رشد سهام عدالت پس از مدت ها ریزش

رزش سهام عدالت نیز امروز با رشد شاخص پس از مدت‌ها با افزایش مواجه بود و سهامداران این سبد رشد ۰.۳ درصدی را در پرتفوی خود شاهد بودند.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 13 September 2022

به گزارش بورس تابناک، پس از آنکه از ابتدای هفته، بورس روند نزولی داشت و شاخص کل حمایت خود را از دست داد، امروز سه شنبه ۲۲ شهریور شاهد برگشت نسبی رنگ سبز به تابلوی معاملات بودیم. شاخص کل در انتها با افزایش حدود ۴ هزار و ۱۵۶ واحدی همراه شد و تا کانال یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۲۶ واحدی افزایش یافت. شاخص هم وزن هم با افزایش حدود ۲ هزار و ۷۷۴ واحدی همراه شد و تا ارتفاع ۴۰۵ هزار و ۲۵۷ واحدی صعود کرد.
فولاد، خودرو، خساپا، فملی، حکشتی و شتران بیش‌ترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و تنها نماد فارس با ۶۵۰ واحد منفی از رشد بیشتر شاخص جلوگیری کرد.
ارزش سهام عدالت نیز امروز با رشد شاخص پس از مدت‌ها با افزایش مواجه بود و سهامداران این سبد رشد درصدی را در پرتفوی خود شاهد بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۶۸۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۳ هزار و ۹۴۰ تومان معادل ۰.۳ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون ۹۷۴ هزار و ۸ تومان رسیده است.منبع: نبض بورس

رشد سهام عدالت پس از مدت ها ریزش
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار