بازدید 10831
۲

خودروی حامل زائران اربعین واژگون شد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: واژگونی دو خودروی سواری پژو و تیبا حامل زایران بازگشته از زیارت اربعین در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 19 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، دکتر سید نادر نقیبی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: واژگونی دو خودروی سواری پژو و تیبا حامل زایران بازگشته از زیارت اربعین در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

وی افزود: پس از اطلاع از حادثه واژگونی خودرو تیبا در نزدیکی سه راهی خور دورق جاده آبادان به بندرامام خمینی(ره)، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم این حادثه را به بیمارستان راه زینب این بندر منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: همچنین در پی حادثه واژگونی خودرو پژو در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) پس از نیروگاه، سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و پنج نفر مصدوم را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان منتقل کردند اما یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت وارده جان باخت.

وی افزود: به رانندگان زایر بازگشته از سفر اربعین توصیه می‌شود استراحت کافی پیش از رانندگی برای عزیمت به شهرهای محل سکونت خود را مدنظر قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
این تیباست یا تندر 90 ؟
خودکرده را تدبیر نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار