بازدید 10255
۵

استانداری کردستان: در سنندج تجمع جزئی داشته‌ایم

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار و در شهر سنندج تجمع جزیی داشته ایم، گفت: مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند بر خلاف شایعات هیچ کشته ای نداشته ایم و طی دو روز گذشته تنها چند نفر از هنجارشکن ها دستگیر شده اند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 19 September 2022

به گزارش «تابناک» فارس، مهدی رمضانی شب گزشته اظهار کرد: هیچ کس در شهرستان های سقز و سنندج کشته نشده است و ادعای کشته شدن یک شهروند سقزی در تجمع روز گذشته نیز فضاسازی رسانه ای از سوی ضد انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته چند نفر که مقابل فرمانداری شهرستان سقز سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند ولی امروز سقز کاملا آرام و کوچکترین مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان افزود: خبر رسانه های ضد انقلاب در مورد کشته و زخمی سازی افراد زیادی در سنندج و سقز کذب محض بوده و در سنندج حتی یک مورد که دچار جراحت شده باشند نداشته ایم.

وی تصریح کرد: شرایط حاضر سقز هم کاملا عادی و در سنندج هم در حد ۱۰۰ نفر اقدام به دادن شعار کردند که جدی نبوده و ما هم فقط مراقبت نظامی داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
هنجار شکننان.....ضد انقلاب.....عجب.......
فقط همینو بلدین. دروغ، تکذیب، پاک کردن صورت مساله و سرکوب
پس چرا اینترنت را قطع کردید؟
وی خاطرنشان کرد: روز گذشته چند نفر که مقابل فرمانداری شهرستان سقز سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند!!! کسی که سنگ پراکنی می کنه دیگران را زخمی می کنه نه خودش !!!
آره فیلمشو دیدیم خیلی جزئی بود . بیست نفر بیشتر نبودن !!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل