بازدید 7919
می‌خواهیم کی‌روش تا آخر جام ملت‌های آسیا بماند

نبی: نام دستیاران کی‌روش بدرد همه نمی‌خورد!

کی‌روش اسامی تیم ملی را  نداده است و با توجه به اینکه فردا بازی های لیگ است، فکر می‌کنم دوشنبه لیست تیم ملی اعلام شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵ 10 September 2022

مهدی محمدنبی، نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی تلویزیونی شبانه درباره زمان حضور کی‌روش در ایران گفت: در فضای مجازی اعلام شده بود که کی‌روش جمعه وارد تهران می‌شودکه صحت نداشت و با توجه به هماهنگی‌هایی صورت گرفته، کی‌روش و دستیارانش روزهای دوشنبه و سه شنبه به ایران می‌آیند.

تیم ملی از ۲۳ شهریور با کی‌روش استارت می‌زند

نبی با اشاره به زمان شروع تمرینات تیم ملی، اظهار داشت: کی‌روش برنامه‌های تیم ملی که در حدود ۲۰ آیتم است را برای من ارسال کرده و کار را به جلو می‌بریم و تمرینات روز چهارشنبه ۲۳ شهریور آغاز می‌شود و تیم ملی ۲۶ شهریور عازم اتریش می شود.

نبی: نام دستیاران کی‌روش بدرد همه نمی‌خورد!

نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان اعلام اسامی تیم‌ملی هم گفت: فعلا کی‌روش اسامی تیم ملی را  نداده است و با توجه به اینکه فردا بازی های لیگ است، فکر می‌کنم دوشنبه لیست تیم ملی اعلام شود.

هیات رئیسه گفت کی‌روش تا پایان جام‌ملت‌ها بماند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه درباره رقم قرارداد کی‌روش و دستیارانش، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیات رئیسه قرارداد آقای کی‌روش ماهیانه ۵۰هزار یورو است و قرارداد ۵ دستیار خارجی به صورت مجموع ۳۰ هزار یورو است و قرارداد نکونام ریالی است.

وی در ادامه درباره اسامی دستیاران خارجی کی‌روش هم تصریح کرد:این موضوع عمومی نیست که به درد همه بخورد، اسامی‌شان را الان در اختیار ندارم، ویزا و بلیت‌های‌شان هماهنگ شده است. یکی از دستیاران هم قرار است بازی سامان قدوس را از نزدیک ببیند.

نبی درباره ادامه حضور کی‌روش پس از پایان جام‌جهانی هم گفت: هیات رئیسه فدراسیون معتقد است که با کی‌روش تا پایان جام ملت‌ها قرارداد بسته شود، پس از حضور کی‌روش در تهران در این باره با او صحبت خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار