بازدید 48134
با صد و نود و نهمین روز حمله روسیه به اوکراین/ در حال به روزرسانی

پیشروی برق آسای نیروهای اوکراین و پیروزی چشمگیر در خارکیف/ تخلیه مردم اوکراین از چند منطقه در خارکیف/استقرار سلاح های مرگبار آمریکا در اوکراین/ دبیر کل ناتو: جنگ اوکراین وارد مرحله حساسی شده است 

صد و نود و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 10 September 2022

پیشروی برق آسای نیروهای اوکراین و پیروزی چشمگیر در خارکیف/ تخلیه مردم اوکراین از چند منطقه در خارکیف/استقرار سلاح های مرگبار آمریکا در اوکراین/ دبیر کل ناتو: جنگ اوکراین وارد مرحله حساسی شده است 

بین الملل تابناک: صد و نود و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

گفتگوی تلفنی مکرون و زلنسکی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۷

روسای جمهوری فرانسه و اوکراین شنبه شب در مورد آخرین وضعیت نیروگاه هسته ای زاپوریژیا گفت و گو کردند.

به گزارش اسپوتنیک، کاخ الیزه با توجه به گفت و گوی صورت گرفته میان امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی اعلام کرد: طرفین وضعیت نیروگاه زاپوریژیا که بسیار نگران کننده است را مورد بررسی قرار دادند.

زلنسکی همچنین به مکرون در مورد وضعیت میدانی و نیازهای کشورش که فرانسه می‌تواند به آن کمک کند، توضیح داد.

روسای جمهور فرانسه و اوکراین علاوه براین اعلام کردند که از فعالیت آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل حمایت می کنند و از روسیه خواستند که کنترل تاسیسات هسته ای را برای تضمین امنیت تاسیسات هسته ای متوقف کند.

ادعای رئیس سازمان سیا درباره شکست روسیه
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۵

ویلیام برنز، مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در یک سخنرانی که در پی ضدحمله سربازان اوکراینی علیه نیروهای روس در شمال شرق اوکراین ایراد کرد، گفت اکنون می‌توان حمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به اوکراین را به عنوان یک "شکست" قلمداد کرد.

ویلیام برنز در کنفرانسی در شهر واشنگتن گفت که پوتین زمانی که تصمیم به حمله در فوریه گرفت، عزم اوکراین را دست‌کم گرفته بود و اکنون در مورد حمایت بین‌المللی از کی‌یف، همین اشتباه را مرتکب می‌شود.

برنز در این صحبت‌هایش در شهر واشنگتن که از سوی نیویورک تایمز منتشر شد، بیان کرد: پوتین اکنون دارد روی این شرط می‌بندد که قرار است از اوکراینی‌ها، اروپایی‌ها،‌ آمریکایی‌ها سرسخت‌تر باشد...من معتقدم و همکاران من در سازمان سیا معتقدند، این قمار پوتین همانقدر غلط است که فرضیات او در فوریه گذشته درباره اراده اوکراینی‌ها برای مقاومت نشان دادن غلط بود.

این مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا اظهار کرد: نه فقط ضعف ارتش روسیه برملا شده است...بلکه اقتصاد روسیه و نسل‌های مردم روسیه با آسیب‌های بلندمدت مواجه خواهند شد.

اخیرا گزارش شد، نیروهای ارتش اوکراین در اولین ضد حمله بزرگ خود از بهار امسال،‌ "پیشرفتی چشمگیر" را رقم زده و نیروهای روسیه را از برخی مواضعشان در منطقه خارکیف عقب رانده‌اند. مقامات اوکراینی "نظام سکوت" را در کل خط مقدم جنگ اعمال کرده و با اشاره به مهم بودن غافلگیری در ضد حمله علیه نیروهای روسیه، اجازه حضور به خبرنگاران نمی‌دهند.

ادعای اوکراین درباره ورود به شهری در شرق این کشور
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۸:۲۳

نیروهای اوکراینی روز شنبه مدعی ورود به شهر کوپیانسک در شرق اوکراین شدند، شهری کلیدی که ماه ها در اختیار نیروهای روسیه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش کی یف در روزهای اخیر پیشروی عمیق تری به شرق اوکراین داشته و آنطور که ادعا می شود نیروهای روسی را در یک ضد حمله تحت فشار قرار داده است.

در این میان، نیروهای ویژه اوکراین تصاویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که به گفته آنها، افسرانشان در شهر کوپیانسک را نشان می دهد.

نیروهای اوکراینی با صدور بیانیه ای مدعی شدند که این شهر همیشه اوکراینی بوده است و خواهد بود.

یک مقام منطقه ای نیز به طور جداگانه تصویری از نظامیان اوکراینی را در این شهر شرقی منتشر کرد.

نیروهای روسیه کمتر از یک هفته پس از آنکه مسکو عملیات نظامی اش در اوکراین را آغاز کرد، این شهر را تصاحب کرده بودند.

این ادعا مطرح است که اشغال کامل شهر کوپیانسک توسط نیروهای اوکراینی، مشکلی جدی برای مسکو ایجاد می کند، زیرا شهر در مسیرهای تدارکاتی به سمت سایر مواضع روسیه در خط مقدم شرقی قرار دارد.

استقرار سلاح های مرگبار آمریکا در اوکراین
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۱

بلومبرگ با استناد به سندی از وزارت دفاع آمریکا گزارش داد، پنتاگون به یک بودجه ۹۲ میلیون دلاری برای شارژ مجدد ذخایر گلوله‌های توپخانه‌ای اکسکالیبور ام ۹۸۲ ارتش آمریکا متعهد شده است؛ گلوله‌های توپخانه‌ای ۱۵۵ میلیمتری با برد شلیک موثر تا ۵۷ کیلومتر. پنتاگون این دسته از مهمات خودش را برای اوکراین فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این سند آمده است: این بودجه ۹۲ میلیون دلاری برای خرید مهمات جایگزین گلوله‌های توپخانه‌ای اکسکالیبور ام ۹۸۲ که در حمایت از تلاش بین‌المللی برای مقابله با حمله روسیه به اوکراین ارسال شده بود، هزینه شده است.

اگر این گزارش بلومبرگ صحت داشته باشد، این سند نخستین تایید مستقیم این امر است که واشنگتن در حال تامین گلوله‌های توپخانه‌ای برای کی‌یف است، گرچه مقامات آمریکایی قبلا هیچگاه به سوالات رسانه‌ها در این باره پاسخ مستقیمی نداده بودند.

علاوه بر آمریکا، کانادا نیز دیگر عضو ناتو است که گلوله‌های توپخانه‌ای اکسکالیبور ام ۹۸۲ به اوکراین ارسال کرده است و اوتاوا در آوریل سال جاری میلادی اعلام کرد که تعداد نامشخصی از این گلوله‌ها به همراه چهار قطعه توپخانه میدانی به کی‌یف هدیه می‌شود.

گلوله توپخانه‌ای اکسکالیبور ام ۹۸۲ ساخت کمپانی‌های ریتون و بی‌ای‌ایی سیستمز به سیستم هدایت جی‌پی‌اس مجهز است که این گلوله را قادر می‌سازد هدف را با دقت دو تا چهار متری بزند. این گلوله‌ توپخانه‌ای می‌تواند توسط انواع هویتزرهای خودکششی و یدک کش و توپ‌های صحرایی از جمله ام ۱۰۹ و ام ۱۹۸ که همه آنها در ماه‌های اخیر به اوکراین ارسال شده‌اند، مورد استفاده قرار گیرد.

از این سیستم برای نخستین بار در جنگ‌های عراق و افغانستان در دوران اشغالگری‌های آمریکا و دیگر کشورهای تحت رهبری ناتو استفاده شد.

این بودجه تزریق شده، ارتش آمریکا را قادر می‌سازد تا ۹۰۰ گلوله توپخانه‌ای اکسکالیبور ام ۹۸۲ در جریان سال مالی کنونی خریداری کند. پنتاگون علاوه بر جایگزین کردن گلوله توپخانه‌ای اکسکالیبور، مهمات دیگری را نیز که به اوکراین ارسال شده بودند، جایگزین می‌کند. این بودجه جدید به ده‌ها میلیارد دلار کمک نظامی و اقتصادی واشنگتن به کی‌یف طی شش ماه گذشته اضافه می‌شود.

سفر اعلام نشده و شبانه وزیر خارجه آلمان به کی‌یف
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۷

وزیر خارجه آلمان در سفری اعلام نشده وارد کی‌یف شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان روز شنبه در یک سفر غیرمنتظره به کی‌یف به عنوان نشانه‌ای از حمایت مداوم کشورش از اوکراین بود.

به نوشته روزنامه آلمانی «بیلد»، بربوک گفت: "امروز وارد کی‌یف شدم تا نشان دهم که آنها [اوکراینی ها] می‌توانند بیشتر روی ما حساب کنند. ما به حمایت از اوکراین تا زمانی که لازم باشد با کمک‌های تسلیحاتی، بشردوستانه و مالی ادامه می‌دهیم.

این دومین سفر او به پایتخت اوکراین از ۲۴ فوریه است.

پیشروی نیروهای اوکراین و ضد حمله غافلگیرانه علیه مواضع روسیه 

وزارت دفاع انگلیس روز شنبه اعلام کرد نیروهای اوکراینی توانسته‌اند پنجاه کیلومتر در خاک این کشور پیشروی کنند.

به نوشته روزنامه «گاردین» این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ضد حمله‌های ارتش اوکراین موجب غافلگیری نیروهای روسی شده است.

وزارت دفاع انگلیس افزود، نیروهای اوکراینی توانسته‌اند در شمال شرق این کشور، در نوار باریکی به طول پنجاه کیلومتر نیروهای روسی را عقب برانند.

در این بیانیه آمده است، اوکراینی‌ها در حال حرکت به سمت شهر «کوپیانسک» هستند که تصرف آن تأثیر چشمگیری در جنگ خواهد گذاشت زیرا خطوط پشتیبانی روس‌ها به سمت خط مقدم دونباس از این ناحیه عبور می‌کنند.

در بیانیه وزارت دفاع انگلیس همچنین آمده است که در جبهه جنوب نیز نیروهای اوکراینی در حال نزدیک شدن به شهر خرسون هستند که تحت کنترل روس‌ها است.

سوی دیگر رسانه‌های روسی روز جمعه تصاویری از صفوف تانک‌ها و تجهیزات توپخانه‌ای را منتشر کردند که برای تجدید قوای نیروهای روس در منطقه «خارکیف» واقع در شمال شرق روسیه اعزام شده‌اند.

تخلیه مردم اوکراین از چند منطقه در خارکیف

«ویتالی گانچف» مقام منصوب شده از سوی روسیه برای منطقه خارکیف گفت شهروندان سه شهر این منطقه شامل «ایزیوم»، «کوپیانسک» و «ولیکی بورلوک» تخلیه شده اند.

گانچف خاطر نشان کرد، از شهرهای کوپیانسک و ایزیوم مردم بیشتری تخلیه شده‌اند. او اضافه کرد: ما گزارشی از اینکه شهر ولیکی بورلوک تحت آتش توپخانه قرار گرفته باشد دریافت نکردیم بنابراین از مردم آنجا درخواست شد خانه‌هایشان را برای رفتن به سکونتگاه های ایمن تر ترک کنند.

گانچف بیان کرد، در صورت به مشکل برخوردن برنامه اسکان مجدد مردم تخلیه شده، از مقامات منطقه «بلگورود» در جنوب روسیه درخواست کمک خواهیم کرد.

شهرهای کوپیانسک و ایزیوم به لحاظ لجستیک برای نیروهای ارتش روسیه در منطقه دونباس اوکراین اهمیت حیاتی داشته و به نظر می‌رسد هر دو شهر مستقیما مورد تهدید یک ضدحمله بزرگ اوکراین قرار گرفته‌اند. کی‌یف ادعا کرده در این ضدحمله در روزهای اخیر تا ۵۰ کیلومتری پشت خط مقدم روسیه پیشروی کرده است.

موسسه «مطالعه جنگ» واقع در آمریکا روز جمعه پیش بینی کرد نیروهای اوکراین تا ۷۲ ساعت آینده شهر «کوپیانسک» را باز پس بگیرند.

گانچف در مصاحبه با تلویزیون دولتی روسیه گفت، نیروهای اوکراینی در منطقه خارکیف یک «پیروزی چشمگیر» کسب کرده‌اند که این گفته را می‌توان یکی از اولین موارد اذعان رسمی روسیه بر این ضدحمله دانست.

هشدار آمریکا به خریداران نفت روسیه 

وزارت خزانه‌داری آمریکا با بیان اینکه تحریم واردات نفت از روسیه پس از اجرای مکانیسم تعیین سقف قیمت ادامه خواهد داشت، شرکت‌هایی را که نفت مسکو را با قیمت بالا می‌خرند، تهدید به تحریم کرد.

وزارت خزانه‌ داری آمریکا جمعه شب به وقت محلی با انتشار دستورالعمل مکانیسم محدودیت قیمت نفت روسیه اعلام کرد ممکن است افراد و شرکت‌هایی را که نفت روسیه را با قیمت‌های بالاتر از سقف تعیین شده خریداری می‌کنند، تحریم کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اضافه کرد که همراه با سایر کشورهای متحد برای تبادل اطلاعات در مورد اعمال محدودیت بر قیمت نفت روسیه همکاری خواهد کرد.

این نهاد آمریکایی تصریح کرد: ممنوعیت حمل ‌ونقل دریایی نفت روسیه از پنجم دسامبر و تحریم حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی این کشور از پنجم فوریه ۲۰۲۳ اجرایی می‌شود.

وزرای اقتصاد هفت کشور صنعتی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و کانادا به توافقی در جهت تعیین سقف قیمتی برای نفت صادراتی روسیه دست یافتند.

این در حالی است که کرملین تاکید کرده که روسیه به هر کشوری که این سقف قیمتی را رعایت کند، دیگر نفت نخواهد فروخت. از روز پنجم اسفندماه ۱۴۰۰ که روسیه «عملیات ویژه» خود را علیه اوکراین آغاز کرده است، کشورهای غربی به رهبری آمریکا تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال کرده‌اند. این موضوع باعث جهش قیمت‌های انرژی و بسیاری از کالاهای اساسی شده است.

دبیر کل ناتو: جنگ اوکراین وارد مرحله حساسی شده است 

دبیرکل ناتو گفت: جنگ مسکو -کی‌یف با بازپس‌گیری نقاطی از اراضی اوکراین از روسیه وارد مرحله حساسی شده است.

به گزارش ایرنا از تارنمای ینی شفق ترکیه، ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) جمعه شب تصریح کرد، حمایت ناتو از اوکراین تاثیری زیادی داشته به طوری که ارتش این کشور در حال پیشروی برای بازپس‌گیری قلمرو خود است.

استولتنبرگ در کنفرانس خبری مشترک با آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا گفت: «جنگ در اوکراین وارد مرحله حساسی شده، زیرا نیروهای اوکراین موفق شدند تهاجم روسیه در منطقه دونباس را متوقف کنند و اراضی جنوب و شرق این کشور را پس بگیرند.

وی با بیان اینکه اوکراین و ناتو باید برای مدت طولانی آماده باشند، از متحدان ناتو خواست به حمایت از اوکراین ادامه دهند.

وی تاکید کرد، این حمایت‌ها تغییر بزرگی در نبرد ایجاد می‌کند.

استولتنبرگ افزود: «اگر اوکراین جنگ را متوقف کند، به عنوان یک کشور مستقل وجود نخواهد داشت، بنابراین ما باید به خاطر اوکراین و به خاطر خودمان در مسیر باقی بمانیم.»

بلینکن نیز گفت، مطمئن هستیم که اوکراین در جنگ پیروز خواهد شد زیرا مردم این کشور برای میهن و آینده خود می‌جنگند.

وی افزود، در جریان سفر خود به کی‌یف در روز پنجشنبه، به ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین اطلاع دادم که آمریکا ۲.۸ میلیارد دلار کمک اضافی از جمله ۶۷۵ میلیون دلار کمک نظامی جدید به اوکراین ارائه خواهد کرد.

رهبران ناتو در تیر ماه به عنوان بخشی از پاسخ گسترده‌ در مورد حمله روسیه به اوکراین، بر سر بزرگ‌ترین اصلاحات دفاعی و بازدارندگی از زمان جنگ سرد به توافق رسیدند.

این اصلاحات شامل مدل جدید استقرار نیروهای از پیش تعیین شده برای دفاع از کشورهای عضو ناتو، ۳۰۰ هزار سرباز با آمادگی بالا، تجهیزات و انبارهای سلاح از پیش مستقر شده بیشتر در جناح‌های شرقی است.

پنتاگون: به‌اندازه دو سال برای اوکراین بودجه کنار گذاشتیم

علی‌رغم هشدارهای مکرر روسیه به متحدان رژیم کی‌یف درباره کمک تسلیحاتی به اوکراین، واشنگتن اما از بودجه دو ساله برای این کشور خبر داد.

«ویلیام لاپلانت» معاون وزیر دفاع آمریکا در امور آموزش و تأمین گفت به اندازه دو سال برای کمک نظامی به اوکراین بودجه اختصاص داده‌اند.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، لاپلانت طی نشست خبری اظهار داشت: «بودجه اختصاص داده شده برای حمایت از اوکراین که برای دو سال طراحی شده، با شروع سال مالی جدید حذف نمی‌شود».

به گفته پنتاگون، دولت آمریکا از سال ۲۰۱۴ به این سو بیش از ۱۵.۵ میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین ارائه کرده است. آخرین بسته کمک نظامی که اواخر ماه اوت تصویب شد، شامل شش سامانه موشکی ضد هوایی، رادار،پهپاد و سایر تجهیزات بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۲۰
ههههههههه. زنده باد اوکراین و آزادی، ضایع باد مستعمرات روسیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
چطور این استعمار و دیکتاتوری شیطانی و بزرگ آمریکا رو آزادی می بینید؟ خیلی عجیبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
این جنگ چیزی از اوکراین باقی نمیگذارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
شما غرب گرایان مبنتظر خبر نشستید که اینقدر سریع وپی در پی کامنت میدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
عقب نشینی تاکتیکی روسیه از برخی مواضع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
پیشروی برق آسای نیروهای اوکراین" تابناک عجب تیتری تا به حال سابقه نداشسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
به ۱۸۲۱

از این عقب نشینی تاکتیکی هم صدام میگفت

هم الصحاف سخنگوی ارتش صدام ، وقتی امریکا پشت

کاخ صدام بود و صدام رفته بود تو چاله مستراح پنهان

شده بود و واقعا شما خجالت نمی کشید از روسیه و

پوتین اشغالگر و متجاوز هواداری میکنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
۲۱:۰۲
شما هم خجالت نمی کشی از آمریکا جنایتکار حمایت میکنید؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
جالبه همه ی نظرات مخالف روسیه تو یه ساعت بودن
روسها سزای جنایتهای خود را خواهند دید. حامیان انها هم مواظب باشند تا با اونها در اخرت محشور نشن. c
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اگه قراره جنایتکاران سزا ببینند آمریکا و انگلیس تا بحال به همراه مزدورانشان نابود شده بودند
ت س
| United States of America |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
به ۱۸۰۴

چرا اگر کسی به روسهای خونخوار متجاوز اشغالگر حرفی

میزنه، فورا شما آن شخص منتقد را به آمریکا می چسبانید؟

مگر عقل و انصاف و وجدان و دین و خدا و امامان و

پیامبران و قانون اساسی ما نگفته که از مظلوم دفاع و

حمایت کنید و بر ظالم متجاوز و اشغالگر حمله کنید ؟
«پیشروی نیروهای اوکراین و ضد حمله غافلگیرانه علیه مواضع روسیه»
قرار بود نیروهای «عالیجناب» پوتین پیشروی برق آسایی داشته باشند - پس چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خبر از انگلیسیهای فریبکاره زیاد خوشحال نشو
ت س
| United States of America |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
پوتین میگه چی فکر می‌کردیم و چی شد
ناشناس
| Azerbaijan |
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
چقدر بهت میدن که زیر هر کامنتی یک چیزی به نفع روسیه می نویسی؟ روی اسب بازنده شرط بندی نکن.
مزدوران بالاخره محکوم به شکست هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
مزدوران غرب یعنی اوکراین رو میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
آمریکا تا آخرین قطره خون اوکراینی ها با روسیه خواهد جنگید
و روسیه نابود خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
مزدوران که طرف اکراینند
سلاح خوب باید مرگبار باشه، ولی فقط روی هدف. خطای گلوله‌های توپخانه‌ای اکسکالیبور در برد 57 کیلومتر فقط 4 متر است و کاملا و با دقت روی مواضع اشغالگران روس مرگبار است. بر خلاف سلاح های بدون هدفگیری روسیه که یک منطقه را نابود می کند که آیا به هدف بخورد یا خیر. همانطور که شهر زیبای ماریوپل را با خاک یکسان کردند. مدافعان شجاع اوکراین با کمک همین سلاح ها در حال تار و مار کردن ارتش پوشالی روسیه تجاوزگر هستند. روسیاهی اش برای مدافعان پوتین جانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اوکراین داره برای غرب فاسد میجنگه یه جودی میگی انگار سربازان دفاع مقدس هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
هر دفاع مشروعی در مقابل دشمن مهاجم بی رحم کاملا مقدس وقابل احترام است فرقی نمیکند که محل جنگ در فلسطین اشغالی باشد یا اوکراین اشغالی
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
ساندیسی ۱۶:۰۰: دفاع از میهن خودش مقدس است. اگر اوکراین را دو دستی تقدیم عالیجناب پوتینتان می کردند آن وقت خوب می شد؟ اولش فریاد زدید "ببینید چطور آمریکا پشت اوکراین را خالی کرد‍‍!" حالا حرص می خورید که چرا با کمک اسلحه های آمریکا پوزه ارتش بسیار بزرگتر را به خاک مالیده . هیچوقت رخدادها را درست پیشبینی نمی کنید و همیشه از جایی می خورید که انتظارش را نداشتید. همینطور ادامه بدهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اوکراین داره برای وطنش می جنگه مزدور روس
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
ناشناس ساعت 16! اگر تو وطن داشتی و میدانستی میهن و عشق به میهن و دفاع از میهن چیه این حرف را نمی زدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
۱۸:۰۳
مزدور آمریکایی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
دفاع از وطن و تمامیت ارضی برای هر شخصی دفاع مقدس است.
ننگ و نفرت بر روسيه كافر .
درود بر آزادي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بردگی آمریکا آزادی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
آزادی تحریمی! آزادی رو از بچه های پروانه ای که از تحریم ها فوت کردن بپرس قشنگ بهت میگن آزادی چه حسی داشت
ت س
| United States of America |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
آقای پوتین پرست یه ذره مغزتون بکار بنداز و یادت بیاد که این روسیه به اکراین حمله کرده بود
افتخار برای اوکراین.
ننگ بر روسیه متجاوز.
درود بر زلنسکی قهرمان بزرگ جهان.
مرگ بر پوتین جنایتکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
چرا این زلنسکی دلقک،فاسداخلاقی و مالی را اینقدر دوست داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
باز هم تویی
بدبخت پوتین به چه روزی افتاد تو خواب هم این روزهارا ندیده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
شما شاید خوابی روسیه با این همه دشمن کفتار صفت اقتصادش در بهترین زمانش است
ایشالا فتح مسکو و ازادی مردم دربند طاغوت روسیه
زلنسکی می رزمد توده ای می لرزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
ایران به زودی وارد عمل میشه و به غربی های کثیف تحریم گر تو دهنی میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
به زمان نظرات دقت کنید به نظر از یک جا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
زلنسکی فاسد مزدور تحتالحمایه آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
این نظرات از البانیه ایرانی ها میدونن اوکراین پیروز بشه تحریم ها محکم تر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
۱۸:۱۳
درست میگید
یک مزدور آمریکایی اینارو مینویسه
محمد فقیه نوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
فاسد هست تحت الحمایه آمریکا هست ولی روسیه را شکست داد
....شب درازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بله ، شب که دراز هست.روزی که عالیجناب پوتینتان به اوکراین حمله کرد فکر نمی کرد که شب درازه. حالا یواش یواش خواهد فهمید. صدامی دیگر در راه است
ناشناس
| Austria |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
توده ای ها به چه چیزهایی دلشونو خوش کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
جناب اتریشی زیاد برای آمریکا و انگلیس جوش میزنی
پوست خربزه فصل رو انداختن زیر پای پوتین خدا لعنت شان کند . پوتین اهل جنگ نبود . ممکنه یک نقشه چند سطحی و لایه لایه امریکا بوده که توسط چین و عوامل نفوذی در مسکو اجرا شده ولی به هرحال پوتین دمپایی نژاد فریب خورد . شوروی فروپاشید و تقسیم شد بزودی روسیه نیز متلاشی و تقسیم خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
پوست خربزه پوتین نقشه غرب نبوده و خودبزرگبینی و توهمات خودش و چاپلوس های اطرافش بوده.
ناشناس
| Azerbaijan |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
پوتین را اینقدر بادش کردند و از قدرتش تعریف کردند که بنده خدا خودش هم باورش شد که اقتدار دارد. کاری که به دست گورباچف موفق به انجامش نشدند (به نظرم زمانش هنوز نرسیده بود) این بار به دست پوتین حتماً انجام خواهند داد.
ایشالا فتح مسکو و ازادی مردم در بند پوتین!!!
زلنسکی میجنگد توده ای میلرزد
اکراینی پیروز است توده ای نابود است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
چه شعار خوبیییی/ ها ماشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
چقدر اینارو می‌نویسی
مزدور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اکثر نظرات توسط یک مزدور وامانده نوشته شده
محمد فقیه نوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
مزدور باشد چه عیبی دارد
اکراین پیروز هست
روسیه بازنده.
میگن تو پیشروی های چند روز اخیر یک زنرال روس دستگیر شده است
آنهاییکه می گفتند اکراین چند روز بیشتر مقاومت نمی کند حالا اشتباه خود را اصلاح کنند و به مردم اکراین تعظیم کنند ممکن است اسلحه را غرب برایشان مهیا کند ولی سرباز و جانباز از خود اکراین است راستی آنها هم شهید می شوند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
سربازانشون هم اوکراینی نیستن و مزدور هستن سربازان داعشی در حال جنگ به نفع اوکراین دیده شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
حالا ایون قدیراف کجاست که میگفت پوتین اگر دستور بده اوکراین را از صحنه روزگار حذف میکنه.ضمنا قیافه قدیراف بیشتر به داعشی ها میخوره.واصلا اگر داعش بتواند ابرقدرت جهانی را یه زانو دراورد خاک عالم برسر ان ابر قدرت....خیر قربان نه داعش ونه هیچ مزدوری قادر نیست ارتش تا داندان مسلح پوتین را بشکند انچه پوتین وارتشش را زمینگیر کرده روحیه بالی مردم ورزمندگان اوکراینی واز یک طرف ونبود انگیزه دربین سربازانن روسی ست
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
ناشناس ۱۶:۰۳: حرفت که بیخوده، ولی کی بهت میگه خودت را با این دروغ ها اینطور بی آبرو کنی؟ برای یه ساندیس این کار را میکنی؟ برای سهمیه دانشگاه یا گزینش؟ چه چیزیه که یک انسان را اینطور خار می کنه که زشت ترین دروغ ها را مثل حرف راست بزنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
تویی که میگی حرف بیخوده اگه کل اخبارت از بی بی سی و سعودی نشنال نبود حقایق رو هم میدیدی
باید در این دوران سخت به روسیه کمک کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خواهش میکنم در اولین فرصت با حضور در سفارت روسیه داوطلب اعزام به خط اول ارتش اشغالگر روسیه در اوکراین بشو تا هم ما در ایران از دستت راحت بشیم و هم مانند 40 هزار سرباز روس برای مزارع اوکراین بشوی و خیرت به یکی برسه.
ناشناس
| Austria |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
برو برای اربابت بجنگ توده ای چرا اینجا نظر می نویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
لطفاً زودتر خودت و امثال خودت بار و بندیل را ببندید و به جبهه اوکراین بروید. شاید به لطف خدا مردم ایران از شر شما هم خلاص شدند
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
راه باز و جاده دراز! بفرما. کی جلوتو گرفته؟ فقط جمع نبند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
۱۸:۱۶
تو هم برو برای ارباب فاشیست بجنگ
مزدور اتریشی
زنده باد اوکراین.
مرگ بر روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خودتو کشتی غربگدا انقدر کامنت دادی اوکراین پیروز بشه جز اینکه تحریم های ما سفت و سخت تر بشه چیزی واسمون نداره
محمد فقیه نوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خب درست میگه مرگ بر روسیه
سلاح های روسیه مرگبار نبوده نوازش میکرده مردم رو
روسیه که نمیتونست اوکراین تصرف کن چر ا ورود کرد
پوتین جان ! تا دیر نشده آبرو مندانه برو پیش ملکه انگلیس ! فردا به زور میبرنت ها !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
آمین را بلندتر بگوووو / آمیییین
یاشاسین اوکراین
روسیه شکست را نمی پذیره و احتمالا با سلاح های هسته ای اوکراین را نابود میکنه آمریکا دلسوز کسی نیست همینو میخواد
پاسخ ها
اشعث اکراینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
همونطور که تو افغانستان زمان شوروی پوزه کثیفش خاکمالی شد تو اکراین با مردم غیور و سلحشور اکراین ادب میشه و انشاله اضمحال کامل روسیه در تاریخ معاصر
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
پوتین هرگز دستور حمله هسته‌ای نمیده. هرکجا اشتباه کرده باشه اینجا اشباه نمیکنه چون میدونه با صادر کردن دستور حمله ،،اخیرین ساعت زندگیش هست. وتوسط جنرالهای خود بلافاصله کشته خواهد شد.
روسیه از خودش دفاع میکنه تمام اروپا علیه روسیه میجنگن. همین روسها بودن که ریشه آلمانهارو کندن دولت های اروپایی نمک نشناسن باید همشونو روسها با سلاح هسته ای نابود کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خود پوتین به هیتلری قرت بیشتمی تبدیل شده و باید مانند هیتلر شکست بخوره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
آمریکایی ها بودن که نازی ها رو عقب راندند.بدون کمک اونا روسها توی گل گیر کرده بودن
ناشناس
| Austria |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بله توده ای تو راست می گی اوکراین بود که به روسیه تجاوز کرد چقدر بدبخت هستید شما توده ای ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
یا خدا ... صرف نظر از نظرات متعصبانه به نفعه غرب یا روسیه که نشون دهنده ملت جوگیر ما هست... این نظر خیلی بده... شما باید تو گزینش داعش شرکت کنی
یک مزدور هست که می‌نویسه یاشاسین اوکراین ، اوکراین پیروز است ، توده ای نابود است و.......
بدبخت تو باید در همون ۳۰ پیش زندگی کنی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
واقعیت را گفته. تو چرا ناراخت می شی؟ مگه توده ای هستی یا فقط پاچه خار بی مواجب پوتین؟
ناشناس
| Austria |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بسوزید توده ای های ساندیس خور
ناشناس
| Austria |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
اوکراین پیروزه قطعا و توده ای های روس پرست هم باید شنا یاد بگیرد از شمال ایران شنا کنند تا خود روسیه هر چند که بعید می دونم روسیه راهشون بده چون فرزندانشان را کرور کرور به انگلیس و آمریکا و کانادا نمی فرستادند
تا اروپا از اوکراین حمایت می‌کند روسیه نه فقط پیروز نمیشه بلکه شکست هم خورده اگر پیشروی‌های اوکراین حقیقت داره بازنده جنگ روسیه است من فکر میکنم نه فقط کریمه را پس می‌گیرد بلکه بخش های سرزمین خود را هم از دست میدهد من عذرخواهی میکنم که فکر میکردم روسیه پیروز جنگ است باید می‌دانستم که آمریکا با قدرت عظیم خود روسیه را شکست داد پوتین احمق بخاطر اشتباهات خود لیاقت شکست را دارد ولی هنوزم از ریس جمهور اوکراین خوشم نمیاد تا آمریکا و ناتو هستند روسیه که هیچ چین هم لیاقت ماندن را ندارد ولی دوستان بهتر نیست که بعد از نابودی تمام مردم روسیه و نسل کشی همه آن ها و ویرانی تاریخ آن و نابودی تمام بناهای آن ناتو را تعطیل کنید چون دیگر به چه بهانه‌ای اروپایی ها را ترس بدند احتمالا بعد جنگ که فردا است روسیه تجزیه می‌شود و مشکلات طرفداران داخلی روسیه مثل بعضی دوستان بیشتر هم می‌شود تحریم های ایران زیاد تر از قبل میشه تا در نهایت حمله نظامی به ایران پوتین هیتلر شد و زلنسکی قهرمان ملی و نماد آزادی خواهی آمریکا باز هم هیبت الله بودن خود را ثابت کرد امیدوارم که ما ایرانی ها را مورد عنایت قرار دهد مرگ بر روسیه و طرفداران آن مرگ بر بریتانیا و طرفداران آن مرگ بر چین و طرفداران آن درود درود درود لطفاً چاپ کنید از طرف یک نادان
تبریک به اوکراین مرگ بر روسیه مرگ بر روسیه مرگ بر روسیه
روسیه فکر میکرد میتواند با کمک چچنی های داعشی اوکراین را فتح کند
درود‌ بر آزاده مردان‌ تاریخ‌ !
درود‌ بر کشته شدگان‌ راه‌ ازادی‌ و ازادگی‌ !
درود‌ بر فرزندان‌ پاک‌باخته‌ ایران‌ که برای‌ اعتلای‌ ازادی‌ و سربلندی‌ و رفاه مردمشون‌ جان‌ فدا کردند‌ !
ننگ‌ بر‌ طراحان‌ و سیاست پیشگان نابودی‌ ازادی‌ و ازادگی‌ و معاش‌ ملتها‌ !
مرگ‌ بر دیکتاتورهای‌ خودسر‌ !
مرگ‌ بر‌ استعمارگران‌ روس‌ و انگلیس‌ و امریکا‌ که‌ خوشبختی‌ خود‌ را‌ در ازاء‌ بدبختی‌ مردم‌ دنیا‌ میخواهند‌ !
آنهایی که از اوکراین حمایت می کنید یادتون باشد ناتو وغرب در جنایات عراق و لیبی و یمن .سور یه نقش اساسی دارند و الان هم در حال کمک و نزدیکی به آخرین سنگر شرق هستند.کل بلوک غرب در حال جنگ با روسیه هستند .
روسیه یک کشور ضعیف است که ادای کشور های قدرتمند را در میاورد بهتر نیست که ایران به طور کامل با روسیه قطع رابطه کنه این جنگ ثابت کرد که ارتش روسیه یک ارتش ضعیف است وقتی تجهیزات پیشرفته روسیه نمی‌تواند بخش کوچکی از قدرت آمریکا را شکست بده به چه حقی ما خودمان را میکشیم که از روسیه آهن پاره های دوران شوروی سابق را بخریم که هیچ کمکی در جنگ احتمالی با ایلات متحده آمریکا نمی‌کند قبول کنیم که آمریکا تنها ابرقدرت جهان است من اشتباه میکردم که روسیه پیروز جنگ است دوستان مزدوران روسی بهتر نیست برید روسیه برای پوتین شهید بشید لطفاً چاپ بکنید
پاسخ ها
حیدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
ایول الله شما انسان بی تعصب و اگاه هستید
بیچاره طرفداران روسیه که ناراحت شدند این عاقبت در افتادن با آمریکا است پس مراقب ایران خودمان هم باشید
جنگ جهانی سوم
آمریکا کانادا آلمان انگلیس فرانسه ژاپن کره جنوبی
+ اوکراین
چین کره شمالی ترکیه سوریه عراق افغانستان ایران
+ روسیه
روسیه قطعا شکست خواهد خورد و اوکراین کریمه را نیز از وجود منحوس تجزیه طلبان وابسته به روس پاک خواهد کرد و آن را به کشورش بازمی گرداند فقط روسیاهی به بدبخت هایی می ماند که در شرایطی که هیچ کشوری از جمله چین حاضر نشدند از متحد خود(روسیه) پشتیبانی کنند تمام قد در پشتیبانی از روسیه کوتاهی نکردند و همه دنیا فهمیدند که جز نوکری برای روسیه هیچ هدفی ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بدبخت چین مخفیانه داره به روسیه کمک میکنه
پیروزی اوکراین و شکست روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
مزدور آمریکایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شد... اوکراین هم جنگ رو میبره
جنگ اوکراین دارد اروپا را از هم می‌پاشاند، آمریکا دارد سلاح‌هایش را می‌فروشد، اوکراین دارد نابود می‌شود حتااگر جنگ را ببرد زیر قرض از بین خواهد رفت.
حالا عده‌ای از پوتین طرفداری کنند و عده‌ای از آمریکا و اروپا و اوکراین ما خود را مسخره کردیم هر دو طرف می‌گویند: من آنم که رستم بُوَد پهلوان. مجارستان از همه اروپایی‌ها با شعورتربود.
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
نگران نباش خسارت جنگ از پول های بلوکه شده روسیه در غرب پرداخت خواهد شد تا الان ۴۰۰ میلیارد دلار رو بلوکه کردن
هیچکس اخبارکذبِ زلنسگیِ فاسد ومزدوروناتو وآمریکا راباورنمیکند،،اوکراین همچنان درحال شکست است.
به امید شکست روسیه متجاوز و مزدوران روس در سراسر جهان.
امیدوارم که طرفداران روسیه نا امید نشوند
روسها متجاوز و غیر قابل اعتمادند
روس باید ادب بشه
چه نفتی بفروشه عربستان سعودی!
آفرین به زلنسکی قهرمان و مردم دلاور اوکراین.
روسها در کلک زدن به ایرانیها هیچ وقت کم نمیارن! درست وقتی فهمیدن دارن شکست میخورن پای ایران رو به این جنگ کشاندن
مگه قرار نبود روسها حداکثر تا ۱ هفته به کیف برسن..حتی تیتر زدن زلنسکی پناهده شده و ارتش اوکراین پیوسته به روسیه؟ پس اون خبرا همش دروغ بود؟!
مطمعن باشید این جنگ یک بازنده دارد آنهم مردم اوکراین هستند
بيچاره انانى كه روي اسب بازنده شرط بسته اند
پوتین مستبد و متجاوز سرنوشتی جز شکست ندارند
گور پدر اوکراین و روسیه اونقدر همدیگه رو بکشن به ما چه این همه بدبختی کشیدیم مگه یکیشون گفت خرت به چند
نمخع
سرنوشت پوتین مثل کفش پاره است کهنه فروش هم نمی بره باید اتش زد
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری