بازدید 143613
با تحولات هسته‌ای

بیانیه ضد ایرانی ۵۶ کشور در شورای حکام با حمایت آمریکا، سه کشور اروپایی / بورل: مذاکرات هسته‌ای به بن بست رسیده است/انتقاد اولیانوف از دیپلماسی مگافون غرب در برابر ایران

پس از امیدواری‌های اخیر پیرامون احتمال به ثمر رسیدن مذاکرات هسته‌ای و احیای توافق برجام، به نظر می‌رسد مذاکرات با یک بن بست جدید مواجه و شانس احیای مذاکرات و توافق کمتر از قبل شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹ 14 September 2022

بیانیه ضد ایرانی 56 کشور در شورای حکام با حمایت آمریکا، سه کشور اروپایی/بورل: مذاکرات هسته ای به بن بست رسیده است

بین الملل تابناک: پس از امیدواری‌های اخیر پیرامون احتمال به ثمر رسیدن مذاکرات هسته‌ای و احیای توافق برجام، به نظر می‌رسد مذاکرات با یک بن بست جدید مواجه و شانس احیای مذاکرات و توافق کمتر از قبل شده است.

درخواست گوترش برای حل مسائل برجامی
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۰:۳۸

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل با بیان اینکه پرسش های دشواری روی میز مذاکرات وین قرار دارد، خواستار حل و فصل همه مسایل از سوی همه طرف های برجام شد.

دبیر کل سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود که آژانس بین المللی انرژی اتمی ستون اساسی و مهم و مستقلی است و نمی تواند بعنوان ابزاری علیه کشورها استفاده شود.

گوترش تصریح کرد آژانس بین المللی انرژی اتمی با استفاده از ظرفیت و دانشی که در اختیار دارد در حال انجام وظیفه و نقش خود است.

دبیر کل سازمان ملل گفت: از ایران و سایر کشورها درشرایط مشابه می خواهم که گفتگوی جدی را با آژانس برقرار کنند تا فضای یک همکاری موثر فراهم شود و این امر لازمه قابل اعتبار بودن هر توافقی است.

گوترش با بیان اینکه پرسش های دشواری روی میز مذاکرات قرار دارد، اظهار داشت: از همه طرف ها می خواهم که نسبت به حل و فصل این مشکلات اطمینان حاصل کنند.

گوترش: با رئیس جمهوری ایران دیدار و گفتگو می کنم

دبیر کل سازمان ملل همچنین گفت که با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و درباره برجام گفتگو خواهد کرد .

انتقاد اولیانوف از دیپلماسی مگافون غرب در برابر ایران
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۲

دیپلمات ارشد روسیه در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از مواضع غیرسازنده غرب درقبال برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران انتقاد و تصریح کرد که دیپلماسی مگافون در قبال ایران کار نمی‌کند.

 میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین‌المللی مستقر در وین روز چهارشنبه با ایراد سخنانی در جلسه با موضوع توافقنامه پادمان با جمهوری اسلامی ایران گفت: "دیپلماسی مگافون" همیشه جواب نمی دهد و اغلب نتیجه معکوس دارد.

وی با بیان اینکه این سیاست خطر تشدید تنش بر سر برنامه هسته ای ایران را به دنبال دارد، افزود که مسکو نسبت به تعهد طرف‌هایی که دیپلماسی مگافون را دنبال می‌کنند در رسیدن به توافق وین، تردید دارد.

مگافون وسیله بزرگ و قیفی شکلی است که فیلم سازان، به ویژه در دوران صامت به دست می گرفتند و برای اینکه صدایشان جهت و شدت پیدا کند و همه آن را بشنوند، در داخل آن فریاد می زدند. اولیانوف با استفاده از این واژه به غربی ها طعنه زده که تلاش دارند با استفاده از این سیاست ایران را تحت فشار قرار دهند.

آمریکا: مسائل پادمانی ارتباطی با «پی‌ام‌دی» ندارد
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۱

نماینده آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ادعاهای پادمانی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته ای ایران را بی‌ارتباط با پرونده بسته‌شدۀ "ابعاد احتمالی نظامی" دانست و بدون اشاره به همکاری‌های گسترده تهران با آژانس مدعی شد که حل‌فصل مسائل پادمانی از مسیر ارائه پاسخ‌های فنی معتبر می‌گذرد.

 لورا هول‌گیت سفیر امریکا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز چهارشنبه با ایراد سخنانی در جلسه با موضوع توافقنامه پادمان با جمهوری اسلامی ایران، ادعاهای سیاسی پادمانی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته ای ایران را تکرار کرد و گفت: ما عمیقاً نگران این هستیم که به دلیل ناتوانی ایران در همکاری با آژانس اتمی، این سازمان بار دیگر گزارش داده است که نمی‌تواند صحت یا کامل بودن پاسخ‌های ایران را تأیید و تضمین کند که برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح‌آمیز است.

وی با بیان اینکه مسائل پادمانی با پرونده «پی‌ام‌دی» ارتباط ندارد ادعا کرد: سوالاتی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران می‌پرسد مربوط به کشف مواد هسته‌ای و/یا تجهیزات آلوده در سایت‌های اعلام نشده در ایران است. ایران باید پاسخ‌های معتبر فنی مرتبط را به صورت ساده و واضح ارائه دهد. این تنها راه حل و فصل این مسائل است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی از سه سال پیش ادعاهایی را درباره آنچه فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده در مکان‌هایی در ایران خواند، مطرح کرده است. این ادعا نخستین بار از سوی نخست‌ وزیر وقت رژیم صهیونیستی مطرح شد و پس از آن توسط رسانه‌ها و مذاکره‌کنندگان غربی دامن زده شد.

جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعاهای مطرح شده همواره تاکید کرده است که تعهدات کشورها در حوزه پادمان نامحدود نیست؛ با این حال رافائل گروسی مدیرکل آژانس اتمی هفته پیش با انتشار گزارشی ادعاهای سیاسی پادمانی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد: ایران هنوز پاسخ‌ های معتبری درباره منشأ ذرات اورانیوم یافت شده در ۳ سایت اعلام‌ نشده که به نظر می‌ رسد عمدتا قدیمی هستند و آژانس سال‌ هاست در حال بررسی آن‌ هاست، ارائه نکرده است. بر همین اساس مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نحو فزاینده ای در این باره که ایران درباره مسائل پادمانی باقیمانده با آژانس تعامل نکرده و پیشرفتی در جهات حل و فصل این مسائل ایجاد نشده، نگران است!

تکرار مسائل پادمانی توسط نماینده اتحادیه اروپا
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۲۳:۵۲

نماینده اتحادیه اروپا در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی، با اصرار بر مواضع غیرسازنده غرب در قبال برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، بر لزوم پیگیری قطعنامه ضد ایرانی خرداد ماه گذشته در خصوص مسائل ادعایی پادمانی تاکید کرد.

 اشتفن کلمنت سفیر اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز چهارشنبه با ایراد سخنانی در جلسه با موضوع توافقنامه پادمان با جمهوری اسلامی ایران، ادعاهای سیاسی پادمانی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته ای ایران را تکرار کرد و گفت: اتحادیه اروپا در سال‌های گذشته، نگرانی‌های جدی خود را از حضور ذرات اورانیوم با منشأ انسانی در سه مکان اعلام‌نشده در ایران ابراز کرده است.

وی افزود: اتحادیه اروپا در چندین نوبت از ایران خواسته است تا توضیحات لازم را مطابق با تعهدات مندرج در توافقنامه جامعه پادمان به آژانس ارائه کند. علی‌رغم فرصت‌های متعدد و درخواست‌های مکرر شورای حکام از ایران برای شفاف‌سازی در مورد مسائل باقی‌مانده پادمانی، از جمله قطعنامه‌های صادر شده در ژوئن ۲۰۲۰ و ژوئن ۲۰۲۲، ایران هنوز توضیحات فنی معتبری ارائه نکرده است.

این مقام اروپایی در ادامه اظهارات ادعایی خود افزود: مایه تاسف عمیق است که ایران از جلسه قبلی شورای حکام، با آژانس تعاملی نداشته و بنابراین، هیچ پیشرفتی در شفاف سازی موضوعات پادمانی باقیمانده حاصل نشده است.

وی ادامه داد: اتحادیه اروپا عمیقاً نگران است که مواد هسته‌ای در مکان‌های اعلام‌نشده در ایران وجود داشته و مکان فعلی این مواد هسته‌ای و/یا تجهیزات آلوده به مواد هسته‌ای، که ممکن است هنوز در ایران وجود داشته باشد، برای آژانس مشخص نیست.

کلمنت مدعی شد: اتحادیه اروپا با نگرانی متذکر می‌شود که آژانس نمی‌تواند صحت و کامل بودن اعلامیه‌های ایران را تحت موافقت‌نامه پادمان تأیید کند، مگر اینکه و تا زمانی که ایران توضیحات فنی معتبری برای حضور ذرات اورانیوم با منشأ انسانی در سه مکان اعلام‌نشده ارائه و آژانس را از وضعیت فعلی محل(های) مواد هسته ای و/یا تجهیزات آلوده مطلع کند.

این مقام اروپایی در ادامه سخنان غیر سازنده خود، به قطعنامه ضد ایرانی خرداد ماه گذشته شورای حکام اشاره کرد و افزود که مسائل پادمانی «تا زمانی که ایران شفاف سازی مورد انتظار را مطابق با تعهدات قانونی الزام آور ایران تحت توافقنامه جامع پادمان ارائه ندهد، تحت نظارت دقیق ما باقی خواهد ماند.»

بیانیه ضد ایرانی ۵۶ کشور در شورای حکام با حمایت آمریکا، سه کشور اروپایی 

سه کشور اروپایی عضو برجام و آمریکا امروز (چهارشنبه) در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بیانیه‌ مشترکی را علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران صادر کردند.

به گزارش ایرنا، این بیانیه که از سوی نماینده آلمان خوانده شد، ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم کرد. بیانیه یادشده به گفته لارنس نورمن، خبرنگار نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال از سوی ۵۶ کشور ـ که ۲۳ طرف آن عضو شورای حکام آژانس هستند ـ تایید شده است.

«لورا هویل‌گیت» سفیر آمریکا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در این باره مدعی شد که حدود «۵۰ کشور نگرانی خود را از عدم همکاری ایران با آژانس ابراز داشته و این مساله نشان می‌دهد که جامعه بین‌الملل همچنان از ایران می‌خواهد، برای انجام تعهدات قانونی خود بر اساس فوریت عمل کرده و با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شفاف‌سازی و حل و فصل همه موضوعات پادمان باقی‌مانده بدون تأخیر همکاری کند.»

وی ادعا کرد: «به رغم اعلام آمادگی آژانس برای تعامل با ایران، چنین تعاملی صورت نگرفته و گزارش مدیرکل آژانس به این نتیجه رسیده که مسائل پادمان باقی مانده است.»

این دیپلمات آمریکایی ضمن تکرار ادعاهای سیاسی درباره مسائل پادمانی گفت: «ایران باید صرفاً توضیحات فنی معتبری برای حضور ذرات کشف‌شده در سه مکان اعلام‌نشده ارائه و آژانس را در مورد مکان فعلی مواد هسته‌ای کشف‌شده و/یا تجهیزات آلوده مطلع کند. اگر اطلاعات و دسترسی ایران به اندازه کافی باشد تا مدیرکل گزارش دهد که موضوعات روشن و حل شده و در نتیجه دیگر باقی نمانده است، نیازی به ماندن مسائل پادمانی در دستور کار شورا نخواهد بود.»

بورل: مذاکرات هسته ای به بن بست رسیده است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد، مذاکرات رفع تحریم‌ها در یک وضعیت بن‌بست قرار دارد.

روز چهارشنبه، جوسپ بورل در گفت‌وگو با آژانس خبری فرانسه (AFP) با اشاره به شرایط سیاسی آمریکا و آنچه او «جهت گیری‌هایی» توصیف کرد که به جمع‌بندی منجر نمی‌شود، افزود: اکنون در یک نوع بن بست قرار داریم.

وی با بیان اینکه «نقش من به عنوان هماهنگ کننده در مذاکرات این است که سعی کنم مواضع طرف‌ها را به‌هم نزدیک کنم» افزود: در عرض چند ماه گذشته، ما در حال همگرایی بودیم و در هر مرحله، مواضع به هم نزدیک‌تر می‌شد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تبادل نظریات طرف‌ها در خصوص پیش‌نویس توافق وین اشاره و ادعا کرد: «متاسفانه پس از تابستان، آخرین پیشنهادها به هم نزدیک نشد و طرف‌ها در حال واگرایی هستند.»

امیرعبداللهیان: مواضع ایران در مذاکرات تغییری نکرده است

وزیر امور خارجه نوشت: در گفت‌وگو با وزیر خارجه عمان تاکید کردم ایران اراده کافی و حسن نیت لازم برای رسیدن به گام نهایی توافق خوب، قوی و پایدار را بارها از خود نشان داده و تغییری در مواضع ایران به وجود نیامده است.

حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه پس از گفت‌وگوی تلفنی با بدر ابوالسعیدی، همتای عمانی خود در اینستاگرام نوشت: در این گفت‌وگوی تلفنی در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌ها به آقای بدر البوسعیدی گفتم، ایران و باقی طرف‌های مذاکره طی چند ماه گذشته، تلاش زیادی برای رسیدن به نقطه توافق انجام داده‌اند. ایران همواره به روند گفت‌وگو و تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها پایبند بوده و تنها مانع پیش روی توافق در شرایط حاضر، نداشتن واقع بینی و اراده لازم از سوی آمریکاست.»

وزیر امور خارجه افزود: از سوی دیگر، در شرایطی که فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب توافق نمانده، شاهد تلاش برای صدور بیانیه غیرسازنده در نشست جاری آژانس بین المللی انرژی اتمی هستیم که هیچ سودی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: همان طور که همیشه تاکید کردم، ایران اراده کافی و حسن نیت لازم برای رسیدن به گام نهایی توافق خوب، قوی و پایدار را بارها از خود نشان داده و تغییری در مواضع ایران به وجود نیامده است.

امیرعبداللهیان درباره اظهارات بدر ابوالسعیدی هم نوشت: وزیر خارجه عمان هم با تاکید بر اهمیت رسیدن به توافق و بازگشت همه طرف ها به تعهدات، ضمن قدردانی از نقش سازنده تهران در روند مذاکرات، بر ضرورت تلاش جهت نتیجه گیری مثبت از ماه ها مذاکره، تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۶۷
ایران نباید در باره زیاده خواهی های کشورهای غربی کوتاه بیاید. کشورهای غربی با رسانه های صهیونیست جهانی شارلاتان بازی در آوردند عوض اینکه به تعهدات خودعمل کنند مانند لات های چاله میدان باج میخواهند. اینجا ایران باید مقتدرانه جلو آنها ایستادگی کند آنها اگر کوچکترین خطایی مرتکب شدند باید بلافاصله غنی سازی 90درصدبه بالا صورت بگیرد وبرد موشکها درحد قاره پیمابرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
استاد من از روزی که بدنیا اومدم خوا ی و بدبختی دیدم و کشیدن ودارم پنجاه ساله میشم هیچی هم ندیدم خدا و خوش میاد بمیرم و هیچی نبینم دلیلش چیه مقصرش کیه چرا همه کشورهای دنیا دارن مثل زندگی میکنن فقط ما تویه ایران درگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
پس بقیه عمرمون هم به فنا رفت فقط یک چیزی جواب جوونی ما زندگی ما و هیچی که ندیدیم رو کی میده ، دیدنیه اون دنیا باید خیلی جوابگوی اینهمه مردمی که هیچی ندیدن و زندگی نکردن رو باید بدن
ناشناس
| Canada |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دمت گرم برو با ۵۶ کشور بجنگ .موفق باشی کوتا هم نیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اخوی یه صلوات دیگه بفرستی بالای 100هم میتونیم بریما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
تازه فهمیدن پیشرفت های غرب برای خفت گیری کشورهای منتقد است. از سیستم بانکی بگیر تا حقوق بشر و صنعت خودرو سازی و دارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
الان عمله و نکره غرب که افتخار به پابوسی غرب داشتن، داد و هوار بدبختی و فقر و نداری را سر میدن و از اینکه آمریکا پیمان مورد تأیید بین المللی را پاره کرد هم هیچ حرفی نمی زنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
به نظرم به عنوان یک کشور در مجموعه دنیایه تابع مدیر باشیم و اهل کشور اولویت باشه وجلوی مشکلات داخل ک نیاوریم
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
البته که همین باید باشد که صد در صد بدونید هست در غیر این صورت نه آمریکا کشور ضعیفی هست نه ناتو جرات خطا ندارن و این سربلندی کشور است فقط اگر با همین قدرت با اختلاس و رانت خواری هم برخورد کنند ایرانی گلستان خواهیم داشت
عشق منی رئیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دولت انقلابی جهادی مومن متعهد ایت الله العظمی دکتر سید ابراهیم رئیسی سید مرحومین باید همین امروز با ۵۶ کشور قطع رابطه کنه
حتی خجالت میکشید درست توضیح بدین معنی سیاست مگافون چیه! منظور از سیاست مگافون عدم مخفی کاری و علنی کردن تختی های ایران از قانون در آژانس میباشد. روسیه توقع دارد اختلافات با ایران و قانون شکنی های ما را در پشت درهای بسته حل کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
تو خجالت بکش که شدی بوق آمریکایی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
تخطی درسته با سواد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
املاتو درست کن لعد بیا نظر بده
علی
| United States of America |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
امیر خان از کمپ برو بیرون یک کم فارسی یاد بگیر بعد بیا کامنت بذار. اولأ تختی نه تخطی. ثانیأ مگافونی حرف زدن یعنی داد و بیداد کردن با صدای بلند حرف زدن که در قامت مطبوعات مترادف میشه به اینکه حرف اسرائیل رو تمام مطبوعات اروپا و آمریکا به خورد مردهای دنیا دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
باشه . آمریکا خوب روسیه بد . خب که چی ؟ مثلا به نفع آمریکا یه سور به روسها زدی ؟! الان خوشحالی ؟ حال روسها رو گرفتی خوشحالی ؟ الان عمو سام دیگه باتو کاری نداره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اصل مطلب را ول کردید چسبیدید به تایپ اشتباه یک لغت
آقایان خسته نباشید با این مذاکرات. دوباره موفق شدید کل دنیا رو بر ضد ایران متحد کنید. مدت زمان زیادی نگذشته از وقتی که آمریکا حتی نتوانست انگلیس و فرانسه و آلمان را در شورای امنیت برای رای دادن بر ضد ایران وادار کند. یاد ظریف بزرگ بخیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
پسر جون بخاطر لج بازی با ترامپ این کارها را میکردن و گرنه در زمان ظریف در زمان خاتمی چندین بارتحریم شدید شدیم
ناشناس
| Iraq |
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
گور پدر آمریکا و اروپایی که حرف حساب نمی‌فهمند ، تو این مدت وقتی نفهمیدی بیخودی اطهار نظر نکن نابغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
ظریف رو با این آدم اصلا نمی شه مقایسه کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
در حال تر و خشک کردن مولود عجیب الخلقه جناب ظریف شما هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
زمان مصدق هم کل دنیا رو علیه ما بسیج کردند . واقعا نمی دونی داری غلط می زنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
هر چند ظریف هم ایرادات زیادی داشت ولی هنوز مونده تا اینها بفهمند که ظریف چه خدمتی بهشون کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
چه بهتر، بذار بزنن داغونمون کنن، مرگ یکبار و شیون یکبار، بخدا خسته شدیم از این زندگی نکبت
تا وقتی بمب اتمی خودمون رو نداشته باشیم اوضاع همینه برای ما و نسل های بعدی - قلدری و زور گویی قدرت های بزرگ -

فقط برای قدرت بازدارندگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
از تو قلدر تر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
مثلاً کره شمالی بمب اتم داره وضعش خوبه؟؟ !!
فلفل
| France |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اگر طرز تفکر بعضی از ماها اینست وای به حال و روز ملت ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
آدم از نظر بعضی هموطنان نمیدونه گریه کنه یا بخنده ،داشتن بمب اتم.!!!
داریوش فر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
واقعا این چنین نظراتی مایه ی شرمساریست،،
۱۹۵ کشور تو دنیا هستن...یعنی یک سوم دنیا علیه ما رای دادن...!!!!
پاسخ ها
ا.شهرضاj
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
زور می‌بره تازه حدودنصفه ازاین تعدادعضوان پی تی نیستند اما بااین‌همه مردم درتنگنا قراردارندوبایدباحفظ منافع ایران برگزینه های جدید وغیرمنطقی اصرارنکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
یک سوم دنیا نوچه غربن
ناشناس
| Iraq |
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
نوکر آمریکا و اروپا بودن یعنی همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
بغیر چند تا کشور که قدرت و پول دارن بقیه مترسک سر جالیزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
هر اتفاقی برای ایران بی افتد هیچ کشوری ناراحت نمیشه منظور کشورای مسلمانه حتی خوشحال هم می شوند و ما چقدر برای این کشورهای مسلمان هزینه کردیم به ما چه که در فلسطین و اسراعیل چه می گذرد وقتی خودمان تنهاییم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
برو فهرست کشورها رو ببین . نصفشون مایملک اموال ملکه مرحومه هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اخوی تمام 195 کشور که عضو شورای حکام آژانس انرژی اتمی نیستند.تعداد کشورهای عضو شورای حکام انرژی هسته ای 35 کشور است که 13 کشور عضو ثابت و 22 کشور متغییر هستند. البته من نمی دانم این عدد 56 مربوط به کدام شوراست
خلیل
| France |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دو سوم دیگر هم اصلا" نمیدانند ایران کجای گیتی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
آخه رای اتحادیه اروپا شامل 27 کشور با کل جمعیت حدود 466میلیون یعنی کحتر از یک چهارم فقط چین که همگی نوکر آمریکا هستند
چه ارزشی داره
خدایا خودت یه کا ری بکن
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
خدا برای کسانی‌ کاری میکنه که با جونشون از حقشون دفاع می‌کنن مثل مردم اکراین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
خدا چیکار کنه؟ وقتی یک اقلیت پنج درصدی مقدرات یک کشور هشتاد میلیونی رو بدست گرفتند و منافع ملی رو پایمال کردند، این مردم هستند که باید حقشون رو بخان
آن زمان ماسازنده سانتی فیوژنبودیم واکثراوارداتی بوده است ممکن است ذرات معلق یاالوده ازکشورخریداری شده بوده باشداین سوال پیچیده ای نیست بگویدایران همه راههایی که میتوانیدازآن واردوبرمافشاربیاوریدبسته است وتنهاایرادموجوددردستتان است فرداجواب این مسله بدهیم چه سوال دیگری خواهیدداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اسرائل غاصب هر دفعه یه بهونه ای درست می کنه باید از الان ثابت کرد که حرف هاش دروغه و ارزش جواب دادن نداره نباید به چیزی حسابش کرد.ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دوست عزیز
اگر جواب سوال آژانس اینقدر ساده بود، ایران تا حالا بصورت کتبی و رسمی اعلام می کرد.... خلاصه اینکه این اورانیوم های فلزی، عملا نقش دم خروس را بازی می کند و قسم خوردن و حاشا کردن، هیچ فایده ای ندارد
با اتمی شدن کشور اینها هم جوابشان را می گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دمت گرم چقدر مردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
نگاهی به روسیه و کره اتمی بینداز بعد حرف مفت بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
حالت خرابه رفیق،، برو فکری به حال خودت بکن
همه این نهادها زیر سیطره آمریکاست.اژانس واتحادیه اروپا باوجود داشتن چندین کلاهک هسته‌ای در زراعت خانه رژیم منحوس اسرائیل وبا توجه به نداشتن هیچ گونه نظارتی هیچ حرفی نمی‌زنند آنگاه با زره ای اورانیوم پیدا شده که معلوم نیست منشاء آن کجا هست نگران شدن .چقدر این نهادها بی اراده ولی وجدان هستن .کاملا زیر سیطره آمریکا ونوچه اش اسرائیل هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
زراعت خونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شرط استخدام داشتن حداقل سواد و بلدبودن فحشه
وخوندن کیهانه
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
با این ادبیات فارسی که داری قطعا یک پست و مقامی داری یا نون خور این سیستم هستی فکر کنم رقیب سخت ابراهیم رییسی باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
از این 56 تا کشور های اتحادیه اروپا شامل 27 کشور با کل جمعیت حدود 466میلیون یعنی حدود 16میلیون به طور متوسط هستند و از نوکران آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
حاج ابراهیم پروفسور! باز که حرف بی منطق زدی. اسراییل عضو ان پی تی نیست ولی ایران ادعا دارد که پروتکل مزبور را پذیرفته است و لذا باید جوابگوی آژانس در خصوص فعالیت های هسته ای خودش باشد
اقای‌ باقری‌ هی با توپ بازی کرد‌ و هی انداخت‌ تو حیاط‌ امریکا‌ تا بالاخره‌ آمریکای جنایتکار‌ عصبانی شد‌ و از کوره دررفت و کلا توپ را پاره کرد‌ !



باقری‌ و رئیسی‌ و عبداللهیان‌ از مخالفان فرجام بودند‌ حتی همین ابراهیم رئیسی‌ !
چطور ازشون انتظار دارید‌ فرجام را احیاء‌ کنند‌ ؟!
بیشتر‌ خفه اش می کنند تا‌ احیاء‌ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
با فرجام یک طرفه آمریکاییها مخالفند بفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
خواب تشریف دار ید؟! ترامپ قبلا توپ را پار ه کرده و حالاهم نمی خوان بدوزن و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
غیرتم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
کدوم برجام . همونی که زمان روحانی پاره شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
ترسیدی؟
این آژانس و شخص خبیث گروسی جیره خور اسرائیل هستند.وهمه این مطالب در حقیقت اهرم فشار غرب برای به زانو درآوردن ایران ودر نهایت تجزیه و نابودی استقلال و تمامیت ارضی ما هست.در دنیای فعلی قانون جنگل حکم فرماست.ضعیف باشی این ابر نکبتهای جهانی تکه تکه ات میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
مرگ بر توده ای
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
همه جهان جيره خور اسراييل هستند
فقط ماييم كه براش خط و نشان ميكشيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
کل دنیا بدن ولی ما خوبیم
برنامه هسته ایمون هم شش ماه یه بار یه محل جدید ازش کشف میشه ولی خیلی شفاف هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
ناشناس 7:40 . نظرت کاملا گواهی میدهد که خارج نشینی و الا در داخل ایران مردم برای اعتراض به وضع موجود ، این طور مطلب نمی نویسند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
آفرین بر شما ، یک کارتن ساندیس با پست سفارشی به درب منزل شما ارسال خواهد شد
من نمیدونم این چه برنامه هسته ای هست نه بمب اتم داره نه برق و نه در معیشت مردم تحولی ایجاد کرده فقط و فقط تحریم ها و هزینه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
یک میلیون نفر دارو سرطانی شماها نمی بینید و دانش که هر روز داره توسعه پیدا میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دقیقا سوال همه مردم ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
وقتی طرف مقابلت یک قدرت زورگو و بی منطق باشه این مسائل پیش می یاد
در مقابل چنین قدرت قلدر بمب هسته ای که سهل است باید شدیتر تر از بمب هسته جلوی چشمش ظاهر کنی تا حساب ببرد و قلدوری بیجا نکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
نه؛ داشته؛ تو معیشت مردم تاثیر داشته
ناشناس
| Iraq |
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دلیلش اینه که نمی خواهی بفهمی ، کمتر بی بی سی ملکه نگاه کنی یواش یواش میفهمی
حزب الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
ازاربابت بپرس که از الکی چراچیزی روکه استفاده ای برامانداره تحریم میکنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اشتیاهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
از امریکا بپرسید که به خاطرش ما را به بدترین شکل تحریم کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
حق با شماست . باید یکطرفه بشه . یا اینور یا اونور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اگه هنوز متوجه نشدی به نظرم دیگه بیشتر به خودت فشار نیار برات خوب نیست.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
برای ما آب نداره برای روسیه که نون داره این پروژه هسته ای از اول تامین منافع روسیه بود و هنوز هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
برنامه هسته ای و سیاست منطقه ای و سلاحهای قابل تاثیر و ... همه اینها یکی یکی باید اضافه بشوند نه کم.
والله بخدا اینا دیگه از بس حرف این رژیم کثیف اسراییل براشون ملاکه واقعا کسی نیست به اینا بگه چرا رژیم بی دین مذهب و شارلاتان اسراییل اون همه کلاهک اتمی در اختیارشه و هیچ کشوری نمیتونه بگه چرا جز هیچ کدوم از این آژانسهای مسخره نیست واقعا این اعراب نمببینن چقدر کلاهک دراختیار این رژیم کودک کشه پس ما هم به امید خدا به پشتوانه جوانان باغیرت وباسوادم باید اگه زیاد خواهی میکنن باید بریم برا۹۰ درصد و هیچ غلطی نمیتونن بکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
هالو جان
خب ایران هم رک وپوست کنده بگه که میخاد مثل اسراییل بمب اتم داشته باشه
پس چرا حاشا میکنه و این موش و گربه بازی رو در میاره؟
سلام. باید سریعاً بمب اتم را بسازیم و جشنی بزرگ براش ترتیب بدیم تا این کشورهای در پیت دهنشون رو ببندن و سر تعظیم جلوی کشور ما پایین بیاورند.
عده ایی ساده میگویند مل بمب اتم داشته باشیم تبر قدرت میشویم. خوب ما ساختیم یک سال بد کل کشورهای عرب هم تولید می‌کنند ۷م مول دارند ۶م روابط خوب . یعنی کشورهای عربی هم قدرتمند تر میشوند .اگر واقعا چیری نیست صادقانه بگدید بررسی کنند تمام شود. چندسال هست صدها میلیارد خسارت به کشور وارد شده .تا کی ادامه باید میدا کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
نترس عرب ها از طریق پاکستان دارند دوما مگه غربی ها اجازه میدهند بسازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
جناب حسینی، حرف حساب جواب نداره. درود بر شما
آقا یون سرداران نامآوران. یه کاری کنید. امریکا تا اونجا که بتونه کوتاه نمیاد...بسه دیگه گولش نخرید..به هربهانه ای مثل عقاب روسرمونه...تکلیفش مثل اقای کیم جونگ اون کنید...
صدها ميليارد دلار زيان ، صدها ميليارد دلار فرصت هاي از دست رفته ، فقط و فقط به خاطر لجاجت و سوء مديريت در كشوري كه مردمش زير فشارها كمر خم كرده اند و مسيولين بيدردش دايما شعار ميدهند و پشت تريبون رجز خواني ميكنند
اگر بمب اتم بسازیم غرب به سرعت اعرابو اول به موشکهای بالستیک مجهز میکنه بعدم در خاکشون پایگاه اتمی میزنه اونوقت ما دیگه قدرت اول منطقه در موشکو پهباد نخواهیم بود ،انشاالله تا آذر ماه آینده توافق میشه فقط قبلش اینجا یه تغییراتی باید انجام بشه
چطوری پروند اتمی کره جنوبی با 77 درصد غنی سازی امریکا مثل اب خوردن بست بعد زمانی که شب روز از ما دارن بازرسی میکنن بازهم مشکل دارن اونم بخاطر اتحامات کشور معلوم حالی مثل اسرائیل که میتونه خودش این بحث و مواد اورده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
بخاطر اینکه کره جنوبی ریگی در کفشش نداشت و غنی سازی 60% را برای مصارف صلح آمیز تولید نمیکرد تا مسخره دنیا بشود
حد اقل ۵۰ تا کامنت در مورد عدم توافق در برجام در تابناک عزیز نوشتم و ارسال کردم در شرایطی که دیپلماسی کشور و مکومت و دولت هم ذوق زده بودن عرض کردم برجام بی برجام با کلید واژه میگین نه وایسا تماشا کن!!
ملت تحت ستم ایران ، در طرف های در گیر برجام تنها کشوری که نیاز به امضا داره ماییم تمام برنامه های کشور بر اساس توافق برنامه ریزی شده اگه نشه که نمیشه همه چی بهم می ریزه بابا اینو اونا فهمیدن چطور بگم فهمیدن توافق نمیکنن با شما
خبر های خوب غیر برجامی در راه هست !!!
همکاری ایران با آژانس فقط از مسیر برجام می گذزد
آژانس و غرب هر وقت موفق شد تحریم های ایران را بردارد ایران باید به همکاری با اژانس بازگشت کند
مگر کشور جعلی اسرائیل که تحت نظر آژانس نیست چه تفاوتی با اعضای npt دارد که هیچ سخنی درباره محدودیت های هسته ای او بیان نمی شود و تازه میانجی هسته ای ایران و آمریکا به نفع آمریکا هم می شود
کسی که خربزه می خورد باید پای لرزش هم بنشیند
برجام در حال تبدیل به نخ پوسیده شدن است و بهتر است غرب تا این نخ پاره نشده است از آن استفاده کند و به اصطلاح خودش ایران هسته ای را مهار کند که آینده به نفع او نیست
خداوند متعال همانطور که تحریم های شعب ابی طالب را بوسیله موریانه ها در هم شکست و هیچ کس آنرا باور نمی کرد براحتی قادر است تحریم های یک کشور به اصطلاح ابرقدرت را از روش های باور نکردنی درهم شکند و لذا نباید نه نگران و نه از آنها ترسید و باید به قدرت خدا تکیه کرد که وعده خدا یقینا تحقق یافتنی است وعده ای که در آن می فرماید خدا مدافع کسانی است که ایمان آورده و عمل صالح انجام می دهند
یکی از نشانه های یاری خدا در همان زمانی است که همه امید خود را از دست داده و نا امید شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
نگران نباشید چون دارو هنوز خیلی گران نشده است، پس بهتر است زودتر به داروخانه مراجعه فرمایید
شاید آمریکا هدفش از گرفتن رای بر علیه ایران بردن موضوع به شورای امنیت است که بهر حال باید عاقلانه برخورد کرد و گاهی اوقات سکوت کارسازتر است
آخه یک نفر نیست که به این سیاست مداران کثیف آمریکایی بگه که سرتون تو آخور خودتون باشه و به مملکت خودتان برسید چکار به کار ایران دارید
حداقل خودتان از این بمب های هسته خودتان دست بکشید بعد بیایید دنبال بقیه کشورها

ما اگر می خواستیم بمب هسته ای بسازیم از شما چلغوزهایی آمریکایی که ترس و واهمه نداریم و می ساختیم و از شما هم اجازه نمی گرفتیم تازه اگر هم بسازیم شدیم مثل اوایل شما که شروع به ساخت بمب هسته ای کرده اید و هنوز هم حاضر نیستید از آن دست بکشید
ما سفارت شما را در ایران زمانی که همه از جیکت می ترسیدند گرفتیم و سفیرهاتون را تا دو سال گروگان گرفتیم و هیچ غلطی نتونستید بکنید ما پایگاه های نظامی خودتون رو جلوی چشم جهان که از شما واهمه دارند درهم کوبیدیم و جرات نمی کنید نگاه چبپ در خلیج فارس به ما کنید
اگر اراده کنیم تمام ناوهای شما و پایگاه های شما را در خلیج فارس نابود و اون کشور جعلی اسرائیل که درست کرده اید را یک شبه نابود می کنیم
منتهی خویشتنداری و حسن همجواری و دستور اسلام که ما را از شروع کنندگی جنگ باز داشته مانع از این کار است

شما بقدری بدبخت هستید که تا توانستید مقابل ایران رسانه ساختید و هزینه های بسیار برای بدنام کردن ایران و فعالیت های تروریستی و جاسوسی کردید که ایران را نابود کنید اما تمام هزینه های شما به فنا رفت و باز هم نفهمیدید که نمی توانید در مقابل اراده خدا ایستادگی کنید
بخاطر همین هم هرچقدر هزینه می کنید خودتان را خسته تر و برای خود و مردمتان بدهی های بیشتر انباشت می کنید و متوجه نیستید که انباشت بدهی های شما مثل افزایش باری است که بر سقف بام های شما است و امروز در آسایش اما با سنگین تر شدن آن خانه بر سرتان فرو خواهد ریخت و نابودتان خواهد کرد
بترسید از تمام شدن مهلتی که خدا برای شما قرار داده و دست از کشوری بردارید که اکثر قریب به اتفاق آن ها و به یک معنا تمام مردم آن خدا دوست و عاشق خدا و خیرخواه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
، امیر کبیر و مصدق از من و شما شیواتر سخن می گفتند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
کجای اسلام حمله راتحریم کرده؟ پس مکه چطوری فتح شد دانشمند؟
کشور. دوست ما عمان
آقا ببخشید این شخصی که می خواست سفره مردم رو بزرگتر کنه و حامی مردم بود و قرار بود همه چیز رو گل و بلبل کنه هنوز نیومده ، فقط خواهشن بگین سفره مردم کلا جمع شد دیگه سفره ای نمونده خدا به فریاد ما مردم مظلوم و بی کس ایران برسه اینطوری که معلومه تا همگی مون یکی یکی به غنا نریم دست بردار نیستند آخرش هم میگن طوری نیست مردن که مردن هر کاری هزینه ای داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اومده و رفته اسمشم حسن بود دلار رو ده برابر کرد و تحویل جنابعالی داد . هشت سال فقط ساخت مسکن رو متوقف کرد که حالا شدیم بیچاره از بابت اجاره ها .
ایران باید بلافاصله از NPT خارج شود که با وجود رهبری و مسئولین فعلی بعید به نظر می رسد
ول کن بابا از فردا هر نفر چند تا نان باید بخریم ۲ عدد میشه لطفا من گرسنه ام
یاد ظریف بخیر با این دولت می رویم به ته جهنم در این دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
ظریف دلار ۳ هزار ر کرد ۳۰ هزاری
لطفا اسامی این56کشور را هم منتشر کرده تا مبادا اسمی از لیست عریض و طویل شعار مرگ بر این و آن و این کشور و آن کشور،از قلم نیفتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اگر همه دنیا در مقابل ما باشند ما هرگز دست از آرمان مان که استقلال آزادی جمهوری اسلامی است برنمیداریم.
با هسته ای شدنمان دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند.ایران عزیز هسته ای شدنت مبارک
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
می خواستم در جواب چیزی بنویسم بعد دیدم چنین طرز فکری نیاز به پاسخگویی ندارد و توهین به خودم محسوب می شه خوش باش
اصلا مثل کره شمالی برا هسته ای نمی خواهیم مذاکره کنیم .تمام تمام.
بهترین خبر توقف مذاکرات است
تا رسیدن به غنی سازی حداکثری یک یا حسین دیگر
بعدش بیان تهران التماس کنن که ....
درودبردولت ومجلس وتیم مذاکره کننده انقلابی،مرگ بربانیان وضع موجودوبرجام ذلت بارخسارت محض
شما اگه ریگی تو کفشتون نیست دلایل منطقی خودتون رو ارائه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دلایل منطقی در قانون جنگل جواب نمیده چرا نمیفهمی.
باسلام از زمان شاه صحبت از اتمی کردن ایران بوده اما الان فقط حرفش هست این انرژی هسته ای تا حالا نه برق ایران اثر داشته ونه روی دارو ونه برای کشاورزی ما اثر مطلوبی کسی ندیده ونه روی زندگی معیشتی ما ملت فقط چیزی که عاید مان شده کل دنیا باهامون دشمن شدند تمام مردم دنیا دارند مثل آدم خوب خوش زندگی میکنند بدونه هیچ دغه دغه ای فقط ملت ایران این وسط تافته جدا بافته ایم هروز این کشور را اون کشور را برای ما مزاحمت ایجاد می‌کنند مسؤلان که همه دارند در ناز و نعمت قوت ورمیشوند اینجا ملت هست که گرانی وفشار زندگی داره گلوشو فشار میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اگه ما هیچ فعالیت هسته ای هم نداشته باشیم باز هم تحریمیم چرا نمیفهمی؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
این پروژه هسته ای از اول برای تامین منافع روسیه طراحی و اجرا شد
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
چرا تحریم هستیم؟ چکار می کنیم تحریم می شویم؟ چرا از یکصد و نود و اندی کشور در دنیا صرفا چند کشور که تعداشون کمتر از انگشتان یک دست هستند تحریم هستند؟ مشکل از مردم است یا دولتمداران؟ چرا اگر تحریم ها هیچ نقشی ندارند و ایران بهشت برین و بالاترین رفاه را دارد و کارگرانش روزی چند پرس کباب با برنج ایرانی می توانند بخورند پس چرا بنا به گفته آقایان در حدود 4000 آقازاده که مسلماً از فرزندان کارمن، کارگر رفاه بیشتری دارند در اروپا ، آمریکای شمالی و استرالیا به سر می برند؟
نمی‌دونم چرا ولی حالم از این گروسی بهم می خوره.
یا رفع تحریم یا بمب اتم! غیر از این ظلم به خودمونه اعلام کنید به این مفسدان غربی که اگر تحریم ها برداشته نشه قطعا بمب اتم خواهیم ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
دوست عزیز بمب اتم لازمه ولی در کنارش خنثی کردن تحریم لازمتره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
تو چکاره مملکت هستی که گنده تر از دهنت حرف میزنی؟
داشتن سلاح اتمی هیچ کشوری را مصون نخواهد کرد چون اگر اینطور بود روسیه موفق شده بود اکراین را ببلعد . اگر واقعا ۵۶ کشور نسبت به ایران بد بین هستند باید زیرکانه و با شفافیت عمل کرد تا مشکلی پیش نیاید البته رفع تحریم ها و شفافیت گام به گام عالی است که به نظر می رسید در حال شکل گیری است و بعضی از کشورها برای منافع خودشون اون رو بهم ریختند . باید خوب و به موقع تدبیر کرد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد .سفر آقای رئیسی به سازمان ملل هم ممکن است کارساز باشد .تاکید می کنم ممکن است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
روسیه اگه اتم نداشت به جای اینکه غربی ها دفاع کنن الان خاک روسیه به توبره بسته میشد و روسی ها مجبور بودن دفاع کنن
چرا در مورد برنامه هسته ای از مردم نظرخواهی نمیشه ۸۶ میلیون جمعیت نمیتونن بد و خوب رو تشخیص بدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
نظرات را با رای دادن به شخص موردنظر اعلام میکنن.
روسیه کثیف اجازه امضای برجام را نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
برجام قبلا توسط تیم روحانی امضا شده خوابی؟ دعوا سر تضمین اجراست.
آژانس انرژی هسته ای بشدت تحت سلطه اسقاطیل وآزانس صهیونیستهاست،وهرچه اونهادیکته میکننداونهاهم اجرا.آمریکاهم که پدرخوانده رژیم صهیون است، تاالان چندباره پرونده رفته شورای حکام ولی به لطف خداغلطی نمیتوانندبکنند، اینهامثل ترسیده اندازموشکها، میخواهندباحلیه دوباره برگردندخلیج فارس ولی کورخوانده اند، درکل بهترین جواب پادمانی اینه غنی سازی برسه به بالا ی90درصدوبُردموشکهابشه قاره پیماوموضوع برای همیشه تثبیت بشه.البته اینکاراینهابرای اینه که بتواننداصلاحطلبهای خائن رابقدرت برگردونندولی کورخوانده ملت ایران درانتخاب فرا رو تفاله های باقی مانده درمجلس ودولت راپاکسازی وامیدآمریکائیهارابرای همیشه ناامیدخواهندکرد، این بازی آژانسرحسب خواسته صهیونه که سربازانش رابرگردونه
کشورهایی مانند کره شمالی و پاکستان بمب اتمی دارند الان کجای دنیا ی اقتصادند ، سطح رفاه مردمشان از لحاظ اقتصادی وپزشکی چندم دنیا می باشند . برادر بمب اتمی که خود به خود قدرت نمی آورد . قدرت یک کشور سر سفره مردمش معلوم می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
آمریکا هم بمب اتم داره . چرا اونو مثال نمی زنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
قدرت یک کشور در توانایی نه گفتن به دیگر کشورها معلوم میشه.
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
قدرت یک کشور به نه گفتن نیست قدرت یک کشور در نظر گرفتن صرفا و تنها منافع ملتش هست کشوری که این امر در آن تحقق پیدا نکند دیر یا زود باید در متون تاریخی نامش را جویا بشیم
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
نمی فهمی یا خودت رو زدی به اون راه؟ بمب اتمی که امریکا داره ابداع خودشونه ماله 60 70 سال پیشه تو اصلا هیچ کشوری توی دنیا رو نمی تونی با امریکا مقایسه کنی
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
۰۹:۳۶
تو با همین تکنولوژی آمریکا که قدرت اول تولید دانش در دنیاست داری نظر می نویسی درآمد سرانه آمریکا را با ایران مقایسه کن بعد حرف پوچ بزن
هیچ وقت دیگه،هیچ وقت،هیچ وقت،هیچ وقت...دیگه توافقی در کار نیست از بابت مسائلی بسیار زیادی توافق نخواهد شد خاطرتون جمع باشد،گوره پدره برجام و توافق که مردم رو سالهاست به سخره گرفتند همش چوب رای چرخ هم میندازن...یک چیزی را رو راست میگویم و امیدوارم متوجه باشند کسانی که در راس مذاکره هستند.اگر تا حالا نمیدانستید ولی حال بدانید،ابر قدرت دنیا خییییچ وقت نمیاد التماس دشمنش را بکنید تا همینجا هم اگر امتیاز دادند به خاطر اینکه میخواهند این قاعله فیصله پیدا کند و بعد از توافق میتوان کم کم از آمریکا و اروپا و آژانس درخواست‌های بیشتری کرد راهش همین هست طرف مقابل هم میخواد بداند که آیا ایران راستی آزمایی انجام میدهد که خب به حق است..توافق مثل یک جنگ ویرانگریست یا توافق میشود یا اگر نشود مردم به فناه میروند .فقط متاسفم
حالا وقتشه اقا زاده های که برای کسب دانش به امریکا و اروپا رفته بودند سریع از دانش اموخته استفاده کنند و به این کشورها ضربه بزنند و ما هم دعاشون می کنیم
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
مخصوصا کسانی که در تولید فیلتر شکن هستند
فقط دکتر احمدی نژاد...
ایران میخواهد مذاکرات کش پیدا کند که بایدن از ان منتفع نشود ودر انتخابات امریکا همنقش بازی کند وروسیه را هم به رزمستان نفت برساند
این اولیانوف هم شده دو بهم زن-از اونطرف میگه مراکز جدید بازرسی بشه از طرف دیگه میگه چرا تفاهم نمیشه! سرویس کردند
لطفا اسامی این کشورها را اعلام فرمایید.
لطفا اسامی این کشورها را اعلام فرمایید.
مذاکرات به سبک جلیلی
تا جایی که به ملت و حکومت ما لطمه نخورد با حکام اتمی جهان محالفت کردیم، حال که تحریم های آمریکا که تعریف شده از ام پی تی می باشد توانسته ما را از لحاظ معیشت در تنگنا قرار دهد چه لزومی به عدم همکاری با آژانس اتمی در این زمینه وجود دارد، با موقعیتی که بوجود آمده کشور ما می تواند با توسعه میادین نفت و گاز به تامین نیاز سوخت اروپا و کشورهای همسایه بپردازد و در مورد غنی سازی اورانیوم نیز با آژانس اتمی کمال همکاری را بنماید، در غیر اینصورت اروپا شروع به افزایش تولید برق از طریق راکتورهای هسته‌ای خواهد کرد و این فرسط نیز از دست ما خواهد رفت. تعامل با جهان باید در اولویت قرار داشته باشد.
ایران باید از عضویت سازمان انرژی اتمی خارج و همه کارشناسان و ناظران و دوربین ها را جمع کنه و بیرون بریزد . بمب اتم بشازد و اروپا را تهدید کند و حق وتو بگیرد .
واقعا باعث تاسف است یعنی این 56کشورنمیدانندکه برای احیاء برجام بایدامریکای قانونشکن ویاغی واروپا بدعهدمتحدفاسدامریکای جنایتکاربایدتعهداتشان راانجام دهندوبه قوانین احترام بگذارندتااین مسایل که باعث مثلا نگرانی انهاشده برطرف شودواقعا... این رفتارامریکای قانونشکن ویاغی ومتحدان قانونگریزش برای اینکه تعهداتشان راانجام ندهندوبه قانون احترام بگذارندایران راتحت فشاربگذارند که یکطرفه تعهدات مربوط به برجام راانجام دهد پس بهتراست امریکای یاغی وقانونشکن ومتحدان قانونشکنش برگردندبه تعهداتشان وبرای ایجاداعتمادکه دگراین رفتارقانونشکنی آنهاتکرارنمیشودتضمینهای لازم رابدهندواین رفتارنشانه ناتوانی این قانون شکن رامیرساند.
اگه همه تاسیسات هسته ای نابود کنیم باز هم امریکا دست بردار نیست فقط باید جلوشون وایساد امریکا و اسراییل دست بردار نیستن تو امریکا حرف حرف اسراییله اگه فشگ های تفنگامون هم بگیرن میگن کمربندهاتون در بیارین اون هم سلاح خطرناکی هستش در مقابل ظلم کوتاه بیایی باختی
این مسئولان خیلی تلاش میکنن، فقط نمیدونم چرا نهايتا همه چیز بنفع آمریکا واسرائیل و به ضرر مردم ایران تموم می‌شه
تبریک به جناب جلیلی و حسن عباسی و حاج حسین کیهانی و دوستان
در 75 سال عمری که از خدا گرفتم جنگی را به خاطر ندارم که مسبب آن انگلیس و پس از آن بازوی راستش آمریکا نباشد. وقتی بوش سر کار اومد گفت هدف ما نابودی ایران است ولی ایران موقعیت جغرافیایی خاص و کوهستانی دارد. ازون به بعد هر کاری کردند برای حمله به ایران بود. جنگ سوریه هدفش اصلا سوریه نبود. عمدا افغانستان را دست طالبان دادند و تمام سلاح های پیشرفته را در اختیارش گذاشتند. عراق را تصرف کردند . الان بین ارمنستان و آذربایجان جنگ راه انداختند تا مرز ایران را دچار تنش و ناامنی کنند. اگر روزی آمریکا مثل عراق و افغانستان به ایران حمله کند خون تک تک کشته شده بر گردن کشته مردگان آمریکاست که از روی نادانی و عدم داشتن سواد تاریخی دنبال بی بی سی و سی ان ان راه افتاده اند و آب به اسیاب دشمن می ریزند. ضمنا دشمنی امریکا با ایران هیچ ربطی به حکومت نداشته و ندارد هر کسی رأس کار باشد آمریکا با مردم و سرزمین ما دشمن است چون ایران به دلیل موقعیت طلایی جغرافیایی و منابعد خدادادی پتانسیل تبدیل شدن به یک ابرقدرت را دارد و آمریکا خاورمیانه را ضعیف و متشنج و توسری خور می خواهد.
تا روسیه هست توافق امکان نداره . بزرگترین مانع روسیه و نماینده اش اولیانف هست نه چیز دیگر .
از اولشم معلوم بود نتیجه چیه اروپا و آمریکا فکر کرده بودن دوباره با حسن طرفن و دوباره قدم دو نفره میزنن و عکس یادگاری میگیرن زهی خیال باطل
نمی شه 56 کشور اشتباه بکنند و فقط ما درست بگیم
الان روسیه و اولیانوف دارند با دمشان گردو میشکنند چون به هدفشان رسیده اند . روسیه هرگز نخواهد گذاشت مذاکرات به نتیجه برسد ، هرگز !!
اگر برجام امضاء شد یکسال زمان می‌برد که اجرا شود بعد دولت بعدی مجدداً آن را پاره کند چه اتفاقی می‌افتد با تشکر از همه عزیزان
یک نفر مامور هست که در این کامنت ها به همه با القابی مثل بوق امریکایی،اردوگاه و .... و توهین ضمنی که همه نمی‌فهمن و ایشون ته سیاست هست سعی در خفه کردن همین روزنه ی ناچیز داره،،،، خسته نباشی دلاور.ساعت کار تمومه ،بسلامت
بازنده فقط وفقط مردم ایرانندچون نه مسئولان ایرانی فشارهای اقتصادی ومعیشتی ناشی از تحریم راحتی لمس می کنندنه آمریکایها ازتحریم ایران ضرری متحمل می شوند
حالا فرض کنیم بمب اتم ساختیم. خب بعد چه چیزی در کشورمون تغییر میکنه؟
اگر واقعا قصد مذاکره دارید که غنی سازی و موشک بازی را کنار بگذارید و با دنیا تعامل کنید و اگر هم دنبال جنگ و نبرد و عشق شهادتید که بسم الله !
پدر ملت‌ درامد‌ بخاطر‌ انرژی هسته ای‌ !
یکعده‌ میخوان‌ مملکت در حالت‌ نه جنگ و نه صلح‌ باشه‌ هسته‌ ای‌ بهانه‌ است‌ !
وجود تحریم های آمربکا در ایران به نفع خیلی ها می شده که می توانند تحریم ها دور بزنند و هیچ اثری از پول های که در میارن نمیشه مردم می مانند و خودشون
اوضاع و احوال اقتصادی کشور که به بن بست رسیده است
اما شما دلتان را به حرف های چین و روسیه دلخوش کنید!!!!!
چرا دائم می نویسید "رو"؟ کلمه درست "را" است. شما را به خدا اصالت زبان فارسی را حفظ کنید.
ننویسید "رو"، بنویسید "را".
والا 56 کشور، عدد کمی نیست ها .
مرگ براسرائیل جنایتکار رژیم غاصب کودک کش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها