بازدید 4402

حمله با سلاح سرد در لندن؛ ۲ نیروی پلیس زخمی شدند

پلیس بریتانیا از زخمی شدن دو نیروی در نتیجه حمله با سلاح سرد در پایتخت این کشور خبر داده و تاکید کرد که فرد مهاجم را دستگیر کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 16 September 2022

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از رسانه‌های خبری عرب زبان نوشت: پلیس بریتانیا پیش از ظهر امروز (جمعه) اعلام کرد که شهر لندن، پایتخت این کشور شاهد یک حمله با سلاح سرد بوده که در جریان آن، یک مرد ناشناس، دو نیروی پلیس را زخمی کرده سپس دستگیر شده است.

رسانه‌های خبری بریتانیا نیز در این باره گزارش دادند که حمله با سلاح سرد حوالی ساعت شش صبح امروز به وقت گرینویچ (۱۰:۳۰ به وقت تهران) در نزدیکی میدان «لستر» در مرکز شهر لندن روی داده و دو نیروی زخمی شده در جریان آن نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

بنا بر گزارش رسانه‌های مذکور، خیابان «شافتسبوری» در نزدیکی خیابان «ماکلسفیلد» در ناحیه «وست اند» شهر لندن بسته شد و شمار زیادی خودروی پلیس نیز در این منطقه مشاهده شده در حالی که گمان نمی‌رود حادثه روی داده با تروریسم در ارتباط باشد.

در همین حال، «صادق خان»، شهردار لندن نیز حمله با سلاح سرد به نیرو‌های پلیس در این شهر را بسیار وحشتناک توصیف کرده و خاطر نشان ساخت که در تعامل با آن سهل انگاری نخواهند کرد.

صادق خان در این باره عنوان کرد: این افسران شجاع در این برهه خطرناک برای کشور ما، وظیفه خود را انجام می‌دادند و به مردم کمک می‌کردند؛ پس از این حمله ننگین، اندیشه و دعای من با آن‌ها و عزیزان و همکارانشان در نیروی پلیس است.

شایان ذکر است که حمله مسلحانه به نیرو‌های پلیس در لندن در حالی رخ داده که این شهر قرار است سه روز دیگر شاهد برگزاری مراسم تشییع جنازه «الیزابت دوم»، ملکه بریتانیا با حضور رهبران شماری از کشور‌های جهان باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار