بازدید 10345

قیمت تخمه آفتابگردان سیاه در عمده فروشی ها

تخمه آفتابگردان که در رنگ های سفید و سیاه و طعم های گوناگون در بازارهای داخلی به فروش می رسد یک دانه گیاهی مقوی و بسیار خوشمزه می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 24 September 2022

در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با خواص یکی از اعجاب انگیز ترین مواد خوراکی آشنا کنیم که با توجه به قیمت پایینی که دارد خواص بسیار فوق العاده ای دارد تخمه آفتابگردان که در انواع مختلف ریز، درشت، سیاه و سفید در بازار عرضه می شود البته در این جا شما نیاز دارید تا آشنایی بیشتری با این تخمه داشته باشید و همین طور با انواع این تخمه آشنا شوید و در ادامه در باره خواص این محصول با شما صحبت کنیم پس با آراد برندینگ همراه باشید.

چند مورد از انواع این تخمه را در بالا به شما معرفی کردیم جالب است بدانید که امروزه این تخمه به دلیل ذائقه مردم که در حال تغییر می باشد در طعم های مختلفی در بازار موجود می باشد و به همین دلیل است که این محصول به یکی از پر فروش ترین انواع تخمه مبدل شده است.

قیمت تخمه آفتابگردان سیاه در عمده فروشی ها

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این نوع تخمه یکی از محصولاتی می باشد که درصد بالایی از صادرات محصولات کشاورزی ایران را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل است که افراد و تولید کننده های زیادی در کشور رو به تولید این محصول آورده اند زیرا علاوه بر بازار خوب حاشیه سود مناسبی نیز دارد.

یکی از کشور هایی که بالاترین رتبه در تولید و مصرف تخمه آفتاب گردان را دارد روسیه می باشد. این محصول پر ارزش برای افرادی که بیماری تیروئید دارند نیز مفید می باشد این بیماری به علت کمبود سلنیوم بوجود می آید که خوشبختانه تخمه آفتابگردان خام سرشار از مواد مغذی سلنیوم می باشد که بیشتر برای خانم ها و افراد مسن توصیه می شود.

قیمت تخمه آفتابگردان خام چینی

قیمت تخمه آفتابگردان خام چینی با توجه به اینکه یک کالای وارداتی محسوب می شود به قیمت دلار نیز بستگی دارد اما به طور کلی قیمت پایین تری نسبت به سایر دانه های آجیلی دارد. تخمه آفتابگردان از ترکیبات منحصر به فردی تشکیل شده که منافع آن برای بدن قابل چشم پوشی نیست.

قیمت تخمه آفتابگردان سیاه در عمده فروشی ها

علاوه بر مواردی که در پاراگراف قبلی به آن ها اشاره شد قیمت تخمه آفتابگردان خام بسیار مناسب بوده و در درمان و پیشگیری مشکلات متعدد دیگری همانند تیروئید نیز به دلیل دارا بودن مقادیر فراوانی از سلنیوم که یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود کمک شایانی می کند.

این خاصیت معجزه آسای تخمه آفتابگردان فقط به بخش تیروئید ختم نمی شود بلکه با اصلاح عملکرد غده ی تیروئید موجب ایجاد تاثیرات مثبت در ارگان های دیگر نیز می شود زیرا غده تیروئید موظف به تنظیم دمای بدن، ضربان قلب، تامین و تولید پروتئین و کنترل میزان متابولیسم در بدن می باشد؛ از این رو فقط با مصرف کافی و به اندازه ی تخمه آفتابگردان و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه، می توان در بهبود عملکرد چندین ارگان متفاوت در بدن موثر واقع شد.

تخمه آفتابگردان سیاه

مطالعات و تحقیقات در چند سال اخیر نشان داده است مصرف تخمه سیاه برای افرادی که دچار قند خون و دیابت می باشند مفید است و باعث می شود قند خون افراد کاهش یابد. بخاطر داشته باشید که مصرف بیش از حد تخمه آفتاب گردان باعث یبوست در افراد به خصوص کودکان می شود که باعث شکم درد زیادی می شود.

لازم به ذکر است افرادی که دچار حساسیت های التهابی و خارش می باشند باید در مصرف تخمه آفتابگردان دقت کنند، چرا که این محصول طبع بسیار گرمی دارد. از طرفی برای افرادی که گیاه خوار هستند مفید است و می توانند مصرف آن را جایگزین گوشت کنند چون از پروتئین زیادی برخوردار است.

قیمت تخمه آفتابگردان سیاه در عمده فروشی ها

افرادی که دچار کلیه درد می باشند باید از مصرف بیش از حد تخمه آفتابگردان سیاه یا انواع دیگر آن خودداری کنند چرا که این محصول دارای کادمیوم زیادی است و مصرف آن به این افراد آسیب می رساند.

علاوه بر این که تخمه آفتاب گردان بیشتر جنبه تنقلات دارد و در آجیل ها استفاده می شود اما شما می توانید مغز آن را در سالاد بریزید یا همراه با ماست میل کنید. تخمه آفتاب گردان به علت گرمی زیاد و دارا بودن چربی امکان خراب شدن و گندیده شدن را دارد پس برای جلوگیری از این امر باید آن را در ظرف تمیز و در بسته ریخت و آن را در جای خنک نگهداری کرد تا از خراب شدن آن جلوگیری شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار