اتهام «ترک فعل» نماینده مجلس به احمدی نژاد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 11 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از منیبان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، درباره برخی اظهارات مبنی بر اینکه پتروشیمی بهبهان منجر به از بین رفتن تالاب شادگان شده است گفت: بنده در این رابطه اطلاعاتی ندارم چراکه نماینده این منطقه نیستم اما به صورت کلی می توانم بگویم که متاسفانه توسعه صنایع مشخصا بخش معادن معمولا در تعارض با حفظ محیط‌ زیست است و عملا سازوکاری که هنگام بهره‌برداری به کار گرفته شود به محیط زیست آسیب وارد می‌کند.

او افزود: به عبارت دیگر برای بهره‌برداری از معادن از روشی کم‌ خطر برای محیط زیست استفاده نمی‌شود. نکته دیگر این است که صاحبان معادن بعد از پایان بهره‌برداری تلاشی در راستای جبران آسیب وارد شده بر نمی‌کنند. در نتیجه پتروشیمی بهبهان هم اگر مراقبت‌های لازم و تدابیر علمی به کار نبرد حتما به تالاب شادگان آسیب وارد خواهد کرد.

سرمدی در واکنش به اینکه کم‌ آبی در همدان محصول چه اتفاقی است، تصریح کرد: امسال میزان بارندگی در همدان تقریبا حدود ۴۰ درصد کمتر از میانگین سال‌های قبل است و طبیعتا خود استان همدان و هم چنین شهرستان‎های تابع آن و مخصوصا اسدآباد دچار تنش آبی و بحران آب هستند.

صدا و سیما برای درگیری دو نفر داخل اتوبوس ،گزارش ها می رود اما بی آبی شهرکرد و همدان را نمی بیند / در همدان آبمعدنی ۳۵ و نوشابه ۵۵ هزارتومان شده

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار بود بحث کمبود آب همدان از طریق سدتالاب تامین شود کما اینکه این مورد یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است اما این پروسه حدود ۱۴ سال است که بسیار کند پیش رفته و ترک فعل صورت گرفته است. طبیعتا این کار عقب مانده منجر به گرفتاری مردم شده و آنها اذیت می‌شوند البته دولت و کشور بسیج شده‌اند تا بتوانند در کم‌ترین زمان رفع مشکل کنند. بنده معتقد هستم که بحث آب برنامه‌ای دراز مدت است و به مدیریت یک ساله اخیر در استان همدان مربوط نیست چرا که باید از ۱۴ سال قبل این کار را آغاز می‌کردند.

سرمدی در پاسخ به اینکه ترک فعل صورت گرفته در حوزه آب‌رسانی به همدان زمان احمدی نژاد شروع شده است، یادآور شد: بله ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت. بنابراین ترک فعل، سوءمدیریت و معطل ماندن کار مربوط به به گذشتگان است و مدیریت فعلی که تنها یک سال است مشغول به کار شده در کنار مشکلاتی که دارد متهم گرفتاری‌های اخیر نیستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی