بازدید 4403

بارش پراکنده در اغلب استان‌ها

کد خبر: ۱۱۴۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 20 September 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت:‌ طی ۲۴ ساعت آینده در ساعات پس از ظهر برای مناطق جنوبی کشور از جمله جنوب سیستان‌و‌بلوچستان،‌ شمال و شرق هرمزگان،‌ جنوب غرب کرمان و شمال فارس رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه شرایط جوی در سایر مناطق کشور آرام است، ادامه داد: علاوه بر مناطق مذکور در ارتفاعات شمالی آذربایجان شرقی،‌ اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا ادامه بارش‌ها را در ارتفاعات شمالی هرمزگان،‌ شمال استان فارس، جنوب کرمان، مناطقی از اصفهان و شرق کهگیلویه و بویراحمد را شاهد هستیم، افزود: در آذربایجان‌های شرقی و غربی،‌ کردستان و کرمانشاه نیز انتظار بارش پراکنده را داریم.

رفیعی با بیان اینکه روز پنجشنبه مناطقی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و شمال کرمانشاه نیز رگبار باران را تجربه میکنند، افزود: برای این استان‌ها گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که این پدیده خیزش گرد و خاک را در این مناطق به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز آب‌های جنوبی کشور به ویژه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و مناطق غربی دریای عمان مواج و متلاطم اند، اظهار کرد: در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران،‌ قم، همدان، مرکزی و شمال اصفهان نیز احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور توضیح داد: آسمان پایتخت امروز صاف تا قسمتی ابری است و تهران امروز در برخی از ساعات با وزش باد مواجه است و بیشنیه دمای آن به ۳۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی