلی داشتم فکر می کردم که یه جوابی به این بزرگوار بدم. ولی پاسخ شما بنده رو از هر جوابی بی نیاز کرد
بله مسئولین مملکت از صدر تا ذیل دیگه خیلی دیر شده. فرصتی ندارید. واقعاً متأسفم
زمانی که به نصبتهای فامیلی در بین برخی سران و بلند پایه های نظام نگاه میکنی و میبینی که چطوری توی هم گره خوردن وبا جنگ و جدال های که گاها با هم دارن برخلاف فامیل بودنشان ، فقط یک چیز میشه گفت که اینا فقط به فکر منصب و قدرت خودشان و چپاول سرمایه های مملکت هستن و جان و مال و ناموس مردم ایران برایشان ارزشی نداره
مشکلات اساسی، اختلاسها، گرانی ها و رانت ها همگی بواسطه مسئولین ارشد انجام میشود و بهره مند میشوند. در آخر، کله یک فرد ضعیف عادی را زیر آب میکنند تا قضیه فیصله داده شود.
اگر معتقد باشیم که در جوامع مدنی همه انسانها حق اظهار نظر و حق انتخاب دارند. اگر بخش بزرگی از جامعه خواهان شما و خدمتتان نباشند چکار باید بکنند؟ جه راهی وجود دارد؟
دکتر قالباف فقط ی ریاست جمهوری تو رزمه اش کم داره... درود بر دکتر قالیباف
بله درست میفرمایید مملکت رو فقط وفقط ۲۰۰ ،۳۰۰نفرمیچرخانند ،ودرمواقع لزوم حسن جای تقی نقی جای تقی ،مردم هم هیچ جایی درحکمرانی ندارند ،ونکنه یوقت خدای ناکرده بازنشست شوید ،،تازه دربعضی اوقان که ازسمت خسته میشوند باز لباس سرداری میپوشند ،یعنی ازهیچسمتی بازنشسته نمیشوند ، مردم درکجای این مملکت جای دارند
جدا ؟!!!!!!!!!!!!
راس میگی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
خسته نشدید از این همه شعار دادن وعمل نکردن؟؟؟؟!!!!
گفتار درمانی که نشد مدیریت
عجب کدام مردم مگرغیرازخودتان چندهزارنفرمردمی هم هست اگرشماها بازنشسته شوید میلیونها نفرشاغل میشود البته چندهزار میلیارد دلارناقابل هم همگی پس اندازدارید
جناب قالیباف شما خودتان از سردمدران بوجود آمدن این وضعیت هستید.. هم اکنون کنار بکشید و عذرخواهی کنید تا سپاسگزاری مردم را ببینید و هم سایر مقصرین بشما تاسی کنند..
شما پیشرو باشید تا گناه کمتری دامنتان را بگیرد و بی تردید از نامتان به نیکی یاد می شود..
شما نمی تونید مشکل خانواده خودتون حل کنید امور کشور را دست گرفتید
یاللعجب! چه کسی دارد این صحبت ها را می کند؟
یعنی من این صفات را دارم و دیگران ندارند.
اما خودت چه کار برای این کشور کردی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار